Pagina 2 din 2

Scris: Mie 23-Apr-2014 10:04
de Mexik
momentan folosesc benzina normala si poate cu aditiv ridicator de cifra octanica

Scris: Mie 23-Apr-2014 12:01
de james kilowatt
Nu foloseste la nimic ridicarea cifrei octanice daca motorul nu e modificat (supraalimentare, compresie mai inalta, distributie modificata, etc).

s-ar putea chiar ca aditivul ala sa ii scada performantele daca nu are el insusi o cantitate de energie mai ridicata decat benzina pe care o "dilueaza". Cifra octanica ridicata nu inseamna energie mai multa, ci doar comportament mai bun la autoaprindere.

Scris: Mie 23-Apr-2014 17:00
de Mexik
o sa testez si benzina de 95 si de 100 si vad care este mai buna.azi am testat si c5-ul ia 100km/h in 13sec deci ca concluzie e cam cuturos c2 daca vaporul asta il ajunge

Scris: Mie 23-Apr-2014 17:29
de sorin.
Daca il ajunge pana la 100, sa vezi mai sus diferenta :lol:

Scris: Mie 23-Apr-2014 17:44
de Mexik
inca nu ma pot pronunta ca diferenta intre c2 si c5 dar uite ca de la 0-100 km/h diferenta e mica ca sa nu zic foarte mica unu are 1100kg unu are 1500kg.urmatorul test este la 400m sa vedem ce timp scot ambele,dar ca fapt c5-ul lam calcat blana in tr4 si a luat 190km/h pe ceas si cand iam dat tr 5 imediat a urcat in 210km/h asa ca la prima impresie c2 nu mi se pare stralucit sa vedem de la 100km/h in sus cum ia viteza

Scris: Mie 23-Apr-2014 18:55
de dj01fad
sigur ai masurat bine? c5-ul tau are 10.8 pentru 0-100; daca intr-adevar scoti 13, am inca un motiv sa cred ca dizelul e mai tare :lol:

Scris: Joi 24-Apr-2014 14:34
de Mexik
man 13 am scos daca e frumos afara fac sambata inca un test