ATENTIE la ciptuning(remapare)!!!!!!!!

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

overlimits
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Lun 11-Aug-2008 11:15
Localitate: Bucuresti

Fara astfel de probleme

Mesajde overlimits » Lun 11-Aug-2008 11:31

Vrei sa scapi de astfel de probleme si totusi sa "umbli" un pic la motor? Incearca la www.reclamĂŁ
Nu se umbla in nici un fel asupra soft-ului original al masinii si garantia ramane intacta.

Editat de Marian: eu zic sĂŁ vizitezi regulamentul forumului nostru, mulĂžumim.

nitrometan
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
Localitate: Suceava

Mesajde nitrometan » Mar 19-Aug-2008 13:02

Power box=bani irositi.teapa,si mai ales fortarea injectoarelor si pompei de inalta presiune cu pina la 30%,cu consecinte usor de imaginat si extrem de costisitoare.
Electricitate,soft,diagnoza auto,0744605642,SUCEAVA si imprejurimi.

overlimits
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Lun 11-Aug-2008 11:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde overlimits » Mar 19-Aug-2008 13:36

Pai si cu ce e mai bun chiptuningul? Risti sa pierzi garantia, sa strici motorul si etc. Oare chiptuningul nu forteaza injectoarele ? Si in plus, ai montat vreodata un powerbox pe masina? De unde stii?

nitrometan
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
Localitate: Suceava

Mesajde nitrometan » Dum 24-Aug-2008 18:23

Dom sef,nu ma lua asa de tare ca ma pierd.Eu modificam motoare asa cum se modificau atunci pe vremea aceea cind tu invatai sa scrii si sa vorbesti.Power boxuri aduceam din Germania si le montam pe masini cu sistem TDI cu mult inainte de a avea tu habar ca exista,iar injectoare majorate pentru benzinare si ECU-uri rescrise pentru ele aduceam din 91.Si mai am si vreo 24 de ani de meserie in spate care cred ca se cam apropie cu cam citi ani ai matale.Asa ca nu-mi zi mie de rahatul cu 3 rezistenta inseriate cu care pacalesti senzorul de presiune din rampa si pe care ceri o caruta de bani.O remapare bine facuta tine cont de toti parametrii si senzorii motorului,si nu influenteaza absolut deloc mecanic motorul.Uita-te numai la VAG,motoarele de 101 si 140 de cai sunt identice pina la ultimul surub,numai softul e altul.Asta nu e remapare?Doar ca e facuta de fabrica si esti taxat cu 2500 de euro pentru asta.Unul priceput face acelasi lucru cu 300.Si care garantie pierzi matale,nici daca ai lipit eticheta pe motor ca l-ai remapat nu se poate determina la reprezentanta acest lucru.
Electricitate,soft,diagnoza auto,0744605642,SUCEAVA si imprejurimi.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 25-Aug-2008 09:32

Mostra de logica de pe site-ul cu pricina:

SpeedBurst are propriul software care influenteaza performantele motorului. In consecinta, nu exista posibilitatea deteriorarii motorului.


Nu cred ca mai e cazul de comentarii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

nitrometan
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Mie 02-Apr-2008 13:54
Localitate: Suceava

Mesajde nitrometan » Lun 25-Aug-2008 15:07

La o asemenea logica de fier ce mai trebuie de precizat?
Electricitate,soft,diagnoza auto,0744605642,SUCEAVA si imprejurimi.

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Mar 06-Ian-2009 03:56

nitrometan nu prea stii ce vorbesti!poate vroiai sa compari 1,9tdi 101cp cu 131cp de fabrica,cel de 140 este 2.0tdi ,si nu sunt absolut deloc "aceleasi" motoare!sunt schimbate o serie de componente!totusi varsta isi spune cuvantul!pe unii trebuie sa i lasi in nebunia lor!
C4 1.6 gris.fer.VTRpp.resolfen.17" OE

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 06-Ian-2009 13:14

variantele 1.9TDI ajung pana la 160cp. SAC! :lol: (desi nu cred ca a fost vreunul de 140cp). dar te-ai uitat si tu, de curiozitate, de cand era discutia asta? :?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mar 06-Ian-2009 13:32

160 cp doar prin remapare, testat pe dyno?
"If in doubt, flat out!"

XENON
pasionat
Mesaje: 1932
Membru din: Lun 18-Iun-2007 21:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde XENON » Mar 06-Ian-2009 15:36

nu, 160cp STANDARD, dat de producator, este vorba de Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI Pumpe-Duse (modelul anterior). Am vrut sa plec in Germania dupa una acum 2 luni, dar pana la urma cred ca tot Swiftul Sport va fi aleasa. sa vedem ce reduceri aduce criza. :roll:

Avatar utilizator
bogdans
pasionat
Mesaje: 149
Membru din: Dum 21-Sep-2008 16:45
Localitate: Craiova

Mesajde bogdans » Vin 23-Ian-2009 14:29

cel de 110cp 1.9tdi se duce la 140 prin remapare,iar ce zici tu nu este decat pe ibiza cupra,cel normal era 1,9tdi 150cp :D la ibiza era putin modificat din fabrica pt a reprezenta cupra r diesel,iar benzina avea 180 cai ! si mai era fr cu 131d si 150benzina :D!
C4 1.6 gris.fer.VTRpp.resolfen.17" OE


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos