Cutie viteze c5 - tuning

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Cutie viteze c5 - tuning

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 21:59

Stie cineva daca exista sau se pot comanda cutii de viteze pentru c5 1 sau facelift care sa inlocuiasca cutia stock? Scopul ar fi cresterea puterii motorului 2.0 hdi prin schimbarea turbinei, adaugarea unui intercooler mare, etc si puterea ar ajunge undeva la 200 cp. Ambreiaj banuiesc ca e mai usor de gasit, dar cutia de viteza stock am inteles ca nu rezista la o diferenta asa mare de putere. Eu m-am gandit pentru motorul de 2.0 hdi. Cutia poate fi manuala standard sau secventiala, 5-7 rapoarte.
Merci.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Mar-2010 22:31

cutia zic eu ca rezista , cauta un LSD quaife , este scump dar face toti banii ... tot ce crapa este diferentialul :wink:
ca idee , eu am mers cu o cutie facuta din bucati 2 ani ... cuplul a fost dublat si un pic fata de stock :wink: am gasit doar un dinte de la diferential ciupit ! deci nu`ti face griji ... lsd rullz !

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 22:35

http://www.quaifelsd.com/applications.aspx
se pare ca pentru c5 nu prea exista.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Mar-2010 22:38

se fac adaptari , daca ai cutie tip MA sau BE3 , insa cel mai important ... este sa cauti un lsd care sa tina peste cuplul pe care il ai cu cel putin 20% :) just to be safe .... asta este o mare problema cu citroen ! nu se gasesc piese 90% dintre ele trebuiesc facute custom :)
Ambreiaj clar trebuie upgrade ... nu o sa tina cuplul ... zic eu , vezi ce gasesti ... daca nu tot ceva custom , eu deja mi`am gasit cateva solutii ... ca am probleme cu ambreiajul :D

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 22:47

faza ii ca daca nu gasesc toate necesare pentru a duce c5-ul la 200 cp cu o fiabilitate buna, renunt la acest model si ma orientez spre altul. Nu vreau ca dupa ce iau masina sa imi dau seama ca nu prea pot face mare lucru pentru a avea o performanta mai buna. Crezi ca la tine la service se pot face toate legate de cutie? ma refer la modificarea cutiei. Modificarea legata de motor, turbo, intercooler am gasit unde se face. (poate oferiti si voi servicii de genul in viitor :) )
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 22:55

cu schimbarea diferentialului imi vine inca un beneficiu in minte: pe zapada chiar daca pierde aderenta o roata, cealalta va trage. Sper ca nu gresesc aici.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Mar-2010 22:57

Tot ce facem la mine la masina se numeste experient :) in curand sper sa reusesc sa reprezint atelierul si la curse legale :)
Suntem in stadiul de dezvoltare in aceasta bransa : portare chiuloase , modificare turbo ,cutii etc. avem cateva proiecte in curs , insa vrem sa terminam si sa venim cu rezultate palpabile, nu sa vorbim vorbe :D
Motorul 2.0 hdi are posibilitati destul de mari , insa depinde ce vrei sa faci cu masina , 200 de cai putere nu este chiar asa foarte mult , mecanica se face , insa atentie mare cine face softul ! acela este cel mai important pe langa turbo si intercooler , dupa vei ajunge la limita unde nu vei avea destula motorina :) si tot asa ...
Si de fapt , cel mai important cand te apuci de asa ceva , trebuie sa verifici starea motorului , nu te poti apuca de un motor la 120 000 km .... sa`l turbezi ... pentru ca rezultatul final va fi dezastruos :cry:
Succes la modificari , este ceva de investit dar sunt sigur ca rezultatul va fi unic :wink: cu putina munca

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 23:00

120 000km nu mi se pare asa mult. cati km zici ca ar trebui sa aiba motorul?
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 10-Mar-2010 23:07

cam 50-60 ii ajunge .... gandeste`te ca totusi nu sunt masini precum bx/xm unde sunt toate strong ...
de recomandat este sa verifici starea motorului inainte sa bagi banii in el... altfel crapa repede :) softul va fi marea problema ... te`ai gandit la cine il faci? sau mai bine zis... cine iti poate oferi ce trebuie la ce vrei sa faci ?
Ca fapt divers hdi`u de 136 de cai(2.0) + soft ajunge undeva la 170 de cai :wink: eu zic ca .... o admisie /evacuare + intercooler grande ... urci la 190 de cai fiabil ... fara probleme totul este sa aiba cine sa o faca , dar aici vb de 2.0 de generatie mai noua nu cel de 110 cai , unde turbina este cat pumnu :shock:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 10-Mar-2010 23:44

http://www.tuned.ro/1259/kituri-turbo-p ... 90100.html

am vorbit cu cineva de aici, ei imi asigura piesele, montajul si softarea. Desi nu apare pe site, pot face si motoarele de 2.0 hdi 136 cp tot asa peste 200 cp, zicea cam 220-240 cp. Oricum, m-a avertizat ca daca cresc mult cuplul, risc sa rup cutia. asa s-a exprimat el. Acum am inteles ca este vorba de diferential de fapt. Eu sincer iau in calcul si varianta de 2.2 hdi 170 si ceva de cai biturbo si sa il las stock, dar este cam 10 000 2nd stock. Probabil ca, totusi, tot cam la atata as ajunge si cu un c5 2.0 hdi care il iau cu 6000 plus 500 taxa de inmatriculare + 2000 eur piesele de tuning + 400 montajul + ceva ambreiajul + 1000 sau mai mult diferentialul. Plus ca la c5 2.2 170 cp banuiesc ca a fost testat si proiectat de la bun inceput pentru puterea mai mare, deci si ambreiajul este mai ok banuiesc si cutia. La motorul acesta iarasi am vazut ca cuplul maxim este la 1500 rpm, ceea ce pentru o balena ca c5 e de bine.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 11-Mar-2010 00:49

dar.... totusi... nu inteleg ceva.... o sa treci de la o masina de 95 de cai la o masina de 136 de cai.... si vrei sa o duci la 200; eu zic ca si cei 136 vor fi suficienti pt un c5; sfatul meu sincer este sa iei un c5 si sa il lasi asa daca vrei sa ai o masina sigura, si daca chiar vrei damblale, apuca-te si smechereste bx-ul; chiar ai ce sa ii faci, si... parca satisfactia e mai mare cand il arzi pe unu cu bx-ul :lol: dar... asta este doar parerea mea; si eu am avut destule motoare care le puteam pune pe xm, inclusiv v6-le ala smecher, dar... tot xm ramanea, foarte greu si... mai mult spre limuzina decat spre sport;
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 11-Mar-2010 08:51

in primul rand, bx-ul are 90 de cai, nu 95 :)
c5-ul este mai mic decat xm, cel putin teoretic.
La 2.0 hdi 136 cp suta vine in 9.8 secunde parca, ceea ce nu este nustiuce. Am condus subaru forester 2.0 benzina care facea suta in 9.6 si tot nu era nustiuce. Singurul care a inceput sa imi placa la accelerare a fost impreza diesel care face suta in 8.6 secunde (varianta care am testat-o). Nu am de gand sa imi iau c5, pe care oricum trebuie sa fac un efort financiar sa mi-l iau iar dupa aceea sa nu imi convina puterea.

Stii, ceea ce zici tu s-a intamplat cand toata lumea trecea de la dacia 1310 la logan. Tuturor li se parea ca este extraordinar. Problema este ca eu am condus mai mult sau mai putin si alte masini actuale si cerintele sunt un pic mai mari decat "sa mearga mai bine decat bx-ul". Daca nu reusesc sa imi iau ceva sa ma satisfaca pe deplin, mai bine raman la bx inca cativa ani.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 13-Mar-2010 23:05

cutia automata 6 trepte de 2.0 HDI tine la un cuplu mai mare cu siguranta, asa cum reiese si din datele motorului DW10CTED4 Euro 5 - 2.0 l HDi FAP 120 kW (163 ch) – 340 Nm. intrebarea e unde o gasesti?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 14-Mar-2010 08:48

da, este o varianta. performantele masinii erau aceleasi pe site-ul citroen si cu cutia manuala 6 trepte si cu cutia automata 6 trepte. Cred ca singura varianta ar fi sa se buseasca cineva rau de tot intr-o masina de asta si atunci s-ar putea lua cutia de viteze daca nu a avut de suferit, alta varianta nu prea vad.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 14-Mar-2010 11:45

am vazut in autovit un C5 2,2 hdi biturbo 180cai full option cu navigatie. 7700 euro fara inmatriculare. :lol:

m-am tot invartit pe langa ea...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos