Revizie Xsara

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 18-Mai-2005 11:13

in sfarsit revizia de 20k al ATS.
cu uleiul meu, revizia standard + filtru aer de la ei = 2.909.000 lei

concluzii dupa ce am vazut care-i treba cu baietii de acolo:
- 20k e prea mult pentru shimb ulei. 15k e arhi-suficient
- nu am voie sa tunez nimic (filtre, evacuare, chip...) ca iese din garantie
- garantia extinsa trebuie (mi-au zis sa ma astept cat de curand sa-mi crape bieletele antiruliu)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 18-Mai-2005 11:39

in america (asta e undeva la vest, foarte departe de romania :mrgreen: ) e voie sa pui o admisie directa fara sa pierzi garantia. e lege data de congres daca nu ma insel. de congresul lor...
uite linkul: http://www.2kracing.com/product_info.php/cPath/404_405/products_id/3053
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 18-Mai-2005 12:33

kata scrie:(mi-au zis sa ma astept cat de curand sa-mi crape bieletele antiruliu)


Au vazut ei ceva la ele sau au zis asa, ca se mai intampla?

Daca au vazut ca sunt distruse de ce nu ti le-au schimbat? Ca doar ai masina in garantie. Sau asteapta intai sa iasa din garantie si apoi sa-ti spuna ca trebuie neaparat sa le schimbi? Contra cost, evident.
Am mai auzit de politica asta si la alte service-uri. Cat timp esti in garantie iti tot zic ca nu are masina nimic, ca totul e perfect. Cum ai pierdut garantia, brusc se strica toate si trebuiesc schimbate.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 18-Mai-2005 12:36

khan, in america sau in alte tari cu legi normale poti face multe. Aici si daca modifici aripile tb sa le omologhezi la RAR. E un post al lui Eugen unde la un moment dat se povesteste despre un CX din state, care a fost restaurat si cu componente americane. Nicaieri nu se pomeneste de vreun organism de certificare gen RAR, etc. La ce componente neoriginale au folosit baietii aia din state, 99,99% din noi am fi renuntat la cite omologari/autorizatii, etc. ar fi trebuit sa platim la RAR. Faceti un review la povestea CX-ului recarosat al lui Eugen (care inca nu s-a incheiat).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
arp
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Mar 08-Mar-2005 00:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde arp » Mie 18-Mai-2005 21:37

De ce sa crape la 20k km? N-au voie sa crape la km astia...ai dat cu ea tare? Sau nu am inteles eu corect si ai mai facut inca o revizie pt ca au mai trecut 20mii km?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 18-Mai-2005 22:37

ca fapt divers bieletele mele de la BX le-am "ajustat" printr-o bataie zdravana cu ciocanul acu vreo 25k km si inca nu fac scandal, d-apoi unele noi, ne-"ajustate", e logic ca ar trebui sa tina mai mult decit astea, nu?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 20-Mai-2005 12:08

arp, ai inteles bine, a fost prima rezivie. acum am vreo 19200km toti.

adytzu, bieletele n-au nimic deocamdata; saracu om mi-a zis sa ma astept sa crape avand in vedere gropile din buc, si mai ales in cazul in care as da in gropi sau borduri mai des si mai tare decat trebuie. (sry, nu stiu sa definesc "trebuie"). eu am inteles din asta ca ar fi un pic sensibile.
pe de alta parte ieri era una la service cu un picasso dat intr-o groapa careia i-a crapat janta de aliaj si atat.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Vin 20-Mai-2005 12:54

Aha, acum am inteles. Pai, dupa opinia mea, doar sa ai Hummer ca sa-ti permiti sa dai in gropi dupa bunul plac, pentru ca altfel, orice masina ai avea, daca iei in plin o groapa serioasa, tot risti sa ai probleme. Eu, pot sa-ti spun ca am menajat-o pe a mea cel mult o saptamana, dupa care, mi-a venit mintea la cap si am zis:"ce...p...! e masina nu vas de portelan". Sa nu intelegi acum ca merg cu ea ca si cu tancul, dar nici nu trec in juma' de ora peste niste sine de tramvai, cum fac unii. Si, dupa 3 ani, vad ca inca se tine bine atat la suspensii cat si la bucse, pivoti si ce-o mai fi pe acolo.


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern