BX- Poate fi o optiune ca masina de firma?
Moderator: Echipa Tehnica
BX- Poate fi o optiune ca masina de firma?
Am observat ca acest model este printre modelele cele mai populare daca nu chiar cel mai. Intrebarea este, o astfel de masina mai exact un bx break diesel, ar putea fi avea costuri reduse de exploatare in cazul folosirii pentru diverse operatiuni in cadrul unei mici firme.
Ideea mea ar fi sa cumpar una relativ ieftina, sa ii pun portbagaj si carlig. Ar uram sa care o rulota sau tuburi de PVC pe protbagaj sau diverse piese sau greutati. Deasemenea pur si simplu ca autoturism pentru diverse trburi.
Ideea ar fi sa aiba un pret de achizitie acceptabil, un consum de carburant scazut si costuri de intretinere lunara scazute deasemenea.
Ce spuneti se merita? Ar fi candidatul potrivit pentru o astfel de treaba?
Cam cat m-ar costa achizitia unei asemenea masini si o revizie generala de inceput? Ce motor ar fi potrivit pentru a avea un consum de carburant scazut?
Ideea mea ar fi sa cumpar una relativ ieftina, sa ii pun portbagaj si carlig. Ar uram sa care o rulota sau tuburi de PVC pe protbagaj sau diverse piese sau greutati. Deasemenea pur si simplu ca autoturism pentru diverse trburi.
Ideea ar fi sa aiba un pret de achizitie acceptabil, un consum de carburant scazut si costuri de intretinere lunara scazute deasemenea.
Ce spuneti se merita? Ar fi candidatul potrivit pentru o astfel de treaba?
Cam cat m-ar costa achizitia unei asemenea masini si o revizie generala de inceput? Ce motor ar fi potrivit pentru a avea un consum de carburant scazut?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Eu am bx break diesel si iti pot spune ca e f spatioasa... e mai mare ca un hatchback..Bancheta din spate se poate plia si chiar ai super loc in spate..
Ca motorizari: cea mai rentabila e diesel simplu...consum mic( 6 % mixt )..motorul tine cam 300.000km cu siguranta(fara sa umblii in el). Ar mai varianta turbo..dar nu iti trebuie asa ceva din mai multe motive:consuma mai mult...motorul tine mai putin..decat ca fuge mai tare..
Consumabilele sunt f ieftine...la fel si elementele de directie..bucsi..etc..
Problema mare e la hidraulica!!! Aici ai grija.Studiaza bine hidraulica..
Iarasi o problema ar fi bratele spate. Ai zis ca vrei sa cari cu ea..in consecinta treb sa ai bratele bune ca altfel nu e bine deloc.
Hidraulica o poti repara si singur fara mecanic daca ai piese(inca se mai gasesc si pretul lor scade deoarece piata e din ce in ce mai restransa..nu mai sunt multr bx-uri)...decat ca ar fi indicat sa nu iei una praf la capitolul asta..
Legat de pret..no comment. ..fii insa sigur ca in oricare vei baga bani! In general BX-urile nu prea se mai vand..iar cele f bune nu prea le mai dau propietarii pt ca nu iau cine stie ce pe ele.. Eu de ex nu l-as vinde pe al meu...
Bafta la cautat
Ca motorizari: cea mai rentabila e diesel simplu...consum mic( 6 % mixt )..motorul tine cam 300.000km cu siguranta(fara sa umblii in el). Ar mai varianta turbo..dar nu iti trebuie asa ceva din mai multe motive:consuma mai mult...motorul tine mai putin..decat ca fuge mai tare..
Consumabilele sunt f ieftine...la fel si elementele de directie..bucsi..etc..
Problema mare e la hidraulica!!! Aici ai grija.Studiaza bine hidraulica..
Iarasi o problema ar fi bratele spate. Ai zis ca vrei sa cari cu ea..in consecinta treb sa ai bratele bune ca altfel nu e bine deloc.
Hidraulica o poti repara si singur fara mecanic daca ai piese(inca se mai gasesc si pretul lor scade deoarece piata e din ce in ce mai restransa..nu mai sunt multr bx-uri)...decat ca ar fi indicat sa nu iei una praf la capitolul asta..
Legat de pret..no comment. ..fii insa sigur ca in oricare vei baga bani! In general BX-urile nu prea se mai vand..iar cele f bune nu prea le mai dau propietarii pt ca nu iau cine stie ce pe ele.. Eu de ex nu l-as vinde pe al meu...
Bafta la cautat
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 21:19 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
La o suspensie clasica trebuie sa ai arcurile mai tari si amortizoarele bune bune. Suspensia hidraulica ce criterii ar trebui sa indeplineasca pentru a se putea incarca masina pe spate mai mult (bineinteles in limitele de greutate specificate in cartea de identitate a masinii).
Si puteti comenta cam la cati bani ar fi un bx bunice cu motor diesel aspirat cum s-a recomandat mai sus.
Si puteti comenta cam la cati bani ar fi un bx bunice cu motor diesel aspirat cum s-a recomandat mai sus.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
salut ! se merita bx diesel si break ! insa atentie mare la sistemul hidraulic pentru ca poate fi costisitor sa o readuci la viata daca este daramata ! iar in Romania toate sunt daramate !
Motorul 1.9 d este foarte indicat ! foarte fiabil si un consum redus ! poti incerca sa cauti un berlingo cu acest motor ,pentru a scapa de hidraulica(parca am vazut cateva... daca nu si hdi merge f ok) ,insa atentie mare ce alegi ! majoritatea cara cu ele cam mult
Zilele trecute am vazut un berlingo de firma... era incarcat FULL ,batea motoru ... fum la fund (de la ulei) dar mergea pe rotile ei saraca... deci sunt tari cred eu ... nu ca ar fi necesar sa ajungi in halu acela !
Motorul 1.9 d este foarte indicat ! foarte fiabil si un consum redus ! poti incerca sa cauti un berlingo cu acest motor ,pentru a scapa de hidraulica(parca am vazut cateva... daca nu si hdi merge f ok) ,insa atentie mare ce alegi ! majoritatea cara cu ele cam mult
Zilele trecute am vazut un berlingo de firma... era incarcat FULL ,batea motoru ... fum la fund (de la ulei) dar mergea pe rotile ei saraca... deci sunt tari cred eu ... nu ca ar fi necesar sa ajungi in halu acela !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
hmmm...ar fi o solutie dar nu uita ca e o masina veche,asa ca ai nevoie de o revizie generala inainte de a incepe sa lucrezi cu masina,ca sa nu ai surprize.varianta diesel e cea mai acceptabila,dar la chestia cu turbo il contrazic pe abarth,eu am avut bx-uri la viatza mea,si pe benzina de 1.4,respectiv 1.6 dar si dieseluri, 1.9 si 1.7 turbo.motoarele diesel de pe citroen sunt indestructibile,am un bx turbo,care are 400.000 de km aproximativ,fara sa fie umblat la el,dar la viteza si depasiri nu se pune problema sa fie lenes,iar consumul nu e mai mare decat la un 1.9 simplu,asta doar daca nu exploatezi masina.exista mai multi factori pentru un consum redus,nu cred ca e momentul sa ii insir.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
am zis si eu 300.000km la regimul de exploatare din romania.A mea are 235.000km si cred ca tine sigur pana la 300.000km..porneste fara probleme indiferent de temperatura de afara..etc..
Si dintre toate, diselul simplu de 1.9 tine cel mai mult
Pacat ca mai toate BX-urile sunt daramate la hidraulica Eu sincer as recomanda un peugeot 405 break..are acelasi motor cu BX-ul..si NU are hidraulica.
Ce sfat sa iti dau de hidraulica..verifica si tu daca are LHM in ea prima data. Apoi urmareste in cat timp se lasa masina. Daca tine o zi sus e bine.Sunt multe de verificat..dar astea le poti vedea cu ochiul liber. A..si verifica si sferele..masian treb sa fie flexibila cand te apesi pe ea..sa nu fie lemn. Oricum, chiar si daca nu sunt bune sferele, ele se schimba usor fara costuri exagerate.
Si dintre toate, diselul simplu de 1.9 tine cel mai mult
Pacat ca mai toate BX-urile sunt daramate la hidraulica Eu sincer as recomanda un peugeot 405 break..are acelasi motor cu BX-ul..si NU are hidraulica.
Ce sfat sa iti dau de hidraulica..verifica si tu daca are LHM in ea prima data. Apoi urmareste in cat timp se lasa masina. Daca tine o zi sus e bine.Sunt multe de verificat..dar astea le poti vedea cu ochiul liber. A..si verifica si sferele..masian treb sa fie flexibila cand te apesi pe ea..sa nu fie lemn. Oricum, chiar si daca nu sunt bune sferele, ele se schimba usor fara costuri exagerate.
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 21:25 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Berlingo nu merge. Imi trebuie autoturim break pentru ca tevile de pvc pe care trebuie sa le car in general au lungime mare si vin la fix pe un portbagaj de break (berlingo e prea scurt).
Sunt constient ca este o masina mai veche, dar o pot lua mai ieftin, iar costurile reviziei care bineinteles este obligatorie, ar fi mai scazute...vorba aia..schimb mereu impresii pe forum cu specialisti in bx iar piese de schimb gasesc o gramada la preturi ok pe forum.
Sunt constient ca este o masina mai veche, dar o pot lua mai ieftin, iar costurile reviziei care bineinteles este obligatorie, ar fi mai scazute...vorba aia..schimb mereu impresii pe forum cu specialisti in bx iar piese de schimb gasesc o gramada la preturi ok pe forum.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Break trebuie musai. Poate doar sa iau unu normal si un bx cazut si sa fac din 2 una. Dar atunci trebuie vazut daca se merita.
Momentan am un ford escort break pe benzina , problema este ca consuma mult si daca este sa se strice ceva nu gasesc mecanic bun. Este poate putin mai tinerel ca cele mai noi bx-uri dar l-as da cu placere la schimb.
Da, datele de contact ar fi perfect..eventual nr de telefon ..poate pe pm
Momentan am un ford escort break pe benzina , problema este ca consuma mult si daca este sa se strice ceva nu gasesc mecanic bun. Este poate putin mai tinerel ca cele mai noi bx-uri dar l-as da cu placere la schimb.
Da, datele de contact ar fi perfect..eventual nr de telefon ..poate pe pm
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187669
Total subiecte 18617
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11704
Cel mai nou membru wilson