Pagina 1 din 1

POsibilitate instalare FAP Sport la 1,6 HDi/2.0 HDI

Scris: Vin 22-Ian-2016 16:31
de maxddm
Salutare dragi colegi,


Deschid acest topic din dorinta de a afla avantajele si dezavantajele montarii unui DPF/FAP Sport.
Pe un site de specialitate se mentioneaza acolo ca acest filtru ar fi mai permisiv in ceea ce privste volumul de noxe care circula prin el.
A montat cineva un astfel de filtru? Daca raspunsul este da..atunci cum se comporta motorul? La testul de noxe la RAR se pastreaza incadrarea EU5 sau trece o treapta mai jos la EU4?
Dupa montajul unui astfel de FAP Sport au aparut eori in bord?

Stiu ca unii colegi militeaza pentru anularea FAP...insa eu sunt impotriva deoarece noxele nu se vor mai incadra la EU5.....

Astept parerile voastre.
Va multumesc.

Dragos.

Scris: Sâm 23-Ian-2016 20:46
de gabi_1050
Salut.

Nu exista diesel PSA euro5 fara fap.
E4 a fost lucrat in varianta cu si fara fap.

RAR-ul monitorizeaza CO2-ul [g/Km],fap-ul nu are implementata functia de fotosinteza.

Atasez foto cu dopul (fap infundat) 1.6hdi
Imagine
Imagine
Imagine

Pune mai multe detalii pe ce doresti sa montezi fap .

Spor.

Scris: Lun 25-Ian-2016 12:11
de maxddm
Pe mine ma intereseaza doar sa aflu daca un coleg a montat filtru FAp Sport si daca acesta se incadreaza in normele de emisie EU5.

Scris: Lun 25-Ian-2016 21:44
de gabi_1050
Euro5 are in plus fata de E4 un senzor de oxigen care are rolul de a optimiza raportul de amestec aer/carburant (calculat pe baza informatiei primite de la sonda de oxigen).
Aceasta functie este programata si gestionata de ecu motor.....Adica soft nou,care nu se regaseste pe ecu de la euro4.

Scris: Mar 26-Ian-2016 09:10
de maxddm
Stai ca nu mai inteleg...diferenta intre Eu4 si EU5 nu o face FAP-ul?
Pe acest site si ep altele ..am citit despre inlaturarea FAP iar acolo se vorbea de dezavantajul inlaturarii acestuia .....pe motivatia ca la RAR nu va mai iesi norma EU5 la testul de noxe.

Scris: Mar 26-Ian-2016 10:04
de gabi_1050
Exista euro4+fap care nu este euro5.

Parerea mea personala este ca egr-ul dicteaza norma euro mai mult decat fap-ul.
O masina E5 cu fap la sfarsit de viata este la limita incadrarii in norma euro.Noi daca anulam fap-ul (fizic+soft) dam vina pe el ca nu se mai incadreaza motorul in norma de poluare.
Poate un fap mai permisiv "fap sport" sa schimbe cu ceva incadrarea la norma euro a motorului mai sus mentionat cu egr aproape colmatat?

Scris: Mie 27-Ian-2016 15:32
de maxddm
Gabi...EGR-ul nu are cum sa dicteze norma EU5...el doar asigura reintroducerea gazelor nearse in cirucuitul de admisie....
Norma EU5 o da FAP-ul....odata eliminat...nu mai asigura retinerea noxelor (funinginii) in interior....