Pagina 1 din 1

Probleme suspensie

Scris: Mie 07-Mai-2014 16:14
de flaviumuste
Am schimbat bratele pe fata la un C5 III 2.0 hdi 140 de cai si de atunci masina sta mai inaltata de fata si nu se comporta la fel dea atunci pe drum! exista posibilitatea resetarii la valori normale sau cele de fabrica? a mai patit cineva asa ceva?

Scris: Mie 07-Mai-2014 22:47
de lucianmarius
Ridici la maxim suspensia, o lasi la minim, de 2 ori acest lucru si apoi dai pe normal, o opresti si ar trebui sa stea la fix. Cand o pornesti e normal sa fie fata putin mai ridicata decat spatele pentru ca ai balans mai mare pe fata de la greutatea motorului.. Daca nu isi revine te duci unde ai schimbat astea si ii pui sa rezolve ca ceva este gresit.

Cum se misca masina in viraje cand le iei tare? Ce e schimbat?

am rezolvat !

Scris: Vin 09-Mai-2014 08:57
de flaviumuste
In timp ce au schimbat bratele au desfacut si bieletele antiruliu si au fortat bara de torsiune pe care este montat senzorul de nivel! initial am incercat exact ce ziceai sa o cobor si sa o urc de cateva ori si nu a mers! am mers inapoi au pus-o pe lexia si din parametri au reglat nivelul din acel senzor de pe bara de torsiune! functioneaza perfect :) am scapat ieftin!
Masina fiind mai inalta de fata era automat si mai rigida si de la 110 km/h in sus nu mai avea stabilitate!
Si inca ceva pt cei care au suspensie hidropneumatica si vreti sa schimbati bucsi la trapez partea din spate sa stiti ca exista si separat nu doar cu brat complet, pt ca cei de la service au vrut sa ma incalte cu brate complete, care sunt undeva la 500 de lei pe producator mediu ca si calitate !
Daca intampina cineva probleme in legatura cu asta pot oferi mai multe date despe cum sa scapi relativ ieftin si la calitate ok cu ele :)

Scris: Vin 09-Mai-2014 22:31
de lucianmarius
Bine ca ai rezolvat!

Scris: Vin 09-Mai-2014 23:23
de mesersmith
Evident ca nu a mers, ca nu avea cum.
Senzorul de asietĂŁ informeazĂŁ calculatorul de suspensie si mașina va sta la un nivel care este impus din butoanele din habitaclu, iar tot timpul aceastĂŁ setare este comparata in bucla cu ce transmite senzorul.
Ma rog, cred ca m-am complicat cu explicaĂžiile, ideea este ca de cele mai multe ori, problema este de la senzorii de asietĂŁ.