pierdere lichid hidraulic!!!

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 11-Ian-2010 12:36

nasol moment... :lol:
Citroen BX 17. TD '89

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Joi 14-Ian-2010 09:21

bai fratilor...e nebunie mare! sta sus zile in sir, merge infranata ca la balamuc de spate... iar azi dimineata iar a vomitat tot! este un furtunas de retur sub baterie cu un T care imi atarna si pe care eu m-am hotarat sa-l prind (pentru a nu mai atarna la 10 cm de asfalt) de furtunul gros care duce spre pompa si care vibreaza mult.oare din cauza vibratiilor s-a desprins? :evil:
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 14-Ian-2010 11:37

ai aerisit franele?
masina ta mi se pare ca are abs; daca il mai are, trebuie aerisit si ala...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Joi 14-Ian-2010 13:32

are abs dar nu merge...nu am aerisit franele ca nu am unde :(
i-am mai bagat 1 litru jumate de LHM, i-am reprins furtunul de la amortizoru dr. fata (pe acolo a scos tot) si furtunul de retur ... asteptam noi simptome
Citroen BX 17. TD '89

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Vin 15-Ian-2010 13:49

va rog eu mult... daca aveti timp pana maine vrea niste sfaturi cum se da jos pompa si dozatorul si cum se remonteaza pe alta masina! vreau sa le schimb si sincer de dat jos nu cred ca va fi problema :lol: problema insa va fi de pus la loc corect :!:

poate imi spuneti si ce chei imi trebuie si la ce sa ma astept (sare lichidu, nu sare, trebuie lasata jos masina cand le dau jos si le pun la loc etc_)

multumesc anticipat
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 15-Ian-2010 17:15

ca sa umblii la dozator si la pompa trebuie in primul rand sa lasi masina jos detot, si sa eliberezi presiunea din instalatie de la disjunctor; inlocuitul nu cred ca va fi o problema... cum dai jos, asa pui la loc si va trebui sa mearga. dupa ce montezi pompa pe motor, inainte sa pui furtunul la ea, sa torni in ea lhm ca altfel se va amorsa tare greu, si eventual o invarti putin cu mana pana scoate ulei pe la gaura de la conducta, apoi pui si conducta...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Sâm 16-Ian-2010 09:41

Pompa hidraulica se schimba repede. Insa ai grija la amorsare ca foarte probabil daca nu pui ulei pe furtun si in pompa, nu se va ridica.
La dozator e mai complicat cu conductele. Se prind cam...greu... Ti-ar cam trebui canal pentru cele de jos..dar daca ai mainile lungi te poti descurca si fara canal. :lol: Daca tot schimbi dozatorul, il poti desface si curata..ca sigur mai are mizerie pe acolo.
Bafta :wink:
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Dum 24-Ian-2010 20:38

hai ca m-am lasat intre timp de schimbari ...
insa au aparut alte probleme! in 2-3 km sar furtunele de retur! deja devine enervant si nu mai inteleg nimic!

din sfera centrala pleaca un furtun de retur care intra intr-un T! in t-eul acela mai vine unul din spate de undeva apoi pleca spre vasul de lhm!
pana azi dupa amiaza sarea ala care venea din spate (zona cutie viteza, sub baterie) dar i-am pus un "caricel" si acum a inceput sa sara cealata (dispre sfera centrala)

la naiba in puii mei ca imi vine sa smulg toate furtunasele alea de draci! ce are, ce se mai intampla...???

apropo, in 5 min se lasa jos de spate acum (si-a revenit de cand statea si 72h sus :wink: )

help mee ca nu mai pot! :evil:
Citroen BX 17. TD '89

faraon
simpatizant
Mesaje: 62
Membru din: Lun 20-Iul-2009 21:24
Localitate: buzau florica
Masina: CITROEN XARA N2 1.9 D
2: AUDI A4B5 1.6 B

Mesajde faraon » Dum 24-Ian-2010 21:22

sa nu fie de la servo .....parerea mea las pe cei mai avizati sa- si dea cu parerea dar i acel teu nu are de unde decit de la servodirectie ... sper sa nu gresesc

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Dum 24-Ian-2010 23:16

servo nu face figuri...si nici n-a facut pana acum! eu zic ca am presiune pe instalatie pe undeva de sar retururile asa! culmea! nu am cum sa vad exact momentul dar eu zic ca sare atunci cand accelerez mai puternic! :roll:
Citroen BX 17. TD '89

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 24-Ian-2010 23:24

in t-ul ala vin retururile de la disjunctor si de la capatul rotativ de la caseta de directie; s-ar putea sa se fi intamplat ceva la caseta si sa scape prea mult pe retur; ai observat ceva ciudat in mersul servodirectiei? si la mine s-a intamplat la fel, mi-a sarit ala de acolo, a zburat lhm pe evacuare, a luat foc... o frumusete; acum am furtune independente care vin in vas, pt ca nu am reusit inca sa repar capatul rotativ de la caseta, si de la ala este problema 100%...
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 25-Ian-2010 10:02

nu am observat nimic ciudat la servo!
ce e drept intr-o dimineata m-am trezit cu balta de lhm pe jos dar nu mi=am dat seama exact de unde a curs! apoi mi-a improscat destul de mult in zona bateriei dar iar nu mi-am dat seama de unde!
Citroen BX 17. TD '89

ViperDodo
pasionat
Mesaje: 844
Membru din: Mie 10-Sep-2008 14:12
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde ViperDodo » Lun 25-Ian-2010 10:35

alta treaba ar fi ca se apropie ITP-ul! pana atunci ar trebui sa o rezolv sa nu imi faca figuri pe rampa acolo... :razz:
Citroen BX 17. TD '89

faraon
simpatizant
Mesaje: 62
Membru din: Lun 20-Iul-2009 21:24
Localitate: buzau florica
Masina: CITROEN XARA N2 1.9 D
2: AUDI A4B5 1.6 B

Mesajde faraon » Lun 25-Ian-2010 11:15

cred ca cel mai bine ar fi sa faci o curatire a sistemului sa nu fie cefa infundat pe undeva , eu am avut ceva probleme tot cam asa dar era de la vana de securitate asa ca am trecut cu furtune individuale pe majoritatea componentelor care au un debit mai mare de ulei-daca te ajuta cu ceva incearca sa depistezi unde anume sare ,, sub baterie nu-mi dau seama ce ar fi
Imagine

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

retur

Mesajde Valentin Sandu » Lun 25-Ian-2010 19:44

In T-ul de sub C.V. intra returul de la disjunctor- conjuctor si returul de la robinetul de securitate. Este posibil ca sfera centrala sa nu fie incarcata suficient si cind baga presiune pompa hidraulica sa-ti arunce afara furtunul din T
Atelier reparatii Citroen, PM pt detalii


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern