Bloc motor spart
Scris: Mar 24-Iul-2018 19:50
Salutare,
Sunt posesorul unui Citroen C5 III Exclusive 2.0 hdi, 140 cp din 2008. L-am achizitionat acum 2 ani si ceva la mana a doua adus din Franta. Inca de la achizitie am facut toate reviziile, reparatiile in reprezentanta Citroen din Pitesti. Pana acum cred ca am bagat peste 2500 euro in ea. Distributie, lichid eolis, o conducta de la hidraulica care m-a costat 2000 de lei etc. De acum un an am inceput sa pierd lichid de racire, iar in service nu au reusit sa descopere de unde. Au schimbat racitor de EGR si degeaba. A ramas la fiecare vizita ca o urmarim. Acum 3 saptamani masina nu pornea, mi-au schimbat electromotorul, dar tot la fel de greu pornea, iar la pornire avea un zgomot metalic si trepidat puternic la motor pana se incalzea. Am revenit in service si au spus ca masina nu are nimic. Am mers cu aceeasi problema cateva zile pana intr-o zi cand bieleta a iesit prin blocul motor. Am sunat la Citroen si am primit raspunsul: `` aaaa, deci avea ceva``. Sincer ar fi trebuit sa ii dau in judecata. Acum am cumparat un motor SH, am dus masina la alt service. Imi poate spune cineva care ar fi cauza acestei intamplari?
Multumesc!
Sunt posesorul unui Citroen C5 III Exclusive 2.0 hdi, 140 cp din 2008. L-am achizitionat acum 2 ani si ceva la mana a doua adus din Franta. Inca de la achizitie am facut toate reviziile, reparatiile in reprezentanta Citroen din Pitesti. Pana acum cred ca am bagat peste 2500 euro in ea. Distributie, lichid eolis, o conducta de la hidraulica care m-a costat 2000 de lei etc. De acum un an am inceput sa pierd lichid de racire, iar in service nu au reusit sa descopere de unde. Au schimbat racitor de EGR si degeaba. A ramas la fiecare vizita ca o urmarim. Acum 3 saptamani masina nu pornea, mi-au schimbat electromotorul, dar tot la fel de greu pornea, iar la pornire avea un zgomot metalic si trepidat puternic la motor pana se incalzea. Am revenit in service si au spus ca masina nu are nimic. Am mers cu aceeasi problema cateva zile pana intr-o zi cand bieleta a iesit prin blocul motor. Am sunat la Citroen si am primit raspunsul: `` aaaa, deci avea ceva``. Sincer ar fi trebuit sa ii dau in judecata. Acum am cumparat un motor SH, am dus masina la alt service. Imi poate spune cineva care ar fi cauza acestei intamplari?
Multumesc!