Pagina 1 din 1

Bloc motor spart

Scris: Mar 24-Iul-2018 19:50
de Hungan
Salutare,
Sunt posesorul unui Citroen C5 III Exclusive 2.0 hdi, 140 cp din 2008. L-am achizitionat acum 2 ani si ceva la mana a doua adus din Franta. Inca de la achizitie am facut toate reviziile, reparatiile in reprezentanta Citroen din Pitesti. Pana acum cred ca am bagat peste 2500 euro in ea. Distributie, lichid eolis, o conducta de la hidraulica care m-a costat 2000 de lei etc. De acum un an am inceput sa pierd lichid de racire, iar in service nu au reusit sa descopere de unde. Au schimbat racitor de EGR si degeaba. A ramas la fiecare vizita ca o urmarim. Acum 3 saptamani masina nu pornea, mi-au schimbat electromotorul, dar tot la fel de greu pornea, iar la pornire avea un zgomot metalic si trepidat puternic la motor pana se incalzea. Am revenit in service si au spus ca masina nu are nimic. Am mers cu aceeasi problema cateva zile pana intr-o zi cand bieleta a iesit prin blocul motor. Am sunat la Citroen si am primit raspunsul: `` aaaa, deci avea ceva``. Sincer ar fi trebuit sa ii dau in judecata. Acum am cumparat un motor SH, am dus masina la alt service. Imi poate spune cineva care ar fi cauza acestei intamplari?
Multumesc!

Re: Bloc motor spart

Scris: Sâm 18-Aug-2018 21:53
de Hungan
Salutare, vad ca nu am nici un raspuns de la voi. Poate aveti totusi idee de ce dupa schimbarea motorului scoate fum negru la accelerare. Injectoarele au ramas cele de pe vechiul motor si se pare ca acum nu functioneaza chiar corect. Exista in Pitesti cineva care se ocupa de verificarea si reconditionarea injectoarelor?

Re: Bloc motor spart

Scris: Dum 19-Aug-2018 14:23
de Beemer
Motivele "spargerii" blocului motor pot fi multe de la intretinerea defectuoasa(schimbarea uleiului si a filtrelor la intervale prea mari) pana la posibila avarie anterioara, nedepistata sau nereparata corect care a dus la cedare. Tatal meu a patit de exemplu sa aiba conducta de la carcasa filtrului de aer la admisie fisurata, loc prin care a intrat nisip/corpuri straine/umiditate in admisie, ele fiind aspirate in motor, fapt ce a dus la distrugerea motorului. cat despre problema a doua pe care o semnalezi cu motorul "nou", in primul rand cred ca trebuie toate calculatoarele sincronizate cu BSI-ul vechi de pe masina ta si e posibil ca si injectoarele sa trebuiasca "ïnvatate" cu calculatorul de injectie.

Re: Bloc motor spart

Scris: Mie 22-Aug-2018 09:39
de iulian.arg
Apoi verifica cu cei care ti-au schimbat motorul daca au pastrat ordinea injectoarelor de pe vechiul motor pe cel nou. Daca nu au pastrat-o, trebuie reprogramate injectoarele. E o operatiune simpla din Lexia.
Daca iti scoate fum la accelerari puternice, inseamna ca e filtrul de particule perforat si-ti elimina acumularile cand o calci mai tare (asa mi se intampla mie). In cazul asta, trebuie sa schimbi filtrul de particule dar doar dupa ce esti sigur ca sistemul de injectie e in regula ca altfel, nu are viata lunga nici noul filtru.

Re: Bloc motor spart

Scris: Joi 23-Aug-2018 09:02
de dj01fad
daca motorul se invartea greu, mergea aiurea si cu zgomote pana se incalzea... avea clar ceva, cel mai probabil biela stramba. inainte sa faca probleme, ai trecut cumva printr-o balta mai mare ca sa existe sansa sa aspire apa?

Re: Bloc motor spart

Scris: Dum 16-Sep-2018 17:45
de Hungan
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Nu am trecut prin balti, nu am fortat motorul. Nu stiu care a fost cauza. Acum nu reusesc sa ii dau de cap cu fumul negru. La un moment dat masina nu mai tragea deloc. Un mecanic a zis ca ar fi de vina turbina si imi recomanda sa merg la test cu ea. Intre timp am verificat pe acolo si am gasit o mufa y de la vacumm rupta. Am improvizat cu o mina de pix pana gasesc piesa. Acum trage motorul, dar de fum nu am scapat. Sa fie oare tot ceva legat de furtune, aer ceva?