Pagina 1 din 2

Cutiuta cu surprize

Scris: Joi 18-Mai-2006 17:32
de kata
De asta ce ziceti?

http://www.powersystem.fr

... In conditiile in care aici vine chiar mai ieftin decat e pe site.

Scris: Joi 18-Mai-2006 17:56
de Pablo406
Sa ne fie cu iertare, dar s-au trezit francezii mai 8) smecheri.
Se gasesc cutiutze din astea mai ieftin de 700+ euro, nu credeti?
Sincer sunt interesat, am inteles ca tuningurile facute la motoarele hdi e super reusit, dar la preturi cel putin jumatate din cutiutzele astora.

Scris: Joi 18-Mai-2006 18:28
de kata
la ce masina te ai uitat tu de ai vazut >700 euro ?

Scris: Joi 18-Mai-2006 19:01
de DanCld
M-am uitat eu la modelul meu, +14cp, +30Nm = 760eur, plătibil ĂŽn 3 rate. :vom:

Scris: Joi 18-Mai-2006 20:12
de Pablo406
Trebuie sa imi pun si eu semnatura aia ca nu mai tine. O fi virsta, mereu uit sa scriu ce masina.
La C5 2.2 hdi atit costa cutiutza respectiva. Si aducea un plus de putere de 25 cp.

Scris: Vin 19-Mai-2006 08:31
de prafuit
Pablo406 scrie:Trebuie sa imi pun si eu semnatura aia ca nu mai tine. O fi virsta, mereu uit sa scriu ce masina.
La C5 2.2 hdi atit costa cutiutza respectiva. Si aducea un plus de putere de 25 cp.

Off-topic - semnatura ti-o pui navigand la profilul tau, si intra automat ori de cate ori scrii un post ;)

Scris: Vin 19-Mai-2006 09:14
de Doc
De ce nu mai aveti rabdare vreo saptamana sa imi vina mie interfata noua cu care voi putea tuna motoarele diesel 1.4HDi 70CP si 2.0HDi 90CP (siemens) si benzina 1.1E, 1.4E, 1.6E, 2.0E.

Pretul pentru motoarele benzina va fi cuprins intre 200 si 250 euro. Nu vi se pare mult mai ieftin? Plus ca totul se face prin OBD, fata a pune ceva intre calculator si motor. O astfel de jucarie nu optimizeaza performantele unei masinii, ci da erori gresite pentru a pacali ECU.

Scris: Vin 19-Mai-2006 09:53
de Arise
http://www.powersystem.fr/FR/fiche_pdt. ... ef=Essence

Cum instalez deci eu asa ceva pe un Aygo ???

Scris: Dum 21-Mai-2006 00:01
de bezz
erori gresite? ](*,)
si da, stie cineva mai multe detalii legate de instalare (adica se programeaza ceva? normal ca da) atunci unde si de catre cine :?:
@arise: fara suparare, da a ta arata ca un droser :lol: nici macar mufe nu are...d-aia e ieftina :P

Scris: Dum 21-Mai-2006 05:33
de Doc
Pai simplu, cutiuta aceea se pune intre calculator si motor, iar scopul ei este de a trimite informatii eronate calculatorului pentru a functiona in alt regim. Daca era o solutie viabila, le gaseai la orice magazin de tuning din RO sau mai mult de atat la tarabele din targ.
Cunosc multi care au incercat astfel de cutiute de la firme din RO care se lauda ca fac super avioane montand astfel de jucarii, si in loc de rezultate pozitive (cresterea puterii) au dus la rezultate negative (scaderea puterii).
Aceste cutiute sunt bune pentru motoare vechi sub anul 2000, cu putini sensori si ECU simple.

Scris: Dum 21-Mai-2006 08:58
de Arise
bezz scrie:@arise: fara suparare, da a ta arata ca un droser :lol: nici macar mufe nu are...d-aia e ieftina :P


Mori ma... :lol:

Scris: Lun 29-Mai-2006 13:32
de keos
Doc scrie:Pai simplu, cutiuta aceea se pune intre calculator si motor, iar scopul ei este de a trimite informatii eronate calculatorului pentru a functiona in alt regim. Daca era o solutie viabila, le gaseai la orice magazin de tuning din RO sau mai mult de atat la tarabele din targ.
Cunosc multi care au incercat astfel de cutiute de la firme din RO care se lauda ca fac super avioane montand astfel de jucarii, si in loc de rezultate pozitive (cresterea puterii) au dus la rezultate negative (scaderea puterii).
Aceste cutiute sunt bune pentru motoare vechi sub anul 2000, cu putini sensori si ECU simple.


Din experienta de calculatoare care o am, eu zic ca acea cutiuta preia o parte din functinile calculatorului, isn't that good ????? :?:

Scris: Lun 29-Mai-2006 15:04
de nicum
nu... acea cutiuta, falsifica semnalele venite de la senzori, trimitind catre ECU semnale alterate, astfel incit ECU sa raspunda printr-un comportament mai dinamic. Chestia asta se cheama box-tuning si se interpune intre senzorii de la motor si ECU (care nu e modificat in nici un fel)

Scris: Mar 30-Mai-2006 13:39
de keos
Ok Nic, si de ce ar fi asta un lucru rau ????

Scris: Mar 30-Mai-2006 15:07
de regedit
vin si eu ca musca in lapte ... pentru mine e bun asta

http://www.powersystem.fr/UK/fiche_pdt. ... def=Diesel


nu prea inteleg asta. de la cuplul initial de 240 Nm !!! la cat ?! 244 ??
Profit of couple + 4 Mkg

e cam putin speram mai mult. stiu ca c4 are un cuplu generos dar ceva spre 280 ar fi sunat tare bine !!!