in sfarsit revizia de 20k al ATS.
cu uleiul meu, revizia standard + filtru aer de la ei = 2.909.000 lei
concluzii dupa ce am vazut care-i treba cu baietii de acolo:
- 20k e prea mult pentru shimb ulei. 15k e arhi-suficient
- nu am voie sa tunez nimic (filtre, evacuare, chip...) ca iese din garantie
- garantia extinsa trebuie (mi-au zis sa ma astept cat de curand sa-mi crape bieletele antiruliu)
Revizie Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
in america (asta e undeva la vest, foarte departe de romania ) e voie sa pui o admisie directa fara sa pierzi garantia. e lege data de congres daca nu ma insel. de congresul lor...
uite linkul: http://www.2kracing.com/product_info.php/cPath/404_405/products_id/3053
uite linkul: http://www.2kracing.com/product_info.php/cPath/404_405/products_id/3053
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
kata scrie:(mi-au zis sa ma astept cat de curand sa-mi crape bieletele antiruliu)
Au vazut ei ceva la ele sau au zis asa, ca se mai intampla?
Daca au vazut ca sunt distruse de ce nu ti le-au schimbat? Ca doar ai masina in garantie. Sau asteapta intai sa iasa din garantie si apoi sa-ti spuna ca trebuie neaparat sa le schimbi? Contra cost, evident.
Am mai auzit de politica asta si la alte service-uri. Cat timp esti in garantie iti tot zic ca nu are masina nimic, ca totul e perfect. Cum ai pierdut garantia, brusc se strica toate si trebuiesc schimbate.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
khan, in america sau in alte tari cu legi normale poti face multe. Aici si daca modifici aripile tb sa le omologhezi la RAR. E un post al lui Eugen unde la un moment dat se povesteste despre un CX din state, care a fost restaurat si cu componente americane. Nicaieri nu se pomeneste de vreun organism de certificare gen RAR, etc. La ce componente neoriginale au folosit baietii aia din state, 99,99% din noi am fi renuntat la cite omologari/autorizatii, etc. ar fi trebuit sa platim la RAR. Faceti un review la povestea CX-ului recarosat al lui Eugen (care inca nu s-a incheiat).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
ca fapt divers bieletele mele de la BX le-am "ajustat" printr-o bataie zdravana cu ciocanul acu vreo 25k km si inca nu fac scandal, d-apoi unele noi, ne-"ajustate", e logic ca ar trebui sa tina mai mult decit astea, nu?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
arp, ai inteles bine, a fost prima rezivie. acum am vreo 19200km toti.
adytzu, bieletele n-au nimic deocamdata; saracu om mi-a zis sa ma astept sa crape avand in vedere gropile din buc, si mai ales in cazul in care as da in gropi sau borduri mai des si mai tare decat trebuie. (sry, nu stiu sa definesc "trebuie"). eu am inteles din asta ca ar fi un pic sensibile.
pe de alta parte ieri era una la service cu un picasso dat intr-o groapa careia i-a crapat janta de aliaj si atat.
adytzu, bieletele n-au nimic deocamdata; saracu om mi-a zis sa ma astept sa crape avand in vedere gropile din buc, si mai ales in cazul in care as da in gropi sau borduri mai des si mai tare decat trebuie. (sry, nu stiu sa definesc "trebuie"). eu am inteles din asta ca ar fi un pic sensibile.
pe de alta parte ieri era una la service cu un picasso dat intr-o groapa careia i-a crapat janta de aliaj si atat.
Aha, acum am inteles. Pai, dupa opinia mea, doar sa ai Hummer ca sa-ti permiti sa dai in gropi dupa bunul plac, pentru ca altfel, orice masina ai avea, daca iei in plin o groapa serioasa, tot risti sa ai probleme. Eu, pot sa-ti spun ca am menajat-o pe a mea cel mult o saptamana, dupa care, mi-a venit mintea la cap si am zis:"ce...p...! e masina nu vas de portelan". Sa nu intelegi acum ca merg cu ea ca si cu tancul, dar nici nu trec in juma' de ora peste niste sine de tramvai, cum fac unii. Si, dupa 3 ani, vad ca inca se tine bine atat la suspensii cat si la bucse, pivoti si ce-o mai fi pe acolo.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern