Pagina 1 din 3
premierul Tariceanu - invitatie
Scris: Joi 05-Mai-2005 15:07
de Draku
stim cu totii ca Tariceanu este un pasionat al masinilor si al motoarelor, si chiar are legatura cu marca Citroen, in afara de afacerea ce o stim cu totii, (parca am auzit ca are un Citroen Traction Avant)
ce-mi veni mie, in nemernicia mea, ca un caine turbat, stand si gandindu-ma la nemurirea sufletului ...
ce-ar fi sa-l invitam oficial pe onor dl prim ministru sa intre in randurile noastre, asa cum suntem acum (si cu posibilitati de evoluare, bineinteles) ?
ii trimitem un mail pe adresa
premier@guv.ro (parca asa era, alta n-am gasit) in care ii spunem ce si cum...
ei, ce parere aveti ?
sau ne aprindem paie in cap ?
Scris: Joi 05-Mai-2005 15:38
de nero
Can't hurt.

Scris: Joi 05-Mai-2005 16:03
de khan
pot sa gasesc o modalitate mai directa umpic decit asta. nu promit nimik, va anunt in vreo 2-3 zile
Scris: Joi 05-Mai-2005 16:34
de adytzu
Va asigur ca d-nul Tariceanu stie de mult timp de existenta noastra. daca era sa-l intereseze, cred ca ne contacta in vreun fel.
Scris: Joi 05-Mai-2005 17:17
de Arial
Oricum, de pierdut nu pierdem nimic, deci merita incercat. Poate ca, daca ne face aceasta '"onoare" vom avea ceva de cistigat, cel putin in "relatiile" cu cei de la ATS

Scris: Joi 05-Mai-2005 17:29
de MARIAN
Ba cred ca pierdem...independenta.Ce o sa facem o sa jucam cum canta cineva?
Se stie de existenta noastra!

Cel mai bine cred ca ar fi sa va ganditi serios la infiintarea unui club cu statut juridic si atunci putem avea o groaza de membrii onorifici dar...si o pozitie bine determinata
Scris: Joi 05-Mai-2005 17:30
de nicum
Ceea ce ignoram noi si in ceea ce il priveste pe domnul Tariceanu si in ceea ce ne priveste pe noi (ma refer aici la infiintarea clubului) este faptul ca vorbim despre un business man care are alte treburi mai importante decit CC.
Personal, am dubii mari ca premierul (indiferent care ar fi el) citeste adresa
premier@guv.ro. Cred ca un asemenea mail ajunge instant la un cos de gunoi electronic. Ar trebui sa gasim o alta modalitate, mai directa, de a ajunge la el. Totusi, atit timp cit ATS este profitabil, nu cred ca domunul Tariceanu va misca ceva in directia drepturilor clientului, decit poate dupa ce vom adera la UE si vom fi obligati sa adoptam legile lor.
Scris: Joi 05-Mai-2005 17:38
de khan
hai sa nu fim pesimisti! nu cred ca pierdem nimik daca vorbim cu el, in definitiv si o injuratura e buna, daca stii ce sa faci cu ea!

Scris: Joi 05-Mai-2005 17:42
de Arial
In ceea ce priveste adresa de mail sunt convins ca nu o verifica personal,iar de pierdut independenta, nu cred ca se pune problema......poa' sa cinte , nimeni nu e obligat sa danseze....

Scris: Joi 05-Mai-2005 20:46
de Draku
chiar daca ar sti de existenta noastra de ceva timp, nu cred ca s-ar inscrie pur si simplu pe forum...
altceva ar fi o eventuala invitatie din partea noastra.....
zic si io...
parerea mea, care este

Scris: Joi 05-Mai-2005 21:56
de paga
Dar daca este deja inscris si scrie de zor? Domnul Tariceanu are si un Citroen DS. Am gasit un articol in arhiva ziarului"Adevarul" despre pasiunea primului-ministru pentru Citroen. Iata-l:
VIP AUTO
Calin Popescu Tariceanu - de la masinile moderne pe care le importa la "vechiturile" pe care le conduce
La centenarul sarbatoririi nasterii automobilului, in cadrul concursului "Masina care a marcat cel mai mult istoria celor 100 de ani de automobil", intre primele trei clasate s-au regasit doua Citroen: Avant si DS. In Romania, ambele modele (Traction Avant, 1955 si DS, 1967) sunt detinute de vicepresedintele PNL, Calin Popescu Tariceanu, un afacerist care isi tradeaza din cand in cand business-ul cu masini in favoarea pasiunii pentru "vechituri" din secolul trecut. Traction Avant e o masina pe care Citroen a lansat-o in 1935. La vremea aceea, Avant era cea mai moderna masina de serie, pentru ca ingloba o serie de elemente care ulterior aveau sa devina caracteristice pentru automobilele de astazi: caroseria autoportanta si suspensia pe patru roti independente. A fost, de asemenea, prima masina de serie cu tractiune pe fata, lucru care ulterior devenea regula in cazul a 90 la suta din masini. Productia la Avant a fost insa intrerupta in timpul razboiului si reluata apoi pana in 1955. "In acel an a fost fabricata si a mea", spune mandru Tariceanu, posesorul unui Traction Avant de culoare neagra. Aceasta masina a fost denumita "regina soselelor" din cauza tinutei sale de drum impresionante. "Chiar astazi, mergand cu ea, nu ai deloc impresia ca esti intr-o masina conceputa cu 70 de ani in urma", confirma posesorul ei. "Mi-a placut enorm masina aceasta. Am vazut-o pe strada si am urmarit-o. Eram deja importator Citroen la acea vreme si posesor al unui alt Citroen vechi, un DS. Fostul proprietar nu a vrut insa sa mi-o vanda atunci. M-a cautat abia dupa un an. Se intampla prin 2000". Desi e greu de crezut, pentru ca arata impecabil, Tariceanu spune ca masina nu l-a costat chiar o avere. Explicatia e simpla. O masina, ca orice alt obiect vechi, trebuie sa mai indeplineasca un atribut: sa fie rar. Datorita succesului pe care l-au avut francezii cu aceast automobil, Traction Avant s-a fabricat in peste 700.000 de exemplare. "Dar are totusi o valoare buna pentru o masina care a fost produsa intr-o serie atat de mare", spune Tariceanu.
DS-ul, succesoarea lui Traction Avant
DS-ul este masina care a inlocuit, in 1955, Traction Avant-ul. Aparitia acesteia a reprezentat o alta revolutie majora, datorita designului avangardist. Este masina care a pozitionat definitiv Citroenul ca o marca cu creativitate, imaginatie si curajul de a adopta solutii tehnice de avangarda iesite din comun. Este, de asemenea, prima masina echipata cu suspensie hidropneumatica, un lucru care a ramas pana astazi aproape exclusivitate Citroen. Acest element a fost adoptat ulterior de Mercedes si Range Rover, si in general se regaseste pe masinile varf de gama ale marilor constructori. Pe aceasta a doua masina veche pe care o poseda, Tariceanu a cumparat-o in '96 de la un fost diplomat la Moscova. "Masina nu era intr-o stare foarte buna. Din pacate, in Romania neexistand piese de schimb adecvate, multe din masinile de epoca se degradeaza mai usor", povesteste Tariceanu, care, in urma cu doi ani, i-a facut o restaurare completa care l-a costat cat masina, dupa cum spune. "Daca vrei sa faci o restaurare dupa toate regulile artei, costul restaurarii unei masini vechi ajunge sa fie mai mare decat valoarea de piata a masinii. Asa ca o asemenea masina inseamna de fapt pasiune, nu investitie", mai spune Tariceanu. Iese destul de rar la plimbare cu ele, din lipsa de timp, dar incearca totusi sa participe la actiunile Retromobil, clubul detinatorilor romani de masini de epoca, unde merge cu fiul sau Calin, care ii este si copilot. Intr-o zi a mers cu ea la Parlament, dar fiindca s-a simtit foarte stingher cand a fost recunoscut, nu si-a mai dorit sa repete aventura.
Sursa: Adevarul
Scris: Vin 06-Mai-2005 08:20
de paga
In declaratia de avere a primului-ministru apare ca detine 3 autoturisme Citroen.
Stie cineva ce model este cel fabricat in 1986 si cumparat in 2002?
Scris: Vin 06-Mai-2005 08:32
de eugenro2001
Nu cred ca are rost sa ne gandim sa invitam o personalitate atata timp cat nu avem unde sa il invitam. Unde sa-l chemam, in parcarea Academiei de Politie?
Dl Tariceanu este inscris in Retromobil, cred ca este cadrul cel mai potrivit pentru el, atat ca pozitie sociala (vizitati site-ul si o sa intelegeti ce vreau sa spun), cat si din punct de vedere al automobilului cu care este inscris.
La sectiunea "Arhiva foto", Citroen-ul DS apare taiat, ceea ce s-ar traduce prin faptul ca nu mai este in posesia lui Tariceanu. In schimb apare inscris cu un Traction Avant din'54 parca.
Ce vreau sa spun este ca, de abea dupa ce vom avea un mic sediu, cu ceva documentatie, cu niste fotografii, cu un birou, cu ceva obiecte reprezentative, cu un spatiu unde se pot face mici reparatii, chiar daca nu suntem inca persoana juridica, abea atunci ne putem gandi sa invitam persoane oficiale sau persoane de la care speram sa obtinem sprijin de orice fel.
Asta este parerea mea personala si nu reprezinta punctul de vedere al "nucleului" care a dus la aparitia acestui forum.
Scris: Vin 06-Mai-2005 08:40
de Arial
Da, ai dreptate, in ceea ce priveste sediul si toate celelalte, dar pentru asa ceva nu cred ca sunt de ajuns doar cotizatiile despre care am vazut ca se vorbeste pe forum, ar mai trebui si altceva si prin asta ma gindesc la un gen de sponsorizari.... dar de unde aceste sponsorizari, inca nu stiu.....

Scris: Vin 06-Mai-2005 08:59
de adytzu
paga scrie:In declaratia de avere a primului-ministru apare ca detine 3 autoturisme Citroen.
Stie cineva ce model este cel fabricat in 1986 si cumparat in 2002?
Eu stiu ca al 3-lea e un C5.