ATENTIE la ciptuning(remapare)!!!!!!!!

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bebe2_8
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Lun 18-Dec-2006 10:25
Localitate: petrosani-HD

ATENTIE la ciptuning(remapare)!!!!!!!!

Mesajde bebe2_8 » Lun 18-Iun-2007 15:21

sa va povestesc ce am patit eu cu remaparea:
Saptamana trecuta m-am hotarat sa cresc si eu puterea la un Citroen C4 1,6 hdi 110cp,nu pt raliuri,ci doar ca sa ma ajute la depasiri.
Dupa indelungi cautari pe forumuri m-am hotarit la firma Dimsport,pe care o lauda cativa pe aici, desi nu stiu daca din experienta lor sau doar asa....din plictiseala.Am luat legatura cu ei si mi-au zis ca imi pot face 136cp si 300Nm cuplu fara nici o problema si ca imi ofera si garantie si mi-au dat nr reprezentantului din Tm,la care m-am si dus.
Reprezentantul Dimsport din Tm,(Alexandru),m-a asigurat la randul lui ca nu se intampla absolut nimic la masina si ca imi da si garantie,dupa ce l-am intrebat de vreo 3-4 ori daca nu se intampla nimic la masina si daca nu afecteaza si altceva la calculator(ESP,airbaguri,etc)
Pana aici toate bune si frumoase!..imi copiaza softu si il trimite prin calculator la Buc,dupa care il primeste inapoi modificat si mi-l rescrie la masina.Cand rescrierea este aproape de sfarsit, pe interfata apare o avertizare legata de injectoare. Il intreb pe meserias daca este vreo problema si imi zice ca nu sunt codurile de la injectoare,si ca s-ar putea sa nu mai mearga bine masina ,adica sa nu se mai tureze peste1000,dar ca nu li s-a mai intamplat decat la o masina pe care a trebuit sa o duca omu la reprezentanta.Imi zice ca nu trebuie sa pornesc masina 10 min ca sa nu patesc la fel.
Stau vreo 13 min,pornesc motoru......nici o problema! I platesc omului care imi zice ca o sa simt toata puterea numai dupa vreo 15-20km,dar ca o sa simt diferenta de cum o sa plec de pe loc.Cand i cer garantia imi zice cadaca e vreo problema sa vin la ei ;deci nu imi da nimic la mana!!!!!
Plec cu masina...a-1-a,2-a,3-a ,4-a.......nimic!!!,nici o diferenta!!! Ies din Tm,merg vreo 25km....nimic! In afara de faptu ca a inceput sa scoata putin fum,nici o diferenta!
Ma intorc inapoi la meserias,acesta suna la Buc si auziti ce imi zice cel de la Buc:MASINA ESTE DEFECTA,softu lor nu are nimic!!!!! I spun omului ca masina este noua (6 luni) si ca mergea perfect si el imi spune ca nu se poate ca are ceva masina si sa ma duc la reprezentanta sa o repar.Eu am zis sa o lasam asa pana a doua zi ca,poate sunt eu obosit si nu imi dau seama,dupa care am plecat spre casa 250km.Pe drum si-a mai dat drumu putin dar doar in treapta a5-a de la 2900 ture se simtea o mica diferenta,in rest nimic!!
A-2-a zi m-am intors la Tm,mi-a rescris softu original (asa mi s-a spus!) si mi-a dat banii inapoi. In timpul rescrierii softului a aparut din nou atentionarea cu injectoarele si am asteptat iar 13 min pana sa o pornesc.
Cand o pornesc se aprinde indicatoru de SERVICE,iar pe calculator scria ENG MAN SYSTEM FOULTY si motoru nu se mai tura peste 2800.i-am aratat la meserias si imi zice sa ma duc la reprezentanta sa mi-o repare aia.Cand il intreb cine plateste reparatia stiti ce mi-a zis?;"NU E VINA MEA" Pai sa nu-i dai cu ceva in cap?!!!!Dupa discutii imi zice sa ma duc la service si dupaia imi da el banii inapoi.
Ma duc la service,aici se chinuie oamenii vreo 2 ore sa i dea de cap,isi dau seama care e cauza,dar neputand dovedi ca s-a umblat la calc,imi zic politicos si cu subanteles finut ca e "de la motorina" si nu imi iau nici un ban,masina fiind in garantie
Plec cu masina.... merge brici,nu mai scoate nici fum.....dupa vreo 20 km nu mai merge clima,dupa inca 1 km ,intr-un sens giratoriu imi apare STOP, engine to warm si indicatoru de la apa era aprins la maxim si palpaia.Sui masina pe trotuar si o opresc,sun la citroen,nu mai era program si fiind vineri seara trebuia sa stau pana luni. Cand il sun pe cel de la dimsport nu imi raspunde la tel,nici dupa ce am sunat de vreo 12 ori.
In fine,pana la urma am vb cu el,a doua zi am rezolvat si cu masina cu amabilitatea unui mecanic priceput,care mi-a spus ca ,calculatoru era varza;nu mai avea nici o setare,nici esp,abs,clima,ventilator,toate erau zapacite de softul celor de la DIMSPORT,mi-am recuperat si banii pe reparatie si mi-am zis ca in viata mea nu o sa mai apelez la remapare si in special la aceasta firma!!!
Deci in concluzie: NU SE MERITA!!! Cei de la Dimsport au facut tuning doar la peugeot ( si softul era de peugeot 307) dupa cum mia zis reprezentantul lor din Tm,iar la Citroen nu au facut dar au zis ca,daca e motoru la fel se potriveste si softul. Feriti-va de aceasta firma; iti strica masina si dupaia iti zic ,ca nu e vina lor..........dar a cui o fi daca ei umbla in soft??? ........a noastra ca le dam voie!!!;garantie iti dau doar verbala!!si se mai si lauda ca au tunat masini de "sute de mii de euro".Oare ce or fi tunat? Ferari,Lamborghini......eu nu prea cred!!!!!........voi???
La reprezentanta nu va pot demonstra ca aveti softu modificat ,dar daca vi se strica motoru,ei dau jos calculatoru si il trimit in Franta si nu o saprimiti garantia in veci,asa ca fiti multumiti cu ce aveti pt ca merge foarte bine si asa si aveti si garantie (scrisa nu verbala)!

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 18-Iun-2007 16:08

am mai comentat eu la un moment dat, dar mi s-a spus ca ar trebuisa tac ca eunu am chip facut pe masina ..

cu parere de rau, trebuie sa spun "am avut dreptate" ..

desi, imi doresc din tot sufletul sa fi gresit ..

@bebe: imi pare rau de patania ta.
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Lun 18-Iun-2007 16:16

Naspa moment... E de inteles sa se mai intample si chestii d-astea, ce este strigator la cer, este insa atitudinea celui care ti-a facut remaparea si dupa o dadea cotita...
Bine ca ai scos-o la capat!

Avatar utilizator
yo3fuu3
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Vin 01-Iun-2007 09:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde yo3fuu3 » Lun 18-Iun-2007 20:46

banuiesc ca te-a atras pretul mic pentru tuning,si apoi daca ai de a face cu o firma serioasa,care lucreaza cu factura si certificat de garantie.cred ca mai sint si firme serioase,care isi fac clienti prin recomandari si fac treaba buna.
C5 2 din 2005 1.6hdi 9hz

Avatar utilizator
Doc
pasionat
Mesaje: 183
Membru din: Vin 24-Dec-2004 10:17
Localitate: Bucharest
Contact:

Mesajde Doc » Mie 20-Iun-2007 01:10

Avand in vedere ca se aduc niste acuzati grave la adresa noastra prin prezentarea unui adevar deformat, o sa aveti si pozitia noastra oficiala la acest topic.

Pentru inceput o sa rog 'MESERIASUL' de la TIMISOARA cu service autorizat sa posteze varianta lui pentru a fi clar pentru toata lumea ceea ce s-a intamplat acolo, dupa care vom da si noi replica acestui 'cunoscator in ale chiptuning-ului'.

Nu vreau sa scuz pe nimeni, dar acest client/user aduce acuzatii grave firmei noastre si reprezentantei din Timisoara fara un motiv intemeiat. Dar sa vedem ce are de spus colegul nostru de la Timisoara.


Cu respect,
Doc
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT

Sandu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Joi 03-Mai-2007 14:47
Localitate: Timisoara

Mesajde Sandu » Mie 20-Iun-2007 09:57

Ca si ipoteza pornim de la faptul ca:
1. acest Citroen nu reprezinta prima masina la care imi exersez talentele de "meserias", si prin urmare nici prima cu motorul "buclucas" de 1.6HDI
2. firma DimSport a facut chiptuning la destule autovehicule Peugeot si Citroen, cu acest motor 1.6HDI.
Ca si informatie suplimentara, Pejo-ul lui DOC are acest motor, care la origini a si servit la efectuarea a multiple teste.

Bazat pe cele scrise mai sus, primul semn de intrebare care s-a ridicat a fost legat de faptul ca, citez, ".....merg vreo 25km....nimic! In afara de faptu ca a inceput sa scoata putin fum,nici o diferenta! ".....acest fum apare in conditiile in care se injecteaza motorina in lipsa aerului. Acest aer lipsa poate sa apara datorita unei probleme cu debitmetrul de aer (MAF) sau unei defectiuni legate de sistemul de presiune, cea mai comuna cauza fiind regulatorul de presiune.

Dupa intoarcerea clientului la "meserias", adica la mine, am avut o discutie in care i-am propus:
a) rescrierea soft-ului original si returnarea banilor sau
b) rescrierea soft-ului original si returnarea banilor+vizita la service pentru diagnoza
c) pastrarea soft-ului modificat+vizita la service
Varianta (c) a fost hotararea clientului.

Legat de garantie si factura: am propus clientului facturarea operatiunii, dar dupa scuzele "nu vreau sa par tigan, dar m-a luat radarul pe drum, de aceea nu am cum sa-ti dau toti banii", suma de plata a ramas la 900RON (fata de 350Euro pretul stabilit) si fara inmanarea facturii catre client, ceea ce, fiind firma iar controalele financiare sunt regulate, m-a obligat la efectuarea unei facturi pe piese auto, la care am pierdut 19% (TVA), datorita faptului ca suma facturata a fost de 900RON (incluzand TVA).

Datorita unor probleme personale, clientul a plecat spre Petrosani, fara a mai face diagnoza la reprezentanta din Timisoara.
A revenit in schimb vineri. M-a informat ca a facut diagnoza la service si totul a fost Ok, informatie pe care nu aveam cum s-o probez. I-am repus soft-ul original al masinii, dar datorita unor probleme urgente am facut imprudenta de a lasa clientul singur, pentru aproximativ 20-25 de minute. La plecare l-am rugat sa nu porneasca masina cel putin 10 minute, dar nefiind langa masina, ca la prima flash-uire cand nu s-a intamplat absolut nimic, nu pot garanta daca timpul recomandat a fost respectat sau nu.

La reintoarcerea mea, pe computerul de bord era afisat mesajul "ENG MAN FAULTY". I-am recomandat sa mearga la reprezentanta pentru RECODAREA codurilor de injectoare, recodare care in conditiile in care mecanicul "priceput" stie ce are de facut, nu dureaza mai mult de 15 minute.

Urmarind firul povestirii, (citez):
1. "...calculatoru era varza;nu mai avea nici o setare,nici esp,abs,clima,ventilator"
2. ".....dupa vreo 20 km nu mai merge clima,dupa inca 1 km ,intr-un sens giratoriu imi apare STOP, engine to warm si indicatoru de la apa era aprins la maxim si palpaia."
Eventimentele s-au succedat in ordinea: punctul (2) iar apoi punctul (1).
Am preferat sa le pun in ordinea inversa pentru a fi clar cum au aparut aceste probleme: deoarece mecanicul "super-priceput" de la reprezentanta, in timpul recodarii injectoarelor, a reusit "performanta" sa dea peste cap setarile pentru ESP, ABS etc. (punctul 1) si in plus NU A FACUT sau NU A STIUT cum sa faca sau ca trebuie facuta recodarea SI pentru ventilatorul pentru motor (punctul 2).

Oricum, mi-a placut acest: "...Pai sa nu-i dai cu ceva in cap?!!!!", cu referire la capul "meseriasului" in cauza (tot eu).
Nu sfatuiesc pe nimeni sa incerce lucrul acesta, deoarece sunt profund atasat sentimental de capul meu si mi-ar place sa ramana in starea optica si functionala actuala !!!!

In final, desi se pare ca operatiunea de recodare nu a costat nimic, stimatul client m-a informat ca sunt bun de plata pentru suma de 200RON (2.000.000ROL), suma pe care am platit-o fara nici un comentariu.

Pe de alta parte observ ca clientul nu a inteles sau nu a vrut sa inteleaga faptul ca acest motor, asa cum am precizat, exista atat pe Pejo cat si pe Citroen, de aceea experienta firmei DimSport cu acest motor este foarte vasta. Nu uitati ca DOC este admin-ul site-ului "Peugeot Club Romania", de unde au facut destui clienti chiptuning la masinile dotate cu 1.6HDI, iar rezultatele le puteti citi pe acel forum.

Sunt curios pe ce studii se bazeaza afirmatia "Feriti-va de aceasta firma; iti strica masina si dupaia iti zic ,ca nu e vina lor....".....mai mult ca sigur ca nu pe afirmatiile sutelor de clienti multumiti !!!

Imi pare sincer rau ca acest client a avut parte de o experienta nefericita si am fost alaturi de dumnealui pentru a-l ajuta in rezolvarea acestei probleme de aceea imi exprim si pe aceasta cale regretul ca urmarile acestui incident se propaga prin cuvinte "grele", scrise pe forum-uri, unde e dificil de stabilit adevarul, tinand cont ca dovezile fizice nu pot fi prezentate.
Intotdeauna incerc sa ma pun in pozitia celuilalt, de aceea si de aceasta data inteleg nemultumirea creata dar nu sunt de acord cu rastalmacirea faptelor si mai ales cu incitarea la violenta.

Oricum, va las pe voi sa trageti concluziile, bazate pe explicatiile de mai sus ce cuprind si suportul tehnic respectiv financiar care s-a acordat acestui client.

Cu regret,
Sandu

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Mie 20-Iun-2007 11:49

eu am chip tunicg de la 23.000 km ...masina are 165.000 si merge absolut perfect...peste asta la un moment dat l-am scos pentru 4 zile dupa care l-am instalat la loc...nu am avut nici un fel de problema iar puterea motorului a fost clara ....

ai avut o experienta nasoala dar...nu este neaparat sa ne multumim cu ce avem in cond in care au fost destule cazuri fericite...

bafta

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Iun-2007 12:59

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Mie 20-Iun-2007 13:26

General vorbind, problema nu o constituie firmele de chiptuning sau obd, sau alte inventii. Problema este clientul, credulul.
Situatia este perfect comparabila cu cea a ghicitoarelor din mogosoaia, a vracilor care vindeca cu caldura palmelor sau a jocurilor piramidale. Toate acestea se bazeaza pe credulitate.
Baietii care se ocupa de asa ceva nu sunt niste prosti, din contra. Sunt niste oportunisti, demni de admiratie care s-au descurcat de minune si au facut niste bani frumosi. Din fericire pentru ei, inca vor mai avea mult de supt din afacerea asta.
Si cum exceptia confirma regula, aceasta nefericita intamplare, indiferent de circumstantele in care s-a produs, nu aduce decat o pata neagra pe calitatea softurilor remapate.
Repet, vina cea mai mare este a clientului, pt ca pune botul.

Sandu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Joi 03-Mai-2007 14:47
Localitate: Timisoara

Mesajde Sandu » Mie 20-Iun-2007 13:56

Indiferent de cine are sau nu dreptate, sunt genul de om care nu-mi place sa aduc prejudicii altui om, fie pe cale verbala fie pe orice alta cale, iar daca involuntar o fac, ca si in cazul acesta, fac tot ce-mi sta in putinta ca sa rezolvam pe cale amiabila situatia si mai ales sa o rezolvam cat mai repede.
Ma afecteaza personal cuvintele scrise de acest client, pentru ca limbajul folosit in adresarea catre persoana mea, meseriasul caruia sa-i dam in cap, nu este la nivelul pregatirii intelectuale ale clientului, in ideea in care am inteles ca este inginer la Electrica iar dumnealui se adreseaza unui alt om care din intamplare este si el inginer.
Oricum, nu-mi place sa intru in polemici si nici sa ma enervez sau sa enervez.
Asa cum am spus, imi pare sincer rau pentru toate neplacerile pe care le-a indurat acest client.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Iun-2007 14:11

Corecta observatia lui alexd. Acesti oameni vind niste iluzii.
Cristi Stan, WLD sau khan modifica fizic motoare si asta e tunning adevarat.
Mai mult, ne ascund problemele masinilor si ne prezinta doar ceea ce e frumos si stralucitor, obiectivitatea e o chestie pt mai tirziu: http://forum.softpedia.com/index.php?sh ... 0342&st=60 (incepeti sa cititi de la postul lui Speedo).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Mie 20-Iun-2007 14:36

Adevarul este probabil undeva la mijloc. Aceasta intamplare nu demonstreaza decat ca chip-tunning-ul este o mare porcarie la care cei creduli pun botul.
Fun Citroen

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Mie 20-Iun-2007 14:39

oameni buni! ..
haideti sa lassati oamenii in pace sa faca ce vor ..

eu unul nu cred ca doar modificand niste parametri care aufost bagati intr-un calculator ( asta pentru ca era mai ieftin si mai comod decat solutia reala mecanica) se poate face marea cu sare ..

Ia ganditi-va putin: ati vazut toti masini de raliu .. asta cu sigurata :)

- oare de ce aceste masini nu se lauda cu chip-tunning .. ?
- oare de ce( in speta Citroen Sport) sa-ti ofere aceasta solutie la nivel de mass market ( pe bani grei dealtfel)?
nu credeti ca se pot face direct solutii optimizate din uzina?

haideti sa intelegem si noi masinile asa cum sunt .. parte mecanica si electrica .. electronica este un modul important, insa nu pot sa cred ca schimbarea soft-ului este mama-Doamne solutia minunata casa cresti puterea la masina .. ..

schimbati motorul daca vreti putere mai multa... ..
Dan

Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!

Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 20-Iun-2007 15:17

DanT, remaparea inseamna supra-scrierea hartii de injectie cu o alta menita sa asigure performante dinamice mai mari. Si de aici incep discutiile...
Comparatia cu masinile de raliu nu sta sub nici o forma in picioare. Masinile alea doar semana la exterior cu "echivalentul" de strada. In rest sint alte masini cu totul si de-aia costa cit costa.
Electronica a fost introdusa nu pentru ca era mai ieftin (din contra, e mai scumpa) ci pentru ca sa fie siguri ca masina se va reintoarce in service. :wink: Hai sa comparam alimentarea la o masina veche: una bucata carburator + o pompa mecanica si gata. Sa vedem cum stau lucrurile la o masina noua: pompa mecanica a fost inlocuita de una electrica (mult mai scumpa), jiclerele au fost inlocuite de injectoare (muuuult mai scumpe) si in plus au aparut regulator de presiune in rampa de injectie, debitmetru, calculator de injectie (de regula include si aprinderea), senzor pe volanta + o gramada de alti senzori, etc. Evident, masinile noi sint mult mai pretentioase cu benzina.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 20-Iun-2007 15:32

Electronica a fost introdusa nu pentru ca era mai ieftin (din contra, e mai scumpa) ci pentru ca sa fie siguri ca masina se va reintoarce in service

Electronica (injectia) la masinile ieftine a fost introdusa datorita normelor de poluare.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern