Pagina 1 din 4

Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mar 07-Feb-2017 09:14
de PETROBOGDAN
Deschid acest nou subiect cu speranta ca vom avea multe de spus despre noul C3 III . In data de 4.01.2017 am fost la lansarea noului C3 si dupa ce am vazut, dar mai ales am condus masina, m-am hotarat sa o comand pentru sotie. Configuratia de mai jos.

C3 puretech 110CP EAT6 SHINE ( top version)

Imagine

Imagine

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mar 07-Feb-2017 09:30
de james kilowatt
Eu am văzut-o la salonul auto, interiorul e fain însă pe dinafara e... Sa zicem ca n-o avantajează designul și forma, ca sa zic asa :D

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mar 07-Feb-2017 14:55
de PETROBOGDAN
Gusturile nu se discuta! Asa este, exteriorul este altfel decat la ceilalti producatori. Asta a fost si intentia noii echipe de la Citroen. Este ceva proaspat venit pe piata auto.
Citroen Cactus nu a prins datorita interiorului , mai ales datorita ecranului din fata soferului extrem de rudimentar. Acum au rezolvat aceasta problema cu brio!
Si desi intotdeauna exista o anumita inertie la acceptarea unei noi conceptii, de data asta am observat ca majoritatea covarsitoare a presei auto are o reactie pozitiva la design, iar toti ( aprox 80 de articole si prezentari urmarite de mine) au fost de acord ca este cea mai buna masina din clasa ei acum (dpdv tehnic si stil conducere).
Tinta lor este publicul tanar ( care are de unde alege din cele 36 de modularitati) dar eu am ales o varianta mai linistita ( cea din poze) tinand cont de varsta mea si a sotiei.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 23-Mar-2017 09:05
de BlueBlueC3
PETROBOGDAN scrie:Gusturile nu se discuta! Asa este, exteriorul este altfel decat la ceilalti producatori. Asta a fost si intentia noii echipe de la Citroen. Este ceva proaspat venit pe piata auto.
Citroen Cactus nu a prins datorita interiorului , mai ales datorita ecranului din fata soferului extrem de rudimentar. Acum au rezolvat aceasta problema cu brio!
Si desi intotdeauna exista o anumita inertie la acceptarea unei noi conceptii, de data asta am observat ca majoritatea covarsitoare a presei auto are o reactie pozitiva la design, iar toti ( aprox 80 de articole si prezentari urmarite de mine) au fost de acord ca este cea mai buna masina din clasa ei acum (dpdv tehnic si stil conducere).
Tinta lor este publicul tanar ( care are de unde alege din cele 36 de modularitati) dar eu am ales o varianta mai linistita ( cea din poze) tinand cont de varsta mea si a sotiei.

Salut
Cum nu a prins CACTUS, in Romania ne referim? Este cea mai buna idee posibila pentru o masina, consola aceea centrala si eliminarea tutoror butoanelor. Singura discutie este pozitionarea ecranul si controlul lui de pe volan.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 23-Mar-2017 10:28
de james kilowatt
Mie de exemplu nu-mi place stilul cactus, da impresia de chinezarie ieftina.
Imi placea in schimb modelul anterior de c3, in special cu optiunea cu parbrizul ala foarte inalt care se putea transforma partial in trapa. Asteptam cu interes un upgrade de motoare si in special cutii automate de viteza ca inlocuitor pentru C1, insa cand am vazut noul C3 mi-e destul de clar ca o sa caut pe la alte marci (poate un microhibrid gen noul Swift, care suna bine pe hartie insa inca nu l-am vazut live). Sau 208 (GTI :D)

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Dum 26-Mar-2017 12:18
de PETROBOGDAN
C4 Cactus nu mi-a placut, Blue. Geamul din spate, tabloul de bord extrem de simplist si grila fata prea simpla si rotunjita. Toate aceste minusuri au fost rezolvate la noul C3. Iar tableta centrala a fost imbunatatita si se misca mult mai bine. Arata chiar fun. Pentru sotie, care face naveta 40km zilnic, este ideala. Am comandat varianta 110CP cutie automata EAT6 care in varianta 2016 este mai buna decat cea anterioara. Este aceeasi cutie pusa pe toate modelele noi de Peugeot. Cactus are ETG , alt minus fata de noul C3.
In concluzie , noul C3 este Ok pentru sotie si ca a doua masina. Motorul PureTech 110CP este mai bun si mai eficient decat la concurenta (Ford, Renault, VW etc), a castigat la clasa 1 - 1,4 l in 2015 si 2016 si este mai economic decat motoarele de 0,9 de la Renault.
Acum sotia are un Sandero Stepway 0,9 Easy-R, care este OK dar scaunele sunt jalnice ( eu am probleme cu mijlocul) iar interiorul este foarte depasit. Am decis sa o schimbam dupa 10 luni. Consumul este mai mare cu 1,5l decat la noul C3. Am facut test drive cu C3 pe aceeasi ruta si in aceleasi conditii in care face naveta sotia. Iar C3 era masina de test nerodata ( 300km la bord).

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Lun 05-Iun-2017 13:22
de redandrei
Parerea mea este ca Citroen a inceput sa faca aceeasi masina in marimi diferite. Toate au aproape acelasi design: Citroen C1, C4 Cactus, C3, C5 Aircross, E-Mehari toate inspirate din conceptul C Aircross. Nu prea mai ai ce sa alegi de la Citroen daca nu iti place noul design, iar mie personal imi displace.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Lun 05-Iun-2017 22:11
de wonka
cam asa se intampla la orice constructor. vezi audi a4, a6, a8. mercedes c-class, e-class si s-class. exemple sunt multe.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 08-Iun-2017 13:03
de redandrei
Spre deosebire de nemtoaicele enumerate de tine, Citroen a inceput sa faca doar masini low cost. O data cu disparitia C5-ului nu mai au nicio masina care sa se apropie de gama premium.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 08-Iun-2017 20:18
de wonka
a fost doar un exemplu cu nemtoaicele premium. aceleasi linii de design la toate modelele le vezi si la vw, peugeot...
c4, c4 picasso, c4 grand picasso nu cred ca sunt masini low cost.
iar pentru "citroen premium" exista brand-ul DS. c5-ul nu l-as cataloga ca masina premium, cum nici passat-ul nu e.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Joi 08-Iun-2017 21:13
de redandrei
DS nu cred ca mai apartine de Citroen, din cate am inteles s-ar fi separat si ar face parte din grupul PSA cu Citroen si Peugeot.
Ai dreptate, C5 nu este masina premium dar era singura de la Citroen care se apropia.
In legatura cu C4 aveam impresia ca nu se mai fac dar vad ca doar in Romania nu se mai vand.

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mie 19-Iul-2017 17:38
de Simona dumitrescu
Buna. Am achiziționat si eu un C3 săptămana trecută pe benzina motor de 82 CP dar ma omoară vibrațiile pe care le transmite in interior, in special cand pornesc clima. Ce imi poti spune despre asta?! Asa se întâmpla si la cel de 110 CP? Mersi

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Mie 19-Iul-2017 20:17
de james kilowatt
Eu "drivetestez" de mai bine de o săptămână un Peugeot 2008 (frate cu c4 cactus) cu motorul 1.2 puretech 110cp, care e tot în 3 cilindri, probabil e același motor in mare doar ca e turbo. Vibrează puțin la rece însă nu e dezastru, al meu c1 e mult mai rău. În aprilie am avut un auris 1.3 care deși era în 4 cilindri vibra mai tare. Și trage surprinzător de bine motorașul asta puretech inclusiv la turații joase. Pentru mine e o surpriza plăcută!

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Sâm 07-Oct-2017 16:51
de MIHAI26
SIMONA DUMITRESCU Cam cât consuma in realitate in oras noul C3? Ati rezolvat problema cu vibratiile? Ma intereseaaza deoarece as vrea sa achiziționez unul. Este diesel sau benzina? Multumesc!

Re: Noul Citroen C3 III 2017-

Scris: Sâm 09-Dec-2017 21:39
de Ardei
Depinde de motorizare, eu unul am de 110CP si cutie automata, versiunea de top. Nu stiu de ce vibratii spune doamna ca simte eu unul nu aud motorul, ma uit in turometru mai tot timpul sa vad daca e pornit. Doar la start-stop stand la semafor simt o usoara vibratie caracteristica pornirii motorului in rest trebuie sa urc la peste 3000 rpm sa sune cat de cat. Din punctul asta de vedere al motorului dar mai ales al cutiei la cat de finut schimba nu pot da decat 5 stele din 5. Vorbind de consum acum, hmmm... depinde cum o conduci. Agresiv daca mergi ajunge la un mediu de 7-7,8l in oras, 5-6l inafara. Daca mergi ca un bolsevic alde PSD poti scoate 5 in oras si 3,8 inafara. Nu se aplica la noi in familie insa cartela de zahar si ulei, ambii suntem tineri in sistemul privat si chiar copilului ii place adrenalina. Vorbind acum de vibratiile care le simte doamna in special la pornirea climei imi aduc aminte de un polo din trecut cu aceeasi problema la 75 de cai. Cred ca e firesc sa se intample, eu am avut motoare mari pe alte masini si din principiu nu cobor sub 100 de cai. Iti salveaza viata in depasiri cativa cai in plus iar 1000-2000 de euro in plus la un leasing nu-i chiar un sacrificiu. Nu pot spune nimic de diesel, sincer nu as recomanda la o masina mica in conditiile in care e destul de firava la tabla si sasiu. Daca iti plac tractoarele treaba ta. La consumul asta de benzina nu se merita diesel, repet, la o masina de oras.