Compania indiana Bajaj s-a retras din proiectul de constructie a unei masini de 2.500 de dolari care sa concureze cu Tata Nano, cea mai ieftina masina din lume. In 2009 Bajaj si Renault anuntau ca pana in 2012 micul vehicul va fi pe piata, insa pana la urma s-a ajuns la parerea ca un astfel de automobil nu este viabil, scrie AFP, citandu-l pe seful Bajaj Auto.
http://0-100.hotnews.ro/2011/07/15/part ... n-proiect/
Adio masinii Renault de 2.500 dolari
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
da de ce ai probleme sa intelegi rostul loganului pe piata, adica o masina de 6000 euro? nu toata lumea doreste/are bani sa isi ia ceva nou si scump, si totodata sunt multi care nu agreeaza ideea de second. nici eu nu mi-ar lua un cazan de 6000 de euro nou gen logan, sau sa dau 5-6000 pe un second. in schimb, in fata unei coji de 2500 euroi as sta bine sa ma gandesc si nu as mai intoarce spatele de la primul contact.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Mor destui oameni in masini ieftine care ar fi scapat daca acele masini ar fi avut anumite elemente de siguranta. Din acest motiv nu inteleg rostul Loganului. Prefer sa dau 6000 de euro pe o masina de 10 ani care sa aiba chestiile elementare de siguranta, decat pe Logan care e varza la partea asta. Sau Aveo. Sau alte masini din gama asta.
Loganurile la inceput nu aveau nici macar ABS in serie si ca sa pui ABS trebuia sa iei cea mai tare varianta. Acum cred ca au ABS pentru ca e obligatorie. Dar ESP? tzapa! Dar cateva airbaguri? Unele loganuri aveau un singur airbag, respectiv cel din volan. Nu stiu exact care e situatia acum, dar mi s-ar parea logic sa fie macar 2 airbaguri (sofer + pasager) daca nu 4 (sofer, pasager + laterale).
Later Edit 1: http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx
Later Edit 2: Am verificat, Loganul are si acum doar 1 airbag in standard (airbag sofer).
Loganurile la inceput nu aveau nici macar ABS in serie si ca sa pui ABS trebuia sa iei cea mai tare varianta. Acum cred ca au ABS pentru ca e obligatorie. Dar ESP? tzapa! Dar cateva airbaguri? Unele loganuri aveau un singur airbag, respectiv cel din volan. Nu stiu exact care e situatia acum, dar mi s-ar parea logic sa fie macar 2 airbaguri (sofer + pasager) daca nu 4 (sofer, pasager + laterale).
Later Edit 1: http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx
Later Edit 2: Am verificat, Loganul are si acum doar 1 airbag in standard (airbag sofer).
"If in doubt, flat out!"
-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Gozmin scrie:Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.
Stima,alte diferente intre cele 2 masini nu sunt?decat de intretinere?
Si eu am logan 1.4 varianta full si c3 picasso asta nou si cel putin la mine sunt si alte diferente cum ar fi de comfort,de statibilitate in curbe,de siguranta,de consum,de faptul cum te simti pur si simplu in masina.

mihai ham scrie:Gozmin scrie:Dacã tot aÞi luat-o cu Loganul eu vã spun cã am ºi Logan ºi C3. DiferenÞa dintre ele ? Loganul Îmi ia 100 euro ÎntreÞinere Într-un an, C3-ul 400. O am de 6 ani ºi Încã nu am murit la fel ºi ceilalÞi câteva milioane care o deÞin.
Stima,alte diferente intre cele 2 masini nu sunt?decat de intretinere?
Si eu am logan 1.4 varianta full si c3 picasso asta nou si cel putin la mine sunt si alte diferente cum ar fi de comfort,de statibilitate in curbe,de siguranta,de consum,de faptul cum te simti pur si simplu in masina.
P.S. La mine cea mai deranjanta ''diferenta'' e servodirectia......merg cu loganul in timpul saptamanii,iar in weekend cu picasso-ul.Si de fiecare data luni cand o iau la servici cu loganu zic ca sa stricat

-
- pasionat
- Mesaje: 429
- Membru din: Sâm 14-Mar-2009 22:04
- Localitate: Großwardein
- Masina: Citroen C3 facelift 2006 1,1i, 61 CP 225 kkm
- 2: Hyundai Elantra 2015 1,6i 132 CP 59 kkm
Am Âştiut cĂŁ o sĂŁ sĂŁriĂži cu toĂžii.
DacĂŁ nu am bani de altceva ce sĂŁ fac ?
Hai sã fim totuºi serioºi, lumea aceasta nu s-a nãscut numai cu servo ºi ABS ºi etc.. FaÞã de Dacia 1300 care am avut-o (avea 34 de ani !!) pot spune cã un Logan e "naºpa" pentru mine ?
Nu, nici vorba. Dar cum românul a Început sã fie ºi snob nimic nu e bun dacã nu are "dã toate". Normal cã C3-ul meu merge de 10 ori mai bine ca ºi Loganul (Þinuta de drum, de ex.) dar eu fac doar 10-15 k pe an cu fiecare.
Referitor la stabilitate Âşi curbe Âşi restul vreau sĂŁ spun cĂŁ pe "drumurile" unde EU Âşi SOĂIA umblĂŁm sunt de toatĂŁ jena adicĂŁ nu existĂŁ. Pote fi numit eventual "drum bum" deÂşi e judeĂžean Âşi o parte naĂžional.
Nu putem trĂŁi toatĂŁ viaĂža cu frica dacĂŁ vom avea accident. Nu ĂŽn asta constĂŁ o achiziĂžie de maÂşinĂŁ. DacĂŁ ar fi aÂşa atunci de ce nu ĂŽÂşi ia lumea numai apartamente care rezistĂŁ la 11 grade pe scara Richter, sau de ce ne facem case cu piscinĂŁ cĂŁ riscĂŁm sĂŁ ne ĂŽnnecĂŁm.
Eu nu apĂŁr Loganul ci spun doar cĂŁ nu toĂži au finanĂžarea sĂŁ-Âşi punĂŁ ĂŽn aplicare visele sau aspiraĂžiile.
O maÂşinĂŁ de 2500 euro aÂş spune cĂŁ ar fi nemaipomentĂŁ. MeritĂŁ mai mult ca un scooter Âşi mĂŁcar nu te plouĂŁ. ĂĂži va face treaba ĂŽn oraÂş fĂŁrĂŁ doar Âşi poate.
ĂncĂŁ o datĂŁ repet, cine nu o vrea sĂŁ-Âşi cumpere altceva, de aceea suntem diferiĂži.
Numai bine hoveri.

DacĂŁ nu am bani de altceva ce sĂŁ fac ?

Hai sã fim totuºi serioºi, lumea aceasta nu s-a nãscut numai cu servo ºi ABS ºi etc.. FaÞã de Dacia 1300 care am avut-o (avea 34 de ani !!) pot spune cã un Logan e "naºpa" pentru mine ?
Nu, nici vorba. Dar cum românul a Început sã fie ºi snob nimic nu e bun dacã nu are "dã toate". Normal cã C3-ul meu merge de 10 ori mai bine ca ºi Loganul (Þinuta de drum, de ex.) dar eu fac doar 10-15 k pe an cu fiecare.
Referitor la stabilitate Âşi curbe Âşi restul vreau sĂŁ spun cĂŁ pe "drumurile" unde EU Âşi SOĂIA umblĂŁm sunt de toatĂŁ jena adicĂŁ nu existĂŁ. Pote fi numit eventual "drum bum" deÂşi e judeĂžean Âşi o parte naĂžional.
Nu putem trĂŁi toatĂŁ viaĂža cu frica dacĂŁ vom avea accident. Nu ĂŽn asta constĂŁ o achiziĂžie de maÂşinĂŁ. DacĂŁ ar fi aÂşa atunci de ce nu ĂŽÂşi ia lumea numai apartamente care rezistĂŁ la 11 grade pe scara Richter, sau de ce ne facem case cu piscinĂŁ cĂŁ riscĂŁm sĂŁ ne ĂŽnnecĂŁm.
Eu nu apĂŁr Loganul ci spun doar cĂŁ nu toĂži au finanĂžarea sĂŁ-Âşi punĂŁ ĂŽn aplicare visele sau aspiraĂžiile.
O maÂşinĂŁ de 2500 euro aÂş spune cĂŁ ar fi nemaipomentĂŁ. MeritĂŁ mai mult ca un scooter Âşi mĂŁcar nu te plouĂŁ. ĂĂži va face treaba ĂŽn oraÂş fĂŁrĂŁ doar Âşi poate.
ĂncĂŁ o datĂŁ repet, cine nu o vrea sĂŁ-Âşi cumpere altceva, de aceea suntem diferiĂži.
Numai bine hoveri.
Eu nu repar nimic. Informatii si detalii pe PM.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
Kurt Cobain a aratat fanilor ca faima nu inseamna doar stralucirea scenei, adoratia multimilor si gramezile de bani.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
dacia 1300 era mai usoara. greutatea pe rotile din fata era si ea mai mica. Si peugeot 309 de exemplu este fara servodirectie la motorizarile pe benzina dar e super ok. S-ar putea la cele mai performante sa aiba ceva, dar cel putin 1.6 carb nu are nimic.
Mai demult, nu exista atatea masini pe strada. Prin simplul fapt ca erau putine masini, riscul era scazut. In plus, masinile care erau, nu erau foarte performante (majoritatea) si oamenii conduceau mai normal. Astazi oricine poate sa isi ia un mondeo 2.0 din anglia si sa intre in tine.
Gandeste-te bine ca nu mai e ce a fost.
Mai demult, nu exista atatea masini pe strada. Prin simplul fapt ca erau putine masini, riscul era scazut. In plus, masinile care erau, nu erau foarte performante (majoritatea) si oamenii conduceau mai normal. Astazi oricine poate sa isi ia un mondeo 2.0 din anglia si sa intre in tine.
Gandeste-te bine ca nu mai e ce a fost.
"If in doubt, flat out!"
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
acum, mie mi-e greu sa cred ca masina aia de 2500 ar putea sa mearga cu cine stie ce viteza si ca oricum, scopul ei ar fi acela de a o folosi in oras.
asta presupune rulare cu viteze scazute, si riscurile sunt mai mici.
e drept ca si prin orase sunt idioti care merg cu suta la ora, si cu coaja aia poti sa stai si pe loc si tot te omoara.
totusi, exista acele masinute cu care se merge fara permis si care cred ca sunt cosciuguri pe roti.
astea de 2500 pot fi mai proaste decat alea? la securitate ma refer.
oricum, vom fi feriti de ele, nu cred ca au dotarile necesare sa fie admise in UE.
la indieni, se poate orice, nu prea isi pun ei problema sigurantei in transporturi.
a se vedea modul in care circula cu trenurile, unde acoperisurile lor sunt pline de pitici bronzati.
asta presupune rulare cu viteze scazute, si riscurile sunt mai mici.
e drept ca si prin orase sunt idioti care merg cu suta la ora, si cu coaja aia poti sa stai si pe loc si tot te omoara.
totusi, exista acele masinute cu care se merge fara permis si care cred ca sunt cosciuguri pe roti.
astea de 2500 pot fi mai proaste decat alea? la securitate ma refer.
oricum, vom fi feriti de ele, nu cred ca au dotarile necesare sa fie admise in UE.
la indieni, se poate orice, nu prea isi pun ei problema sigurantei in transporturi.
a se vedea modul in care circula cu trenurile, unde acoperisurile lor sunt pline de pitici bronzati.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo