Pagina 1 din 1

GARANTIE

Scris: Sâm 05-Oct-2013 10:45
de BlueBlueC3
Reticenta unora de a rezolva problemele in garantie.
Cum trecem peste aceste inconveniente?

Scris: Sâm 05-Oct-2013 10:50
de mbc

Amiabil

Scris: Sâm 02-Noi-2013 10:13
de BlueBlueC3
Totusi e bine sa ramai prieten cu cei de la service ca sa fi tratat altfel. Cred ca intrebarea mea era mai mult legata de reguli si birocratia instaurata de Trust Motors cand vine vorba de rezolvarea problemelor de garantie.

Scris: Lun 04-Noi-2013 14:50
de mbc
Eu nu vreau sa fiu prieten cu cei ce incearca sa ma jecmaneasca. Ti se pare un principiu gresit? Nu este alt service care sa iti acopere garantia? Chiar daca e alt oras, poate merita sa mergi 20km pentru niste oameni seriosi.

Scris: Vin 08-Noi-2013 12:57
de SkCristi
Sunt ceva mai reticienti la garantie de cand cu noua companie.
Insa pe partea birocratica, tu ca si client nu ai nimic de facut, decat sa mergi la ei, pe urma se face constatarea, se trimite mail de la Service la firma mama, se aproba reparatia si se repara masina.
Pe scurt, cam asta se intampla.. batalia e intre ei (Service si Citroen). Tu ca si client poti sa iti iei un PopCorn si sa privesti doar.
Deci totul tine de Service-ul unde mergi pt. garantie si forta lor de convingere.

Recomand Citroen Franta -> Contact pentru plangeri. Daca cei de acolo nu iti raspuns/solutioneaza plangerea, pe urma mergi la ANPC.