Multumiri

Discutii despre: Club Citroen pe forumul ClubCitroen; un forum al tuturor pasionatior de Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Multumiri

Mesajde florin_budea » Joi 11-Mai-2006 11:31

Sa stiti baieti ca faceti treaba buna cu acesta site . De cand sunt membru acestui site am invatat destul de multe despre masina mea , eu pe unde merg incerc sa fur meserie pe pe la mesteri , dar sincer la noi prin zona sunt majoritatea mecanicilor in plop cu aceste masini ( Citroen). Am cartea tehnica a masinii ,dar neavand loc si scule eram nevoit sa apelez la ei(mecanici,eletricieni), si cand auzeam ce prostii scot din gura nu aveam curajul sa-i las singuri la masina. Incepand cu tampon motor montat gresit pana la montat invers firele la termocupla , mesterii si-au batut joc de masina nu ca ar avea ceva cu mine dar nu stiu mecanica, ei se cred mecanici daca desfileteaza un surub si il infileteaza inapoi. Eu sunt de meserie sun analist-programator dar daca ma gandesc bine ,cel putin la aceasta masina Citron Xantia ,stiu mult mai mult decat orice mecanic sau electrician din zona. Masina mea ca norocu ca nu prea a trebuit sa apelez la ei, dar si cand am apelat mi-au terminat motorul, sa nu vorbesc de cei de la reprezentanta din SintMartin de Oradea reprezentana Citroen , motiv ca este din generatia veche si nu cunoaste masina, pai daca ei nu o cunoaste cine a trebui sa o cunoasca?, imi batea rau pe partea dreapta fata si dupa o revizie facuta de ei reiese ca bieleta de directie este de vina , intradevar era, dar bieleta nu troncane asa tare sa o auzi la gropi si din neincredere in ei am ridicat-o din nou dar in alta parte , si surpriza bucsa trapez varza daca ma luam dupa afirmatiile lor mai ales cu gropile din sosele riscam sa-mi rup masina si in acelas timp si viata. Dar cand nu imi tinea relantiul mai exact nu mergea rotund motorul , m-au pus ca schimb pompa de inj