Pagina 1 din 1

tuning c5

Scris: Mie 25-Noi-2009 18:21
de ungurusan cristian
cine poate tuninga un citroen c5 din 2005 :twisted: :evil:

Re: tuning c5

Scris: Mie 25-Noi-2009 18:45
de viorelovidiu
ungurusan cristian scrie:cine poate tuninga un citroen c5 din 2005 :twisted: :evil:


eu nu pot sa "tunez" cd player-ul din el si tu vrei sa tunezi toata masina :lol:

Scris: Mie 25-Noi-2009 19:28
de C i t r o n e l
Tu la ce te-ai gandit sa-i faci ?


Cica pe net ptr inceput se recomanda arcuri sport si lasata cativa cm apoi kit spoiler fata - spate, capota, aripi, jenti pe 17-18.

La interior ar merge scaune & volan sport, CD+DVD fata spate+plafon, desigur instalatia sound schimbata full, folie pe toate geamurile iar in final in spate poti sa incerci asa ceva:

Imagine

La motor depinde ce buget ai dar clar merge ceva chiptunning + supercharger+intercooler mare, mare & fara discutie trebuie NOS, desigur evacuare sport sau mai bine fara.

:lol:

Scris: Mie 23-Dec-2009 09:24
de mbc
pentru ca subiectul este deschis:
Se poate. In primul rand mi se pare ca trebuie sa fii cretin sa pui arcuri + amortizoare pe c5. Adica, pana la urma urmei asta este motivul cel mai bun pentru care iti iei c5 si nu... altceva. La motor insa:
stage2:
200-220 cp
turbo
intercooler
downpipe
injectoare

Pret : 2000 euro
http://www.tuned.ro/1259/kituri-turbo-p ... 90100.html
chestia asta e valabila pentru motorul 2hdi de 110 cp. Eu fiind interesat pentru mine de tunarea unui c5, am vorbit cu omul si imi spunea ca pentru stage 2 se va pune un intercooler mare in fata radiatorului de racire (sau, in orice caz, in zona respectiva) si ca acea diferenta de putere (200 sau 220 cp) este data de setarile din soft. Pretul include manopera.

Intrebarea mea: cum rezista restul pieselor masinii? un ambreiaj se poate pune sport, dar cutia de viteze - manuala - rezista? dar planetarele?

Scris: Mie 30-Mai-2012 22:38
de cuba
nu vine nimeni cu explicatii din domeniu ?

Scris: Joi 31-Mai-2012 08:26
de niq
@mbc - 200 de cai ? fata de 110 ? adica aproape dublarea puterii ?
mi se pare mult pentru un C5.
nu ca nu as vrea sa aiba putere, dar mi s-ar parea normal sa ii maresti puterea cu 20-30 %, nu cu 100 %.
e clar ca n-au cum sa reziste restul pieselor, din moment ce se dubleaza puterea, si cred ca primul care ar pica ar fi ambreiajul.
eu sunt foarte multumit de cei 136 de caluti, trage foarte bine.

Scris: Joi 31-Mai-2012 08:29
de claus4you
poti vorbi cu mihai stan care lucreaza acu la un 407 2.0 hdi, placa de ambreiaj se schimba se pune de ceramica ca o sa-ti patineze,

Scris: Joi 31-Mai-2012 08:30
de mbc
Lasa-ma niq ca era 2009 :) . Gandeam un pic diferit atunci. Acuma daca stau si ma gandesc, e destul de nasol: nu ca nu scot aia 200 de cai, pentru ca asta nu e chiar asa greu, ci ca nu rezista alte componente ale masinii.

Scris: Joi 31-Mai-2012 08:42
de mihaistan
Salut , rezista ! ambreiajul se face relativ usor , motorul este foarte rezistent , turbine se pot face cum nici nu iti inchipui ! Dar pentru strada cam 170-180 de cai chiar aunge si da ! foarte fiabil !

Scris: Dum 09-Iun-2013 13:30
de cuba
la varianta 1 care este marimea maxima de jante care se potriveste?

Scris: Dum 09-Iun-2013 15:27
de mbc
16 merg sigur.