ATENTIE la ciptuning(remapare)!!!!!!!!

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Iun-2007 15:49

sorin. scrie:
Electronica a fost introdusa nu pentru ca era mai ieftin (din contra, e mai scumpa) ci pentru ca sa fie siguri ca masina se va reintoarce in service

Electronica (injectia) la masinile ieftine a fost introdusa datorita normelor de poluare.


Au existat si masini cu carburator + catalizator. Dar deja sintem off-topic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 20-Iun-2007 15:52

Sandu scrie:Legat de garantie si factura: am propus clientului facturarea operatiunii, dar dupa scuzele "nu vreau sa par tigan, dar m-a luat radarul pe drum, de aceea nu am cum sa-ti dau toti banii", suma de plata a ramas la 900RON (fata de 350Euro pretul stabilit) si fara inmanarea facturii catre client, ceea ce, fiind firma iar controalele financiare sunt regulate, m-a obligat la efectuarea unei facturi pe piese auto, la care am pierdut 19% (TVA), datorita faptului ca suma facturata a fost de 900RON (incluzand TVA).




in primul rand pretul stabilit a fost de 300E care insemnau 960lei,iar pana sa ajung in Tm a trebuit sa "rezolv" un radar si pe langa banii de buzunar a trebuit sa ma bag si in banii de manopera si mi-au mai ramas doar 900 lei de care ti-am zis de la inceput si ti-am zis ca,daca vrei sa faci cu atat bine daca nu ,nu e nici o suparare
De factura nu ai pomenit absolut nimic,iar cand te-am intrebat daca imi dai ceva la mana,o garantie,mi-ai zis ca nu trebuie ;daca am probleme sa vin la tine.NICI POMENEALA DE VREO FACTURA PE PIESE!!!!
Deci cand mi-ai propus" facturarea operatiunii" ?? Si as vrea sa imi arati si mie factura de piese semnata de mine!

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 20-Iun-2007 16:01

Sandu scrie:Bazat pe cele scrise mai sus, primul semn de intrebare care s-a ridicat a fost legat de faptul ca, citez, ".....merg vreo 25km....nimic! In afara de faptu ca a inceput sa scoata putin fum,nici o diferenta! ".....acest fum apare in conditiile in care se injecteaza motorina in lipsa aerului. Acest aer lipsa poate sa apara datorita unei probleme cu debitmetrul de aer (MAF) sau unei defectiuni legate de sistemul de presiune, cea mai comuna cauza fiind regulatorul de presiune.




Daca era vreo problema cu debitmetru sau cu regulatoru trebuia sa mearga masina rau si inainte de resoftarea voastra,iar masina chiar mergea foarte bine si nici in service nu s-au gasit defecte aceste piese de care va legati voi.
Si voi vreti sa credem ca masina este de vina (aceasta fiind relativ noua 6 luni si 21000km din care 10 000 facuti numai pe dincolo si nu puteti spune ca e de la motorina proasta);si nu softul vostru???
Deci prin urmare Citroen face masini proaste si voi softuri nemaipomenite!!
Bravo voua!

Sandu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Joi 03-Mai-2007 14:47
Localitate: Timisoara

Mesajde Sandu » Mie 20-Iun-2007 16:02

Despre factura: ti-am spus ca iti dau factura dar va trebui sa-mi dai cu 19% in plus. Factura am facut-o, oricum, ca sa nu am probleme cu legea, pe "revizie tehnica (ulei, filtre, manopera)".
Daca vrei ca acest incident sa fie "cap de afis" pentru nu stiu cate zile sau saptamani, esti invitatul meu, dar fa-o fara mine.
Sunt plin de bun-simt, ti-am dovedit-o, imi pare rau pentru ce s-a intamplat, ti-am cerut scuze, dar se pare ca politetea nu ti-e foarte familiara.
Vrei sa-mi dai in cap, ok, da-mi in cap daca violenta te multumeste si te caracterizeaza sau daca asta reprezinta "premiul" ce ti-ar satisface orgoliul!

P.S. daca faci un soft prima oara pentru un tip de motor, da, poti sa gresesti, si de aceea refaci si verifici, si refaci si verifici pana ai rezultatul dorit, dar cand esti la a nu stiu cata zecea masina cu acelasi motor, cu aceleasi harti, e imposibil sa fii "idiot" si sa nu stii sa faci macar "copy/paste". E greu de inteles ca softul pe acest Citroen, luand partea utila, doar cea care este modificata, este la fel cu cel de pe alte masini identice????? Si atunci, daca e asa, cand ai 10-20 de masini care merg bine, la care rezultatele pe Dynotest arata cresterea de cuplu si putere conform cu target-ul stabilit, cum se face ca rezultatul pe 1 masina este diferit???? Va las pe voi sa va ganditi, pentru ca eu, din punct de vedere mecanic sau statistic mi-e greu sa cred ca e softu'.
Mai multe nu mai vreau sa scriu ca imi pot pierde calmul obisnuit si nu e cazul.
Ultima oară modificat Mie 20-Iun-2007 16:14 de către Sandu, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 20-Iun-2007 16:11

Sandu scrie:La reintoarcerea mea, pe computerul de bord era afisat mesajul "ENG MAN FAULTY". I-am recomandat sa mearga la reprezentanta pentru RECODAREA codurilor de injectoare, recodare care in conditiile in care mecanicul "priceput" stie ce are de facut, nu dureaza mai mult de 15 minute.

Urmarind firul povestirii, (citez):
1. "...calculatoru era varza;nu mai avea nici o setare,nici esp,abs,clima,ventilator"
2. ".....dupa vreo 20 km nu mai merge clima,dupa inca 1 km ,intr-un sens giratoriu imi apare STOP, engine to warm si indicatoru de la apa era aprins la maxim si palpaia."
Eventimentele s-au succedat in ordinea: punctul (2) iar apoi punctul (1).
Am preferat sa le pun in ordinea inversa pentru a fi clar cum au aparut aceste probleme: deoarece mecanicul "super-priceput" de la reprezentanta, in timpul recodarii injectoarelor, a reusit "performanta" sa dea peste cap setarile pentru ESP, ABS etc. (punctul 1) si in plus NU A FACUT sau NU A STIUT cum sa faca sau ca trebuie facuta recodarea SI pentru ventilatorul pentru motor (punctul 2).




O treba de 15 min poate era pentru cineva care stia ca la masina a fost umblat la soft,dar eu avand masina in garantie nu puteam sa ma duc la service si sa le spun "resoftatimi si mie masina ca mi-a zapacit cineva softul"
Prin urmare mecanicul a trebuit sa o ia treptat pana sa isi dea seama ce are,iar setarile pt ABS,ESP,clima ventilatie ,injectoare el a descoperit ca erau zapacite,deci nu avea cum sa le zapaceasca el!

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 20-Iun-2007 16:18

sandule, cam nasol daca recunosti in gura mare ca ai facut o factura fictiva pe un seviciu ce nu a fost realizat...vezi ca mai nou internetul nu mai constituie un paravan.

eu zic sa va potoliti amandoi, si sa va lecuiti de resoftat masini. Daca as fi rau i-as recomanda lui bebe sa-si vada de treaba, si lui sandu sa se apuce de o munca cinstita. Dar nu sunt rau si ma limitez la a va recomanda sa va potoliti si sa nu transformati forumul citroen in campul vosru de batalie. Amandoi ati gresit, iar greseala se plateste.

Va rog sa puneti punct.

P.S.
sandu, sunt absolut sigur ca esti unul si acelasi cu cel de aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/search. ... Wetterauer

Clonele nu prea sunt acceptate.

Propun grupului de moderatori sa nu ai fie acceptat pe siteul clubului citroen nici o forma de reclama vis a vis de chiptuning sau obd sau alte aberatii de gen.
Ultima oară modificat Mie 20-Iun-2007 16:28 de către alexd, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 20-Iun-2007 16:26

Sandu scrie:
In final, desi se pare ca operatiunea de recodare nu a costat nimic, stimatul client m-a informat ca sunt bun de plata pentru suma de 200RON (2.000.000ROL), suma pe care am platit-o fara nici un comentariu.


Tin sa iti amintesc ,ca eu am stat 2 zile in TM datorita defectiunilor,iar in prima zi cand mi s-a rezolvat problema injectoarelor nu m-a costat nimic si nici nu tiam cerut nimic,iar a doua zi cand am rezolvat toate problemele a trebuit sa platesc mecanicul deoarece nu am mai facut reparatia pe garantie si nici nu era in timpul programului.
Deci in cei 200de lei pe care ti i-am cerut a intrat plata mecanicului si a taxiurilor cu care m-am deplasat,eu neputand sa ma folosesc de masina mea.
Eu zic ca ai iesit foarte bine,ca nu ti-am cerut si banii pe hotel,desi ar fi trebuit si nici nu m-am du niciunde sa te reclam.
Eu am vrut sa rezolvam problema amiabil

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mie 20-Iun-2007 16:37

haideti mai oamenilor1

Eugen! . inchide te rog subiectul! nu il sterge .. sa ramana martor ..
insa orice subiect pe viitor ar fi bine sa fie inchis si sters ..

Gata! .. nu suntem la gradinita ..ca a gresit sau nu la remapare, la lalaci sau alte alea nu chiar atat de mult conteaza ca nu a gbagat mana in buzunar la nimeni ..
fiecare zice vrea.
treaba ta daca crezi sau nu..

si acum haideti sa inchidem odata subiectul ca nu are rost
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

Mesajde bebe2_8 » Mie 20-Iun-2007 16:55

Concluzia ! si cu asta am terminat!
Asumati-va raspunderea cand faceti un lucru ,nu mai cautati scuze ca masina are ceva defect sau ca mecanicul nu se pricepe si i-a facut calculatoru varza. Deocamdata mecanicul a reparat o masina stricata de voi si nu invers!!
Daca strici la cineva masina trebuie sa iti asumi raspunderea si sa platesti reparatia ,indiferent daca masina costa 20 000E sau 2000E.E masina omului si vrea sa se foloseasca de ea si il deranjeaza daca cineva i-o strica si dupa ceea i spune sa si-o repare ca nu e vina lui!
Un om care munceste si trage din greu pt a se bucura de o masina si tine la ea sa sti ca este in stare sa-"i dea in cap "la cineva care i strica aceasta bucurie
Eu unul nu doresc la nimeni acest lucru ,dimpotriva chiar imi doresc ca eu sa fiu primul si ultimul patit,iar cine vine la voi sa plece multumit si sa se bucure de noile performante ale masinii,nu ca sa va gaseasca nod in papura
Acest topic l-am deschis nu ca o antireclama ,ci ca sa stie toti ca exista si niste riscuri pe care voi nu le spuneti
Daca imi spuneati de la inceput ca exista si riscuri chiar si de 5-10%,poate tot faceam remaparea,dar atunci nu mai era numai vina voastra;era si vina mea si mi-o asumam!!
Deci va doresc la toti sa aveti parte numai de succese si sa nu mai avem subiecte de discutie legate de probleme,ci sa ne framantam cum sa ne cheltuim banii!!:) :)
Ps. poti sa imi dai exemplu de o" masina de sute de mii de euro "pe care ai tunat-o?fara suparare!

Sandu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Joi 03-Mai-2007 14:47
Localitate: Timisoara

Mesajde Sandu » Mie 20-Iun-2007 17:55

Ideea e aceeasi, si credeam ca s-a inteles de la inceput: imi pare rau pentru cele intamplate, imi cer scuze pentru problemele cauzate, am fost implicat in rezolvarea lor, indirect, prin indicatiile tehnice respectiv prin plata sumei de 200RON, suma ce, conform clientului, acoperea cheltuielile sale.
Am folosit dreptul la replica doar pentru ca m-a deranjat acel "sa nu-i dai una in cap" care este o remarca deplasata.
In rest, nu se cauta vinovati cand vinovatul e clar cine e: EU, cel care am dat-o in bara, iar discutiile despre soft sunt inutile, din motivele prezentate de mine mai sus.
Asa ca, imi prezint din nou scuzele, si consider ca ar fi politicos sa primesc si eu scuze pentru limbajul ce instiga la violenta.

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mie 20-Iun-2007 20:20

Oricum, eu lucrez in domeniu de programare ..
discutiile legate de sift pot fi atat de alambicate uneori pentru intreg domeniul asta se referera la "lucruri" care nu sunt palpabile .. asa ca haideti sa incheiem....

oricum toate au pornit de la o alegere facuta ...

pana la urma cine isi asuma alegerea este direct responsabil ..

PS: Rugaminte! .. Nu ridicati injurii sau instigari la violenta!
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 27-Iun-2007 15:33

Concluzia ! si cu asta am terminat!
Asumati-va raspunderea cand faceti un lucru ,nu mai cautati scuze ca masina are ceva defect sau ca mecanicul nu se pricepe si i-a facut calculatoru varza. Deocamdata mecanicul a reparat o masina stricata de voi si nu invers!!


nu cred ca din toate povestile spuse de tine aici si de amicul lui doc poate cineva spune cu certitudine care a fost cauza defectiunilor tale.

eu sint chiar curios, tu de ce ai vrut sa ti faci chip tuning? te-ai documentat si tu la ce foloseste, cum se face, care sint avantajele/dezavantajele, riscurile, sau ai mers la bulan?

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 02-Iul-2007 00:20

daca nu pun o intrebare deplasata.... as vrea sa stiu cum a ajuns un mecanic liber intreprinzator sa repare o masina care a trecut prin reprezentanta si a iesit de acolo tot defecta?
desigur, nu conteaza cine a stricat-o !
sa intelegem, printre altele, ca reprezentantele, care au la dispozitie echipament, soft, documentatie si mai ales doctori instruiti, nu-s in masura se rezolve orice defectiune aparuta la modelele al caror suport tehnic il reprezinta??? :roll:
de vreme ce depozitiile sunt pareri in marea lor parte nefondate dpdv al pregatirii sau experientei, consider ca topicul reprezinta o parere personala fiind, prin urmare, subiectiv si ar trebui luat ca atare si nu ca litera de lege...
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Dum 03-Feb-2008 00:48

Nu e chiar asa . . . atacati violent resoftarea si spuneti ca sunt iluzii . . .

daca invart cu o cheie de 10 o piulitza de la un actuator, invart de delcou si schimb un jigler sunt tuner adevarat . . .daca resoftez . . .sunt iluzii ???

Eu urasc din principiu tot ce inseamna electronica pe masini dar totusi pot fi obiectiv ...

Avatar utilizator
catalin_dsc
simpatizant
Mesaje: 45
Membru din: Vin 22-Dec-2006 17:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin_dsc » Joi 14-Feb-2008 18:16

Nu vreau sa fac vreo reclama insa eu la masina veche am avut chiptuning de la aceeasi firma si am fost multumit
Insa acum nu vreau sa fac asta pentru ca intamplarea face ca am citit mai multe materiale despre motoarele turbo-diesel si am ajuns la anumite concluzii referitoare la chiptuning si modificarea parametrilor unor astfel de motoare in general si anume:
-timpul de uzura scade simtitor,consumul de ulei creste
-tolerantele date ca acceptate de fabrica si care in cazul puterii de fabrica fac motorul sa functioneze in conditii optime pentru o perioada indelungata fac ca in cazul unei masinii cu chiptuning sa duca la uzura prematura a pieselor,e vorba de fizica destul de simpla,fortele cresc prin urmare tolerantele trebuie sa fie mai mici decat in cazul unui motor cu softul original
Din cauza ca in nici un caz motoarele nu sunt perfecte iar motorina la fel are si ea ceva bube face imposibila fiabilitatea in cazul unui motor cu chiptuning
Nu este vina celor care produc softul si nici vina fabricii.In cazul unui motor perfect echilibrat cu toate piesele fabricate din materiale mult mai rezistente ar fi posibila utilizarea fara nici o problema a masinii cu chiptuning insa avand in vedere ca tolerantele si materialele sunt calculate sa reziste si sa dezvolte fix puterea respectiva durata de functionare a masinii scade in cazul unui chiptuning iar timpul si nr de kilometri este strict legat de numarul de imperfectiuni acceptate de fabrica la iesirea de pe linia de productie
Exista niste tolerante masurate in mm microni etc care in cazul maririi puterii cu 20-30 la suta devin fatale mult mai repede
Nici un motor nu iese perfect din fabrica iar materialele sunt calculate sa reziste la cat zice producatorul si construite astfel.Ca si in cazul montarii unei turbine pe un motor care nu e echipat din fabrica trebuie schimbate pistoane camasi supape etc.Tot ce e acolo e calculat la limita ca sa iasa ieftin si sa reziste cat ai garantie cel putin.
Puteti face chiptuning,castigul este real functioneaza fizic insa trebuie sa va ganditi si la cat va functiona masina asa.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos