Referitor filtre de aer sport.
Moderator: Echipa Tehnica
Referitor filtre de aer sport.
Am studiat problema filtrelor de aer si am aflat cateva aspecte legate de utilizare lor. M-ar interesa aprecieri din artea posesorilor de Citroen.
Ar fi doua chestii de analizat. Am inteles ca exista filtre aer sport unse cu ulei...sau asa ceva..are cineva, cum se comporta?
Al doilea aspect ar fi legat de varianta de filtru de tip conic..despre cqare se spune ca iarna este excelent, dar vara datoritĂŁ aerului foarte cald cresc consumul si nu mai dau rezultatele scontate.
Eventual sugestii despre alte tiputi de filtre de aer sport.
Multumiri anticipate pt raspunsuri.
Ar fi doua chestii de analizat. Am inteles ca exista filtre aer sport unse cu ulei...sau asa ceva..are cineva, cum se comporta?
Al doilea aspect ar fi legat de varianta de filtru de tip conic..despre cqare se spune ca iarna este excelent, dar vara datoritĂŁ aerului foarte cald cresc consumul si nu mai dau rezultatele scontate.
Eventual sugestii despre alte tiputi de filtre de aer sport.
Multumiri anticipate pt raspunsuri.
eu zic ca n-ai ce face montandu-ti filtru sport. eu am avut K&N (teoretic cea mai "buna" marca). da, se simte, chiar si la turatie mica, isi face treaba din punctul asta de vedere. dar problema apare la capitolul filtrare, adica protectia motorului.am vazut pe net un test home-made, cu mai multe filtre sport, printre care si K&N-ul si a rezultat ca filtrele sport maresc fluxul de aer in detrimentul filtrarii. si e logic: cum sa poti lasa mai mult aer sa treaca si totusi sa retii ila fel de multe impuritati? K&N zic ca secretul sta in acel ulei. s-a demonstrat ca nu. l-am dat jos dupa 500km parcursi.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
in primul rand, din ce stiu eu, nu ofera nicio marire a puterii, poate 1 calutz, doi, acolo ...
dar, motorul "respirand" mai bine, obtii reprize mai bune, masina trage mai "curat" la o anumita viteza... si sa nu uitam Z G O M O T U L (care ar fi motivul ptr care mi-as pune eu filtru sport) care chiar e uimitor ... am vazut...de fapt mi-a fost incantat auzul la o intalnire clubc4 ... si masina nu avea si toba sport... doar filtru ... era
dar, motorul "respirand" mai bine, obtii reprize mai bune, masina trage mai "curat" la o anumita viteza... si sa nu uitam Z G O M O T U L (care ar fi motivul ptr care mi-as pune eu filtru sport) care chiar e uimitor ... am vazut...de fapt mi-a fost incantat auzul la o intalnire clubc4 ... si masina nu avea si toba sport... doar filtru ... era
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
n-am simtit nimic dubios, ba din contra. chiar la turatii mici masina se comporta mai bine. de exemplu plecarea de pe loc era mult mai lina si nu era nevoie sa acelerez mai deloc, in genul unui diesel. am renuntat la filtru doar din cauza urmarilor ce ar putea aparea in timp.
a, a fost ceva ce nu mi-a placut, si anume calitatea filtrului, in sensul ca daca am strans usor colierul care tine filtrul pe furtunul adaptor (original si el, din acelasi set cu filtrul), filtrul mi-a cazut in mers, si dupa ce l-am strans un pic mai tare s-a deformat iremediabil. deci pe langa ca nu filtreaza bine mai e si prost construit. ma rog, exista si filtre cu baza de metal, nu bachelita ca la al meu.
a, a fost ceva ce nu mi-a placut, si anume calitatea filtrului, in sensul ca daca am strans usor colierul care tine filtrul pe furtunul adaptor (original si el, din acelasi set cu filtrul), filtrul mi-a cazut in mers, si dupa ce l-am strans un pic mai tare s-a deformat iremediabil. deci pe langa ca nu filtreaza bine mai e si prost construit. ma rog, exista si filtre cu baza de metal, nu bachelita ca la al meu.
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Filtru Aer
Vara trecuta am avut pus filtru -aer " PiperCross" si dupa aprox. 1000 km.am renuntat la el. Era foarte eficient ... dar nu la noi in tara . Cu praful si mizeria de pe drumurile noastre nu se merita . Am incercat si cu un filtru cu ulei " VforceE " , dar,, parerea mea ,,ca tot ce zice cartea teh. e sfant.
Peace on earth ... War under the blanket !
toro, sa inteleg ca nu ai observat diferenta decat la aer curat? si in orasele din Romania imbacsite cu praf nu se simte mare lucru cu filtru sport?
Adevarul este ca in Bucuresti este f mult praf. Dupa un concediu la munte in Retezat, vreau sa spun ca dimineata simteam in nari pe B-dul Lacul Tei miros inecacios de praf și fum. Si vorbim de 8 dimineata si -5grade afara.
Adevarul este ca in Bucuresti este f mult praf. Dupa un concediu la munte in Retezat, vreau sa spun ca dimineata simteam in nari pe B-dul Lacul Tei miros inecacios de praf și fum. Si vorbim de 8 dimineata si -5grade afara.
Andrei Anghel scrie:in primul rand, din ce stiu eu, nu ofera nicio marire a puterii, poate 1 calutz, doi, acolo ...
dar, motorul "respirand" mai bine, obtii reprize mai bune, masina trage mai "curat" la o anumita viteza... si sa nu uitam Z G O M O T U L (care ar fi motivul ptr care mi-as pune eu filtru sport) care chiar e uimitor ... am vazut...de fapt mi-a fost incantat auzul la o intalnire clubc4 ... si masina nu avea si toba sport... doar filtru ... era
Vezi ca nu era doar filtru sport, era si admisie directa ;)
xsara88, cum se comporta filtrul tau vara la temperaturi peste 25-30 grade. Am inteles ca ar fi ceva probleme cu consumul.
Tobele mele sunt bune ar fi pacat sa le schimb acuma. cand vor aparea probleme poate ca o sa iau unele sport. Filtrul de aer sport pare o metoda relativ simpla de a imbunatatii este drept doar cu foarte putin performantele masinii. se pare insa ca sunt multe pareri pro si contra si vreau sa inteleg f bine fenomenul. Mai astept pareri si opinii de la posesori de citroen.
Tobele mele sunt bune ar fi pacat sa le schimb acuma. cand vor aparea probleme poate ca o sa iau unele sport. Filtrul de aer sport pare o metoda relativ simpla de a imbunatatii este drept doar cu foarte putin performantele masinii. se pare insa ca sunt multe pareri pro si contra si vreau sa inteleg f bine fenomenul. Mai astept pareri si opinii de la posesori de citroen.
1 la mana , la motorul diesel cu turbina se simte ! Dar odata ce ai pus admisie mai libera... trebuie si o evacuare mai libera ! eu la masina mea .. am admisie libera si evacuare libera(mai e decat finala) intradevar se aude sunetul de diesel mai pronuntat la relanti ,insa in mers multi au crezut ca am motor benzina
Asadar ,daca vreti sa obtineti ceva la roata , cu incredere filtru si evacuare !
Asadar ,daca vreti sa obtineti ceva la roata , cu incredere filtru si evacuare !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
FILTRU K&N
EUM AM AVUT PRIMA DATA UNUL CONIC SE SIMTE BINE ACELERATIA , CUPLUL FOARTE BUN , LA MOTORUL 2.0 HDI 90 CP DAR CRESTE VARA CONSUMUL, ACUM AM ACEIASI FIRMA DAR AM OPTAT PENTRU MODELUL CARE INTRA IN CARCASA ORIGINALA DE LA FILTRUL DIN FABRICA , CONCLUZIE PE TERMEN LUNG MERITA RECOMAND,
ACELERATIE MAI BUNA, ZGOMOTUL A SCAZUT LA TURATII MAI MARI SI NU DE NEGLIJAT AM OBSERVAT SCADEREA CONSUMULUI UNDEVA LA 0,5 LA SUTA, PLUS CA ACUM TRAGE AER RECE , NU DE LA MOTOR, AVATAJE SUNT DAR NU ASA CUM CRED UNII PUTERESI CAI MULTI ESTE O DIFERENTA SESIZABILA PE TERMEN LUNG LA DOI -TRI ANI RECUPEREZI INVESTITIA TOTAL. EU SUNT MULTUMIT SI NU REGRET ALEGEREA FACUTA NU VORBESC DE EFECTUL PLACEBO!!!
SPUN DUPA MULTE TESTARI CA LA MOTORUL 2.0 HDI 90 CP SE CUNOASTE!!!
BAFTA TUTUROR.
ACELERATIE MAI BUNA, ZGOMOTUL A SCAZUT LA TURATII MAI MARI SI NU DE NEGLIJAT AM OBSERVAT SCADEREA CONSUMULUI UNDEVA LA 0,5 LA SUTA, PLUS CA ACUM TRAGE AER RECE , NU DE LA MOTOR, AVATAJE SUNT DAR NU ASA CUM CRED UNII PUTERESI CAI MULTI ESTE O DIFERENTA SESIZABILA PE TERMEN LUNG LA DOI -TRI ANI RECUPEREZI INVESTITIA TOTAL. EU SUNT MULTUMIT SI NU REGRET ALEGEREA FACUTA NU VORBESC DE EFECTUL PLACEBO!!!
SPUN DUPA MULTE TESTARI CA LA MOTORUL 2.0 HDI 90 CP SE CUNOASTE!!!
BAFTA TUTUROR.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187673
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11705
Cel mai nou membru ybunny