Pagina 1 din 1

Arc rupt timonerie / schimbator viteze Picasso

Scris: Mar 27-Mar-2018 10:54
de cristibcd
Sa incep cu istoria problemei la Picasso 2.0HDI 2001:
Schimbatorul mergea din ce in ce mai greu mai ales cand era sub 5 grade afara.
pas 1: Am schimbat ulei in cutie viteze si 2 ani a fost ok. Poate doar ca nu am circulat mult cand a fost frig.
pas 2: Am inlocuit cabluri timonerie (se gasesc si noi la pret decent 380RON nu doar de la reprezentanta)

Cauza griparii cablului ca mergea greu este ca a iesit burduful din partea motor din locas si a intrat praf si apa la cablu. Acum schimbarea vitezelor se face mult mai usor.


Problema:
Din cand in cand daca nu sunt atent cand bag in viteza 1 imi iese din viteza imediat ce o selectez. In restul vitezelor sta ok nu are tendinta de a iesi la punctul mort. Cand mergea greu nu iesea dar asta pt. ca cablu era gripat.

Cand am inceput sa inlocuiesc cablurile am observat ca un arc este rupt.
Sa fie din cauza arcului rupt care elimina jocul manetei? Sau e alta cauza?

Nu am gasit arcul ca reper separat. Daca aveti cumva din dezmembrari e si mai bun