Pagina 1 din 1

Probleme Hidraulica

Scris: Dum 01-Iul-2018 23:09
de NicholasPop
Buna seara, detin un C 5 2.0Hdi din 2008 si nu vrea sa se mai ridice ,pompa nu se aude functionand,am citit aici pe forum si am verificat sigurantele mari care sunt ok, dar la mufa mare de pe motorul pompei nu vine tensiune nici cu motorul pornit nici oprit,are in schimb 12v pe mufa mica de comanda, in bord nu apare nici un mesaj . Am incercat sa gasesc unde este intrerupt circuitul si m-am oprit la un releu maro care la fel nu primeste tensiune,are unul dintre pini continuitate cu mufa mare de alimentare a motorului pompei si atat,mai departe nu reusesc sa gasesc ce fir ajunge in tabloul de sigurante.Urmatoarea miscare ar fi sa desfac toata instalatia de la releu la tablou sa identific care este firul cu problema,totusi poate mi-a scapat ceva si exista cineva care a mai avut problema asta si s-a rezolvat altfel.
Nu am nici o schema electrica si nu gasesc continuitate intre nici un fir de la releu la tabloul de sigurante cele de dedesubt de 50 si 60 de amperi ceea ce ma face sa cred ca un fir de plus este intrerupt pe traseul tablou releu.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Lun 02-Iul-2018 17:42
de Valentin Sandu
Inainte de a deface jumatate de masina ,ar trebui sa o pui pe un calculator si sa vezi daca nu este defecta pompa hidraulica (sau motorul pompei) ,sau senzor de ridicare de pe fata sau spate este defect sau dereglat

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Lun 02-Iul-2018 23:09
de NicholasPop
Comanda o primeste ,exclus sezor,calculator defect,motorul o sa-l verific zilele astea,.....problema e ca nu primeste tensiune pe mufa mare.Daca si acolo era tensiune ramanea motorul ca varianta asa ca incerc sa rezolv ce stiu ca nu merge.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Mar 03-Iul-2018 12:39
de silviu_79
Se mai intrerupe un fir in burduful ala de cauciuc pe unde intra firele dinspre grila stergatoarelor spre compartimentul motor, pe partea stanga. Eu asa am patit. Nu dadea niciun mesaj in bord.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Mar 03-Iul-2018 23:19
de NicholasPop
silviu_79 scrie:Se mai intrerupe un fir in burduful ala de cauciuc pe unde intra firele dinspre grila stergatoarelor spre compartimentul motor, pe partea stanga. Eu asa am patit. Nu dadea niciun mesaj in bord.

Asta banuiesc si eu ca este intrerupt un fir intre releul care da tensiune la motorul pompei si tablou nu am gasit continuitate intre nici un fir de la sigurantele de 60 A la releu ,in rest intre releu si mufa motorului este,comanda primeste ,nici o eroare in bord ,ia toate comenzile da nu face nimic.
P.S. Am uitat sa spun ma aflu la fix 3020 km de casa si Citroenul de incapataneaza sa stea ca magaru pe coada,aici daca-l duc la service pe langa ca se uita la el ca rata la bariera,costa dupa mine nejustificat de mult.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Lun 09-Iul-2018 01:52
de NicholasPop
Azi am stat calare pe ea si pana la urma am convins-o sa se ridice intai de fata si dupa aia de spate,metoda e romaneasca 100%. Am cumparat mufa mare de alimentare a motorului pompei hidraulice de la dezmambrari ,am dat 12v cu un redresor direct pe motor, a pornit mai incet si pana la urma s-a ridicat,am lasat-o si am ridicat-o pana a sarit termicu de la redresor si spatele tot jos.M-am bagat sub masina si am gasit desfacuta piesa prinsa pe bara stabilizatoare,i-am pus alt surub si am fixat-o....tot nimic,am incercat sa rotesc reglajul pana a pornit din nou pompa,in sfarsit era si spatele sus.Una din probleme este ca spatele sta mai sus decat fata....dar cea mare ramane in continuare cum gasesc firul intrerupt de la releu la tabloul de sigurante cel pe care il banuiam de la inceput ca nu face ce trebuie.In lipsa de scheme o sa imprastii toate firele si gasesc eu ce nu e bine.Inainte de a schimba asa cum spunea Citroen Carlisle UK sa schimb senzori,motorase si altele am vrut sa fiu sigur ca dau banii doar pe ce e faramat asa ca am purces la verificat tot dupa ce am citit putin si aici pe forum.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Dum 15-Iul-2018 20:06
de NicholasPop
Lipsa plusului pe releul care alimenteaza motorul pompei hidraulice era datorat unei sigurante intrerupte de 40 A dintr-o cutie mica cu capac rosu prinsa lateral de suportul bateriei , am inlocuit-o si dupa 10 min s-a ars iar,asa ca am ajuns la cauza.....motorul consuma prea mult curent. Problema este aproape rezolvata ,cateva zile cu ochii pe net, o schema luata de la Citroen si am mai invatat una .... daca gasesti primul rand de sigurante fii sigur ca mai este cel putin unu, daca este un Citroen continua, esti pe drumul cel bun inlocuieste si a 7 a siguranta de al 3 lea fel si ai sanse sa mearga.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Mie 25-Iul-2018 06:46
de Denis14
NicholasPop ai rezolvat problema?

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Mie 25-Iul-2018 19:46
de NicholasPop
Denis14 scrie:NicholasPop ai rezolvat problema?

Da ,motorul pompei hidraulice era pe duca,s-a ars o siguranta din cutia cu capac rosu prinsa de baterie ,la tester dadea ca e totul in regula primea toate comenzile le afisa ca se executa dar masina statea pe burta.Siguranta aia am gasit-o dupa o schema luata de la dealer ,verificasem cutia din habitaclu era totul ok,sigurantele de sub tabloul de la motor ...pana am ajuns la cutia aia adica al 3 lea rand de sigurante.

Re: Probleme Hidraulica

Scris: Mar 28-Sep-2021 19:25
de DanielCst
NicholasPop scrie:
Denis14 scrie:NicholasPop ai rezolvat problema?

Da ,motorul pompei hidraulice era pe duca,s-a ars o siguranta din cutia cu capac rosu prinsa de baterie ,la tester dadea ca e totul in regula primea toate comenzile le afisa ca se executa dar masina statea pe burta.Siguranta aia am gasit-o dupa o schema luata de la dealer ,verificasem cutia din habitaclu era totul ok,sigurantele de sub tabloul de la motor ...pana am ajuns la cutia aia adica al 3 lea rand de sigurante.


Salutare, oare se intampla sa mai aveti schema de v-a dat-o dealerul?… si a mea tot pe burta sta de ceva timp si nu i dau de cap.. cu ea asa nu ma pot deplasa pana la cel mai apropiat service cu toate denivelarile astea de prin oras..