salutare, am deschis topicul aici pt ca am mai multe de enumerat.
avem un nou venit in club(n-a apucat inca sa-si faca cont) si anume un BX 1.4 RE din 89!
sa incepem cu inceputu, am schimbat cele 4 conducte care pleaca spre spate, cele de suspensie, frana si returu ala...
masina isi ridica botul destul de mult (aproape de ultima treapta) si spatele ramane relativ jos! asta in pozitia de drum! spatele e barca! la plecari de pe loc, la franari, la schimbari de treapta si mai ales in marsarriere!
cand o las jos de tot, se pune cu botu pe labe dar spatele ramane sus...ma apas pe el si topaie! enervant...
2 la mana scoate fum albastru ca la balamuc. maine i se va schimba uleiul si sa speram ca scapa, daca nu probabil segmenti si alte alea
la relanti se aprin becurile de stop,atentie, nivel apa si presiune ulei... cateodata raman aprinse cateodata palpaie enervant, odata cu tacanitul din pompa sau conjunctor ...cred (i-am schimbat si sfera centrala)
se ridica foarte repede dar tacane foarte tare, eu la a mea neavand aceeasi experienta ...ever
in primul rand vreau sfaturi legate de tinuta de drum cum aduc spatele mai sus si cum las fata mai jos cum scap de tacanit (care de altfel e la vreo 30 sec) si... mai era ceva fff am uitat!
ce am mai observat azi e ca curge din corectorul spate...si nu de la conducte!
respectele mele
probleme
Moderator: Echipa Tehnica
probleme
Citroen BX 17. TD '89
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
1. Pirghiile de comanda ale corectorului spate nu sint asezate corect, mai ales daca zici ca nu se lasa de spate cind dai comanda sa o pui pe burta.
2. Nu cred ca scapi doar cu un schimb de ulei, dar macar pune un ulei gros, acum vara merge 20w50.
Despre becurile alea de avertizare poate fi un cablu care isi ia masa de pe motor (am patit-o si eu) sau pur si simplu segmentii sint terminati si motorul nu mai tine presiunea. Mai poate fi si o pompa de ulei dusa.
3. Nu cred ca scapi doar cu inlocuirea primei membrane de la corector, dar poate ai noroc.
Ia uita-te aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... ension.php in josul paginii unde e poza cu vasul de LHM. Scapte retururile pe rind si vezi pe unde vine LHM mult. Un tacanit la 30s nu e chiar tragic. Nasol e daca face incontinuu.
2. Nu cred ca scapi doar cu un schimb de ulei, dar macar pune un ulei gros, acum vara merge 20w50.
Despre becurile alea de avertizare poate fi un cablu care isi ia masa de pe motor (am patit-o si eu) sau pur si simplu segmentii sint terminati si motorul nu mai tine presiunea. Mai poate fi si o pompa de ulei dusa.
3. Nu cred ca scapi doar cu inlocuirea primei membrane de la corector, dar poate ai noroc.
Ia uita-te aici: http://www.tramontana.co.hu/citroen/sus ... ension.php in josul paginii unde e poza cu vasul de LHM. Scapte retururile pe rind si vezi pe unde vine LHM mult. Un tacanit la 30s nu e chiar tragic. Nasol e daca face incontinuu.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cu fumul s-a inlocuit problema dupa ce i-am schimbat uleiul! am bagat un Total 15w40! nu mai scote pic de fum dar cred ca a avut si benzina ceva de spus...filtrul cel putin era rosu si cred ca e normal dupa 1 an de nepornire (am schimbat si filtru de benzina)
de treaba cu inaltimea spate nu am scapat inca...e posibil ca atunci cand am schimbat conductele sa fi dereglat parghiile de comanda?
cert e ca dupa cateva ore se lasa spatele (nu de tot) iar cand pornesc motorul se ridica in sub 5 secunde si foarte brusc
dar fata ramane sus mult timp, si prea sus pentru nivelul de drum!
de treaba cu inaltimea spate nu am scapat inca...e posibil ca atunci cand am schimbat conductele sa fi dereglat parghiile de comanda?
cert e ca dupa cateva ore se lasa spatele (nu de tot) iar cand pornesc motorul se ridica in sub 5 secunde si foarte brusc
dar fata ramane sus mult timp, si prea sus pentru nivelul de drum!
Citroen BX 17. TD '89
cred ca o duc la un service "autorizat" si "competent" pe treaba asta! deja m-am saturat sa-mi bag nasul....bine macar ca a mea nu are problemele astea ca i-as fi dat foc!
acum a scos-o la un drum de vreo 300 km si ii consuma peste 10!!! trebuie sa ma apuc de reglaje in carburator si daca nu reusesc ii trantim un carburator de dacie sper sa nu fie cazul!
acum a scos-o la un drum de vreo 300 km si ii consuma peste 10!!! trebuie sa ma apuc de reglaje in carburator si daca nu reusesc ii trantim un carburator de dacie sper sa nu fie cazul!
Citroen BX 17. TD '89
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Consuma peste 10 la drum intins? Cam multicel. Dar macar merge masina ok si se infige?
Incearca sa ii faci carburatorul ei, macar da-l jos si curata-l. Oricum, cand il dai jos se vede daca e uzat pe la clapete..etc...daca cineva si-a bagat nasul si a facut vreo modificare..etc.
Oricum si carburatoarele astea cand se uzeaza, se uzeaza si gata. Tot asa, Fiat-ul meu 1800 (6 clindrii, 97CP,) consuma f mult (17%-18%) desi in rest mergea normal cu toate ca nu prea se infigea. I-am pus carburator nou de Fiat si imediat consumul a revenit la unul normal(intre 9%-10%) si masina se si infige. Cu cel vechi nu mai aveam ce face orice i-as fi facut.
Ai grija cu cel Dacie daca ii pui. E un carburator foarte bun prin constructie,e simplu, insa achizioneaza unul nou sau aproape nou. Plus ca trebui bibilit ca sa iti mearga cum trebuie ca altfel iti consuma si ala mult si iti si consuma.
Incearca sa ii faci carburatorul ei, macar da-l jos si curata-l. Oricum, cand il dai jos se vede daca e uzat pe la clapete..etc...daca cineva si-a bagat nasul si a facut vreo modificare..etc.
Oricum si carburatoarele astea cand se uzeaza, se uzeaza si gata. Tot asa, Fiat-ul meu 1800 (6 clindrii, 97CP,) consuma f mult (17%-18%) desi in rest mergea normal cu toate ca nu prea se infigea. I-am pus carburator nou de Fiat si imediat consumul a revenit la unul normal(intre 9%-10%) si masina se si infige. Cu cel vechi nu mai aveam ce face orice i-as fi facut.
Ai grija cu cel Dacie daca ii pui. E un carburator foarte bun prin constructie,e simplu, insa achizioneaza unul nou sau aproape nou. Plus ca trebui bibilit ca sa iti mearga cum trebuie ca altfel iti consuma si ala mult si iti si consuma.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern