BX- Poate fi o optiune ca masina de firma?

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

BX- Poate fi o optiune ca masina de firma?

Mesajde bogdan78 » Joi 23-Apr-2009 20:58

Am observat ca acest model este printre modelele cele mai populare daca nu chiar cel mai. Intrebarea este, o astfel de masina mai exact un bx break diesel, ar putea fi avea costuri reduse de exploatare in cazul folosirii pentru diverse operatiuni in cadrul unei mici firme.
Ideea mea ar fi sa cumpar una relativ ieftina, sa ii pun portbagaj si carlig. Ar uram sa care o rulota sau tuburi de PVC pe protbagaj sau diverse piese sau greutati. Deasemenea pur si simplu ca autoturism pentru diverse trburi.
Ideea ar fi sa aiba un pret de achizitie acceptabil, un consum de carburant scazut si costuri de intretinere lunara scazute deasemenea.
Ce spuneti se merita? Ar fi candidatul potrivit pentru o astfel de treaba?
Cam cat m-ar costa achizitia unei asemenea masini si o revizie generala de inceput? Ce motor ar fi potrivit pentru a avea un consum de carburant scazut?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 21:06

Eu am bx break diesel si iti pot spune ca e f spatioasa... e mai mare ca un hatchback..Bancheta din spate se poate plia si chiar ai super loc in spate..
Ca motorizari: cea mai rentabila e diesel simplu...consum mic( 6 % mixt )..motorul tine cam 300.000km cu siguranta(fara sa umblii in el). Ar mai varianta turbo..dar nu iti trebuie asa ceva din mai multe motive:consuma mai mult...motorul tine mai putin..decat ca fuge mai tare..
Consumabilele sunt f ieftine...la fel si elementele de directie..bucsi..etc..

Problema mare e la hidraulica!!! Aici ai grija.Studiaza bine hidraulica.. :!:
Iarasi o problema ar fi bratele spate. Ai zis ca vrei sa cari cu ea..in consecinta treb sa ai bratele bune ca altfel nu e bine deloc.

Hidraulica o poti repara si singur fara mecanic daca ai piese(inca se mai gasesc si pretul lor scade deoarece piata e din ce in ce mai restransa..nu mai sunt multr bx-uri)...decat ca ar fi indicat sa nu iei una praf la capitolul asta..

Legat de pret..no comment. ..fii insa sigur ca in oricare vei baga bani! In general BX-urile nu prea se mai vand..iar cele f bune nu prea le mai dau propietarii pt ca nu iau cine stie ce pe ele.. Eu de ex nu l-as vinde pe al meu...
Bafta la cautat
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 21:19 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 23-Apr-2009 21:16

La o suspensie clasica trebuie sa ai arcurile mai tari si amortizoarele bune bune. Suspensia hidraulica ce criterii ar trebui sa indeplineasca pentru a se putea incarca masina pe spate mai mult (bineinteles in limitele de greutate specificate in cartea de identitate a masinii).
Si puteti comenta :) cam la cati bani ar fi un bx bunice cu motor diesel aspirat cum s-a recomandat mai sus.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 23-Apr-2009 21:18

salut ! se merita bx diesel si break ! insa atentie mare la sistemul hidraulic pentru ca poate fi costisitor sa o readuci la viata daca este daramata ! iar in Romania toate sunt daramate !
Motorul 1.9 d este foarte indicat ! foarte fiabil si un consum redus ! poti incerca sa cauti un berlingo cu acest motor ,pentru a scapa de hidraulica(parca am vazut cateva... daca nu si hdi merge f ok) ,insa atentie mare ce alegi ! majoritatea cara cu ele cam mult
Zilele trecute am vazut un berlingo de firma... era incarcat FULL ,batea motoru ... fum la fund (de la ulei) dar mergea pe rotile ei saraca... deci sunt tari cred eu ... nu ca ar fi necesar sa ajungi in halu acela !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Joi 23-Apr-2009 21:18

hmmm...ar fi o solutie dar nu uita ca e o masina veche,asa ca ai nevoie de o revizie generala inainte de a incepe sa lucrezi cu masina,ca sa nu ai surprize.varianta diesel e cea mai acceptabila,dar la chestia cu turbo il contrazic pe abarth,eu am avut bx-uri la viatza mea,si pe benzina de 1.4,respectiv 1.6 dar si dieseluri, 1.9 si 1.7 turbo.motoarele diesel de pe citroen sunt indestructibile,am un bx turbo,care are 400.000 de km aproximativ,fara sa fie umblat la el,dar la viteza si depasiri nu se pune problema sa fie lenes,iar consumul nu e mai mare decat la un 1.9 simplu,asta doar daca nu exploatezi masina.exista mai multi factori pentru un consum redus,nu cred ca e momentul sa ii insir. :D

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 21:22

am zis si eu 300.000km la regimul de exploatare din romania.A mea are 235.000km si cred ca tine sigur pana la 300.000km..porneste fara probleme indiferent de temperatura de afara..etc..
Si dintre toate, diselul simplu de 1.9 tine cel mai mult

Pacat ca mai toate BX-urile sunt daramate la hidraulica :cry: Eu sincer as recomanda un peugeot 405 break..are acelasi motor cu BX-ul..si NU are hidraulica.

Ce sfat sa iti dau de hidraulica..verifica si tu daca are LHM in ea prima data. Apoi urmareste in cat timp se lasa masina. Daca tine o zi sus e bine.Sunt multe de verificat..dar astea le poti vedea cu ochiul liber. :wink: A..si verifica si sferele..masian treb sa fie flexibila cand te apesi pe ea..sa nu fie lemn. Oricum, chiar si daca nu sunt bune sferele, ele se schimba usor fara costuri exagerate.
Ultima oară modificat Joi 23-Apr-2009 21:25 de către abarth_mcm, modificat 1 dată în total.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 23-Apr-2009 21:22

Berlingo nu merge. Imi trebuie autoturim break pentru ca tevile de pvc pe care trebuie sa le car in general au lungime mare si vin la fix pe un portbagaj de break (berlingo e prea scurt).
Sunt constient ca este o masina mai veche, dar o pot lua mai ieftin, iar costurile reviziei care bineinteles este obligatorie, ar fi mai scazute...vorba aia..schimb mereu impresii pe forum cu specialisti in bx iar piese de schimb gasesc o gramada la preturi ok pe forum.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Joi 23-Apr-2009 21:25

poi corect...avand in vedere cheltuielile de intretinere,consumul,fiabilitatea si spatiul necesar...este masina ideala pentru ce ai tu nevoie,asa ca bafta,te asteptam in club.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 23-Apr-2009 21:25

eu unu... nu am vazut bx break intreg ! cele care sunt ok .. nu sunt de vanzare ! restu au tras pe ele pana au cazut !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 23-Apr-2009 21:26

este unul in Bucuresti ,sta in garaj de 4 ani

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 21:27

mihai..ai dreptate...exact ce ziceam si eu..cele bune nu prea mai sunt de vanzare..

Cum am mai zis..recomand peugeot 405 break diesel, desi as vrea din tot sufletul sa mai avem inca un posesor de break pe forum
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Joi 23-Apr-2009 21:28

stiu si eu unul 1.9 RD nerulat in tara...inmatriculat:D

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 21:29

pai puneti datele de contact daca le aveti...poate mai sunt si alti doritori 8)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Joi 23-Apr-2009 21:30

Break trebuie musai. Poate doar sa iau unu normal si un bx cazut si sa fac din 2 una. Dar atunci trebuie vazut daca se merita.
Momentan am un ford escort break pe benzina , problema este ca consuma mult si daca este sa se strice ceva nu gasesc mecanic bun. Este poate putin mai tinerel ca cele mai noi bx-uri dar l-as da cu placere la schimb.
Da, datele de contact ar fi perfect..eventual nr de telefon ..poate pe pm
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 23-Apr-2009 21:33

ce fel de escort?ce an?ce motor?1.6?o poza si detalii?curios..mie unul imi plac escort-urile break..dar nu cred ca as da BX-ul pe el(am bagat prea multi bani in BX si consuma putin)..astept detalii insa :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187669
    Total subiecte 18617
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11704
    Cel mai nou membru wilson