GSA resurected

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen GS.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 14-Iun-2007 19:58

Furtunul de vacuum intr-adevar se leaga undeva la talpa carburatorului. Nu stiu ce e "broasca carburatorului". Mai e posibil ca furtunul ala sa fie un epurator ceva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Joi 14-Iun-2007 20:12

Daca este cea de sub colector, are rolul de a scurge benzina adunata in acesta. Daca ai astupat-o, la iarna o sa ineci mai usor motorul la pornire.

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Vin 15-Iun-2007 12:26

aha
asta era. merci. O alta belea. Azi am pornit-o dupa schimbarea galeriilor de admisie. Cum am zis.. curatat suflat carburator, reglat. ok. Schimbat galeriile de admisie, garniturile si cam atat. a pornit la sfert. am reglat-o un pic. si dupa vreo 5 minute de surubarit la carburator (sunt obisnuit cu masini normale :lol: ) constat ca masina nu s-a ridicat nici un sfert de mm. Verific martorul din bord.. Functioneaza normal. nu sta aprins dupa pornire. nu am frane si nu misca un deget.
Precizez ca dimineata am facut o idiotenie (nu am dormit azi noapte nici 5 min) Am pus bornele la baterie invers si am dat la automat. a invartit ce a invartit fara sa dea semne de pornire dupa care mi-am dat seama de prostie. am inversat polaritatea si a pornit la sfert. exista posibilitatea sa fii bulit ceva cu bornele puse invers.

P.S. Ce masina e asta de pui bornele anapoda si electromotorul invarte? Nu trebuia sa-mi sara o siguranta instant?
:cry:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iun-2007 12:48

Nu stiu cum ai pus bornele invers, ca intentionat una dintre ele e mai mica ca diametru si nu intra decit fortata rau. Asta presupunind ca fiind noapte rau, nu ai vazut polaritatile de pe borne... Daca ai aprindere electronica, atunci e posibil ca modulul de aprindere sa fie afectat.
Nu stiu ce se intimpla in cazul inversarii polaritatii cu bendixul de la electromotor (n-ar trebui sa cupleze?). Teoretic electromotorul ar trebui sa invirta in sens invers.
Care a fost succesiunea: intii ai inversat bornele si dupa aia ai pornit sau invers?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Vin 15-Iun-2007 12:50

Da . am inversat bornele si apoi am dat la automat. ](*,) ](*,)
Am verificat acum si pentru eventuale scurgeri.. Nimic. Lichidul e la locul lui verde si frumos. Martorul din bord se stinge dupa pornirea motorului dar ea nu face nimic.
Electromotorul nu are cum sa se invarta invers din cate stiu. invers e pe liber de fapt. deci explusa posibilitatea sa fi invartit motorul invers. Pana mea. Efectiv si brusc.. (acum 2 zile mergea bine, mai putin problema aia cu fata masinii pe care am semnalat-o) nu mai merge hidraulica. Cred ca o iau razna. Nu ma ajuta cerebelul.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 15-Iun-2007 13:06

In primul rand, cand nu e motorul pornit si contactul pus, lampa "STOP" e aprinsa (impreuna cu alte lampi)?
Daca este si se stinge dupa ce pornesti motorul inseamna ca ai presiune hidraulica.

Daca nu se ridica si ai presiune in sistemul hidraulic uita-te daca parghiile de comanda ale corectoarelor de inaltime sunt la locul lor, daca maneta de inaltime este pe pozitia "ridicat" 8) si daca surubul cu cap de 12 de pe disjunctor este strans 9ar fi trebuit sa ramana aprins becul de lipsa presiune hidraulica).
Nu aveai ce sa strici din cauza bornelor puse invers, decat cel mult modulul de aprindere si poate releul de incarcare in rest nu ai alta electronica pe masina.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iun-2007 14:48

Eugen are dreptate.
Eu am zis ca electromotorul ar invirti invers, dar bendixul nu il cupleaza, deci nu e nici un pericol mecanic. Pericolele sint pe partea electrica, nu pe cea mecanica.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Vin 15-Iun-2007 14:57

Gata domnilor am rezolvat. Porcaria aia de "chestie" de la roata dreapta fata.
Mi-am adus aminte in cele din urma ca fostul proprietar mi-a specificat ca "chestia" se mai blocheaza. De curatat nu ma bag sa o curat asa ca pana la noi ordine stiu ce si cum. M-am alarmat aiurea si odata cu mine si pe voi. Scuze.
Acum sa ma intorc la prostia pe care am facut-o dimineata. Daca ar fi fost afectat modului credeti ca ar mai fi pornit?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iun-2007 15:19

DAN_tudor scrie:Daca ar fi fost afectat modului credeti ca ar mai fi pornit?


Cu siguranta nu. Verifica si incarcarea.
Nu am inteles ce anume s-a blocat la roata fata dreapta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Vin 15-Iun-2007 16:30

La GSA corectorul de inaltime fata este in lateral, sub roata fata dreapta. dupa ce dai roata jos, apoi un capac de plastic si - voila! corectorul.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iun-2007 16:40

Aha... deci s-a blocat pirghia de actionare in pozitia "pe burta".
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

DAN_tudor
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Mar 24-Oct-2006 10:44
Localitate: Bucuresti

Mesajde DAN_tudor » Dum 17-Iun-2007 00:14

cred. din moment ce nu facea nimic... Am bagat mana acolo si am strans un pic de ala si gata. a luat-o instant. ce nu inteleg acum.. de ce nu aveam frane. presiune exista in instalatie. de ce nu mergeau franele? acel corector tine si de instalatia de franare sau cum? Eugen capacul de care pomenesti la mine nu exista. corectorul este expus.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Iun-2007 11:02

nu e bine sa fie expus corectorul pentru ca o sa iti apara probleme la el; incearca sa faci rost de un capac (de obicei meseriasii romani nu mai pun toate matzele la loc pentru ca 'merge si asa' :evil: ); in legatura cu franele, si la mine la una din masini daca las masina jos de tot nu mai are frane , dar nu cred ca este corect asta din moment ce la cealalta nu se manifesta asta; se poate sa fie incurcate conductele la dozator.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 17-Iun-2007 11:02

Corectorul de inaltime nu are legatura cu frinele. Cel putin nu pe fata. Cauza e in alta parte.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 17-Iun-2007 11:06

nicu, daca sunt incurcate intre ele circuitele de frana, se poate manifesta si asa; eu oricum intentionez sa ma uit la ambele masini sa compar 'legaturile' pentru ca si mie mi se pare ciudat;
@dan: incearca sa studiezi conectarea conductelor la dozator, sa vezi care de unde vin; poate ne ajuta cineva cu o poza a iesirilor de la dozator.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Citroen GS, GSA”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11700
    Cel mai nou membru Eduard1973