Afiliere

Discutii despre: Club Citroen pe forumul ClubCitroen; un forum al tuturor pasionatior de Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Afiliere

Mesajde prafuit » Vin 09-Sep-2005 10:24

De ce nu se doreste ca acest Club Citroen sa nu se afilieze la producatorul francez Citroen, sau la un club din Franta care are deja un statut si un background cu renume?

De ce zic eu ca ar fi bine sa fim sustinuti de cineva de acest gen:
- o posibila finantare
- anumite traininguri pe hidraulica, mecanica, electrica, tuning a unor membrii, care ar putea sa rezolve problemele citroenistilor mai bine decat reprezentanta si mai pe sufletul nostru
- poate si o preparare a unei masini pentru CNR (Campionatul national de raliuri)
- pana in momentul de fata puterea financiara a membrilor nu se poate ridica la nici un nivel (nu vreau sa supar pe nimeni cu asta, ca deh si eu sunt in aceeasi situatie)

Ce ziceti? Eu am vazut ca scrie pe undeva pe aici ca suntem mandrii ca nu apartinem de nici un concern sau ceva. Oare este bine?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 09-Sep-2005 14:17

Nu putem discuta direct cu Citroen din Franta pt ca cei de acolo ne trimit la ATS. La ATS nu putem face nimic pt ca d-l Bortolini, reprezentatnt al Citroen in RO, este foarte bun amic cu Tariceanu. Si s-a inchis cercul.
Cind au fost discutii pentru o eventuala colaborare cu ATS, cei de acolo au pus multe conditii inacceptabile, practic clubul devenea un soi de anexa a ATS, nu aveam voie sa scriem nimic de rau despre ATS, in conditiile in care service-ul este asa cum se stie (Adyzu va poate da aici mai multe detalii), etc. In plus ATS, nu ofera service pentru modele mai vechi, nu ca n-ar putea, dar nu se pricep si probabil nici nu le renteaza economic. Ca o paranteza la Xantia Activa lui editza (careia i-au pus un diagnostic gresit) s-au uitat ca la un "cazan". Va dati seama ca atunci cind vor vedea un BX sau un CX sau poate chiar un 2CV, le vor privi ca pe niste piese de muzeu.
Varianta cea mai buna pentru noi este constituirea in asociatie cu toate avantajele care decurg de aici. Dar se pare ca multi se impiedica de cei 120 RON pentru demararea acestui lucru maret. In felul asta putem discuta de pe picior de egalitate cu toata lumea, inclusiv cu ATS. Putem obtine sponsorizari, reduceri de tot felul (uleiuri, piese, asigurare, etc.), recunoastere internationala (tipul care face acum ocolul lumii intr-un DS ambulanta, nu stia de existenta clubului), etc. Dar asa cum am spus, unii se agata de banii de deschidere si se fac ca nu pricep anumite lucruri evidente. Imi pare rau ca subiectul asta nu s-a discutat mai mult la intilnirea de la munte.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Vin 09-Sep-2005 16:19

Eu ma asteptam ca voturile sa aiba si o argumentatie. Eu unul cred ca am avea un mai mare succes daca am face asa ceva.
Cred ca daca se insista mai mult pe o colaborare cu Citroen Franta, sau un club din afara, s-ar putea face ceva.

Am pus acest topic deoarece am vazut ca exista o doza de mandrie si dorinta de a face ceva pe cont propriu. BTW - in ziua de azi marile corporatii au sanse mai mari!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 09-Sep-2005 16:20

eu unul sunt de acord cu tot ce zici tu acolo, dar CE afiliem?
Dupa cum prea bine stii, nu suntem nimic altceva decat un grup de persoane cu un interes comun. Mai discutam dupa ce facem asociatia.

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Vin 09-Sep-2005 19:09

Eu am la activ doua incercari de a fonda o asociatie club sportiv. Va spun ca in ambele cazuri m-am lovit de lipsa de bani si intr-un final de intrebarea . . .bun bun . . .facem pana la urma rost de bani si dupa aia ce ????

am fost peste tot, m-am agitat . . .am obtinut doar maruntisuri tip 5 % reducere la aia 3% la aia si asta cu foarte multe zile pierdute pe la usi . . .

deci . . . nu se merita . . .parerea mea . . . plus de asta cand eu am vrut sa strang un grup de prieteni cu aceiasi pasiune intr-o asociatie legala grupul s-a spart si au aparut certuri, interese si alte comportamente d'astea romanesti. . . .

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Vin 09-Sep-2005 23:35

corect ce spuneti voi:
- este nevoie de bani
- lucram cu romani

Eu zic ca inainte de astea este nevoie de un plan, un proiect bine pus la punct si niste termene. Nu trebuie sa gasim justificari la problemele aparute ci trebuie solutii viabile! Stiu ca nu exista timp, bani si poate nici foarte multa daruire pentru asa ceva, dar cred ca ar fi bine sa vedem ce asteptari are fiecare membru, simpatizant, sau ce titulaturi om mai avea noi pe aici, are fiecare de la acest club. Asta pentru a face un proiect, cu care sa putem sa batem la usi!!! Stiti cum este, pana nu incercam si pe pielea noastra nu ne simtim bine. Eu am ireusit in sistemul acesta si cred ca se poate!

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

Mesajde Teo-Onesti » Sâm 10-Sep-2005 01:54

Si eu sunt de acord cu parerea lui"Prafuit",chiar am si discutat cu el la intalnirea de la munte pe tema asta(imi pare rau ca n-am apucat sa avem o discutie cu totii pe subiectul asta atunci).Cred ca toate conditiile astea mizere pe care le impune ats-ul ar trebui facute cunoscute celor de la citroen din Franta.Trebuie sa inteleaga ca noi suntem niste iubitori de Citroen si nu doar niste clienti sau cumparatori ai marcii.Ats e,practic,doar o societate,o corporatie cu profil strict comercial,in timp ce noi suntem pasionati de citroen!Pentru aceste motive noi nu ar trebui sa intram sub subordonarea ats-ului ci sub aceea directa a firmei Citroen Franta!In felul acesta am putea iesi astfel din anonimat si am putea avea nenumarate avantaje!Daca oamenii aceia din Franta or sa vada ca insistam mai mult,isi vor da seama ca trebuie sa fie niste motive pentru care noi respingem categoric ats-ul,si,in acelasi timp,vor vedea ca avem intentii serioase de a intra sub aripa lor!Asa,daca doar aruncam o intrebare si apoi nu mai miscam nimic,n-o sa ne traga nimeni de maneca!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Sâm 10-Sep-2005 10:48

Noi iubim Citroenu . . .da cam pe gratis . . .ATS-u baga bani multi in buzunarele francezilor . . .in societatea de consum din ziua de azi nu stiu ce o sa primeze in ochii francezilor . . . .

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

r

Mesajde Teo-Onesti » Sâm 10-Sep-2005 12:40

Au nevoie si de o "ramura" de pasionati...Noi mai bine ne-am afilia la un club citroen din Franta.

rocchi alain
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Sâm 09-Iul-2005 11:12
Localitate: zalau

Mesajde rocchi alain » Sâm 10-Sep-2005 17:34

wld daca ati avea 18.000.000 milioane ar fi touto ok?

ti mando 6.000.000 il 13/09/2005

6.000.000 il 12/10/2005

6.000.000 il 12/11/2005

si ni volle contactare tel 0745 / 471194
vreu su -mi cumparun un ds 21 va rog ajutati ma by rocchi alain

Avatar utilizator
Lucian T
Stapanul Uleiului
Mesaje: 174
Membru din: Sâm 03-Apr-2004 21:03
Localitate: Bucuresti
Masina: CITROEN CX 20 RE, 1986

Mesajde Lucian T » Lun 12-Sep-2005 00:55

Cand am vazut subiectul deschis de "prafuit" m-am gandit ca nici nu merita bagat in seama, atat datorita formei cat si continutului "nefericit alese" (ca sa ma exprim elegant). Pentru cei care nu au observat, ma refer la dubla negatie din debutul textului care face
fraza de neinteles, cumulata cu propunerea de afiliere a ceva ce nu exista (cum bine a remarcat "wld": "CE sa afiliem?"), urmate de fantezii (pe romaneste se spune "a bate campii") cu finantari si traininguri picate din cer (de masina ptr. CNR nici nu vreau sa
pomenesc, pana si copiii stiu ce buget si logistica implica asa ceva)

Ceea ce m-a facut sa intervin este confirmarea faptului ca "prafuit" apartine acelei categorii de persoane careia ii place sa se auda vorbind, dar care ignora - constient, sau nu - ceea ce spun ceilalti. Dovada o aveti mai sus, cand facand abstractie ca acesta ar fi putut sa citeasca sutele de randuri scrise pe forum referitoare la de ce nu tine faza cu afilierea nici la firma mama Citroen nici la alta asociatie, "nicum" - un tip rabdator, tipicar, perseverent si dotat cu o rabdare ingereasca - ii explica tipului cum sta treaba, impartasindu-i din experienta amaraluta a celor mai vechi pe forum, dupa care voteaza.
Dar ce sa vezi! Ignorand cele aproape 300 de cuvinte ale lui "nicum", dl. "prafuit" scrie senin "eu ma asteptam ca voturile sa aiba o argumentatie" si continua imperturbabil sa "bata campii": bla, bla,Citroen Franta..., bla, bla, club din afara... !

Avand in vedere incoerenta domnului, putem presupune ca l-am inteles gresit si poate el, in loc de afiliere (asocierea unei organizatii cu o alta organizatie intr-un raport de subordonare) - am stabilit deja ca noi nu avem inca nici o organizatie - propune asocierea
ca persoana fizica, in nume propriu, ca membru al unui club din strainatate. Au! In mod sigur nu stie ca ar avea de platit o cotizatie anuala de la 50 de EUR in sus inainte sa-i permita cineva sa deschida gura, activitate pe care evident o poate face gratis pe forumul nostru intretinut pe cheltuiala altora.
Ptr. ca i s-au cerut 10 RONi pe luna "prafuit" striga tare: "mie ce mi se ofera de banii
astia?" Hai sa-i raspundem, poate intelege:

1. Singura sansa de a pune pe picioare o organizatie puternica este PROMOVAREA (PROMOTION), care bine gandita si bine aplicata, duce in timp la colaborarea cu acele organizatii la care viseaza "prafuit" pe baza de PARTENERIAT (PARTNERSHIP) si nu prin subordonare in urma unei afilieri care intotdeauna va duce la politica pumnului
in gura si a punerii la colt. Noi nu putem oferi altceva deocamdata, dar orice firma mare fuge dupa promovare si de aici totul este posibil.

2. Banii din cotizatii, donatii, sponsorizari, vor fi folositi pentru infiintarea Asociatiei, cu statut de ONG, pentru plata chiriei sediului, pentru finalizarea site-ului, pentru promovare si alte activitati care in timp vor da roade: adica mai multi bani pentru mai multe activitati.

3. Merita 10 RONi/luna asistenta juridica gratuita? Vezi cazul colegului care a dat bani pentru un C4, dar care acum se plimba cu C2!
.
.
.

n. Peste 30 de ani lumea se va uita la C3-ul lui "prafuit" cum ne uitam noi acum la 2CV-uri si va fi tare mandru, desi ma indoiesc de spiritul lui de colectionar prezent in sufletul majoritatii colegilor.

Referitor la rocchi alain: ati vazut gandirea corecta a unui om dintr-o lume normala? "Mai baieti, aveti numai 7 milioane, lasa ca va dau eu diferenta! A intrebat "ce-mi iese?". Nu! Citind sutele de pagini de pe forum se poate vedea ca ceva va iesi! Din fericire exista oameni care nu vor numai sa vorbeasca!

Ma uit la ceas, si ma opresc.
Ah! Era sa uit. In felul asta imi argumentez votul! Tin sa precizez acest lucru ca sa evit eventualul repros al d-lui "prafuit", ca am votat dar nu am argumentat.

_____________
CX20 TRE, 1986

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 12-Sep-2005 09:06

@ Lucian T: Multam de aprecieri!!! Nu aveam nevoie de ele!!! Nu trebuie sa jignesti, atata timp cat nu ai nici o idee despre mine!!! Ia o pauza!!!!

Topicul l-am pus (cu toate negatiile si orice altceva) pentru a intelege care este cursul care se vrea a se urma in ceea ce priveste Clubul Citroen.
Avantaje nu vreau, reducerile la uleiuri si incarcat sfere sau altele care erau trecute acolo, inseamna o suma infima pe luna asa ca nu ma incanta.
In schimb, vad o mare nebuloasa, si pe forum si la intalniri (deh daca este sa vorbesc aiurea, macar sa o fac mai mult). Daca unii vor sa dea banii fara sa vada o finalitate a investiei lor este treaba fiecaruia. Vreti sa am incredere intr-un grup de oameni care au grija de un site si au facut niste stickere (apropos: nu ma faceti sa-mi para rau ca l-am pus pe masina!), ahhhh si un cort, dar care nu mi-au prezentat nici o garantie ca se vor ocupa sau va avea vreo finalitate toate vorbele lor???? Scuzati-ma, dar eu traiesc intr-o alta Romanie!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Lun 12-Sep-2005 09:54

Fratilor, nu va dezbinati. Apropos, vechii greci numeau luptele interne EPIDEMII; asadar, sa nu ne lasam imbolnaviti.

Eu cred ca pe acest forum sunt doua categorii de oameni. Unii au Citroen oarecum intamplator (cazul meu) si nu vor sa faca din masina un vitel de aur. Nici nu au bani, nici chef de asta.
Altii au multa pasiune, dar nu gasesc in ceilalti (de mai sus) un sprijin moral si material. Atunci incep reprosurile: voi de ce nu cotizati, dar voi ce oferiti etc. Parerea mea e ca cei cu adevarat pasionati, daca vor musai sa faca asociatia, ar putea s-o faca, iar ceilalti, mai sceptici, ar veni spre ei daca lucrurile ar merge. Dar nici primii (pasionatii) nu fac mare lucru, sa ma ierte, la acest capitol. E si normal: fiecare "pasionat" are si el treburile lui, jobul lui (WLD vina acasa de la munca la 22 noaptea, l-am vazut cu ochii mei). Cand sa se mai ocupe serios de clubul Citroen?
Iar daca se ocupa, cu ce avantaje pentru el si ceilalti? Reducerile la uleiuri si vopsele (fac haz de necaz) sunt fleacuri pe langa problemele celelalte. Si inca ceva: decat sa iau ulei Total "redus" la 150.000/litru, prefer sa iau ulei ELF de la Metro cu 115.000/litru. Asadar, nefiind o societate comerciala cu scop precizat, asociatia nu va putea oferi avantaje de anvergura. Intotdeauna se vor gasi la altii mai mari oferte mai atragatoare. Si uite asa cercul intereselor se inchide. Ramane pasiunea pentru Citroen si mica prietenie dintre noi, care e mult mai importanta. Eu, cand mi-au spart hotii masina si a venit WLD sa-mi monteze alarma (impreuna cu khan) si a mai sunat si Eugenro sa se intereseze de soarta mea, m-am simtit foarte protejat, omeneste vorbind. Pentru mine, e mai important acest aspect decat un ulei mai ieftin cu 5 Ron, pe care, ca sa-l cumpar, trebuie sa astept o intalnire lunara etc.
Orice ar fi, cu sau fara asociatie, e important ca oamenii sa comunice.
Sanatate tuturor!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 12-Sep-2005 10:01

S-ar parea ca din aceasta discutie, de fapt si din cea pornita tot de prafuit dupa ultima intalnire din Bucuresti, sa iasa la iveala problema principala:
Suntem doua grupuri mari in acest club neoficial, cel al posesorilor de masini vechi si cel al posesorilor de masini noi de la Xara in sus.
Pentru primii, faptul ca prin intermediul forumului pot intra in contact cu altii ca ei, ca pot afla solutii pentru problemele inevitabile varstei masinilor lor, este multumirea suprema, marea majoritate fiind pasionati. Cand esti pasionat nu mai ti cont de avantaje materiale, marile avantaje sunt cele descrise mai sus.
Cel de-al doilea grup, format din posesorii de masini noi, in general oameni cu posibilitati mai mari, ale caror masini nu au decat probleme minore si care trebuie sa le rezolve doar in service pentru a nu pierde garantia, in randul carora balanta inclina mai mult inspre cei care vad masina ca pe un bun de consum, acestia sunt mai sensibili la avantajele materiale.
Concluzie pare a fi ca cei cu masini vechi sunt dispusi sa dea bani dar nu au resurse iar cei cu masini noi au resurse dar nu pre sunt dispusi sa dea pt ca nu vad ce avantaje le-ar pute oferi clubul.
Probabil din aceasta cauza prafuit s-a simtit marginalizat la intalnirea respectiva, unde a auzit doar de sfere, LHM, hidraulica, etc, etc, lucruri care nu prea prezinta interes pentru el ca si pentru multi altii.
Clubul poate fi si cadrul in care se pot organiza intalniri ca cea de la Plaiul Foii, in care nu a contat ce masina are fiecare pt ca interesul principal era relaxarea si distractia. De asemenea clubul poate fi si cadrul oficial cu care sa ne putem prezenta in fata institutiilor, a importatorilor, etc.
Din pacate, eu unul sunt nevoit sa recunosc ca aceas club, in varianta oficiala si care presupune plata unei cotizatii, ofera extrem de putin unui posesor de masina noua.
Cred ca este timpul sa stabilim o data pentru totdeauna ce poate oferi clubul.
Pentru asta trebuie sa facem un topic in care sa ne exprimam fiecare asteptarile de la club.
Analizand aceste asteptari, putem stabili daca oficializarea clubului este posibila in acest mod, masini noi si masini vechi.
Precizez ca asta este parerea mea personala si nu rezultatul unei discutii intre asa numitii fondatori.

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Lun 12-Sep-2005 10:23

Bine zis, paco, si, sincer, tre' sa recunosc ca nu ma asteptam la raspunsul asta de la tine. Pana deunazi, tu erai carcotasul NR. 1.
Poate se va intelege odata si odata ca un Club e un CLUB si nu o afacere din care sa se scoata profit. Pentru cei care nu stiu aceasta notiune, le indic sa caute in DEX.
Trebuie sa intelegeti ca infiintarea unei societati juridice se va face in primul rand, pentru a putea fi priviti cu seriozitate, atat de dealerii autohtoni cat si de alte societati. Dac vom prezenta incredere si interes, vor veni si avantajele.
Deocamdata, nu suntem decat niste persoane care navigheaza pe net si se mai intalnesc din cand in cand la iarba verde. Duceti-va la ATS sau Champion sau oriunde vreti voi, acum, si ziceti ca faceti parte din Forumul ClubCitroen. Vezi fi priviti cu un zambet discret si sictirit "ia uite si la asta, si-a pus un abtibild pe masina si probabil vrea acum sa-i fac reducere?!?!".
Credeti ca daca scrie careva in Franta despre vreo problema va fi luat in serios? Nu, va fi indrumat tot catre dealerul local. Va asigur ca e altceva daca scrii in numele unei societati cu statut juridic.
Credeti ca "tampitii" aia de englezi care se intalnesc toata ziua prin cluburi o fac pentru avantaje? Stiti ca anumite cluburi de la ei sunt atat de exclusiviste ca tre' sa treaca ani pana sa te primeasca sa te inscrii si ca e o mandrie sa faci parte dintr-un anumit club?
Ok, o sa spuneti ca noi nu suntem englezi si societatea romana e de alta factura. Oare de ce?
Eu fac doar o singura comparatie: primii 2 ani de facultate i-am prins pe vremea lui Ceasca si au fost superbi, pentru ca nu ne gandeam toata ziua cum sa facem bani ci cum sa ne distram mai bine. Aproape nu era wk sa nu tragem cate un chef monstruos. A venit revolutia si toate cluburile si discotecile s-au transformat in locuri de discutat afaceri. Unde e R2-ul de pe vremuri (pentru cei care au trait in Regie in anii '88-'90)???
Pun si eu o intrebare: cati ati fi dispusi sa veniti in fiecare saptamana la intalnire? Si nu pentru a avea cine stie ce avantaje ci pur si simplu pentru a te intalni cu niste prieteni. Sincer, acum, prafuit, chiar nu ti-a placut la Plaiu Foii? Si inca ceva: nu e necesar sa discutam la intalniri doar despre masini. Putem discuta despre absolut orice. Practic, putem crea o mica comunitate care sa ne ajutam intre noi la nevoie. Eu sunt dispus sa acord ajutor oricui, daca mi se cere si daca pot, bineinteles. Si cred ca am si facut-o deja si fara sa cer avantaje din asta.
Deci, insumand toate astea, putem ramane in continuare la stadiul de anonimi care se intalnesc din cand in cand sau putem incerca sa ne creem o imagine de care sa se tina cont. Intr-adevar, nimeni nu garanteaza ca vom avea si succes. Dar daca nu incercam nu vom sti niciodata.
Si va asigur ca cei de la ATS ne baga in seama, atata timp cat au sesizat ca site-ul nostru are un numar mai mare de vizitatori decat site-ul oficial Citroen.


Înapoi la “CITROclub”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187693
    Total subiecte 18624
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11727
    Cel mai nou membru aur2000