POsibilitate instalare FAP Sport la 1,6 HDi/2.0 HDI
Scris: Vin 22-Ian-2016 16:31
Salutare dragi colegi,
Deschid acest topic din dorinta de a afla avantajele si dezavantajele montarii unui DPF/FAP Sport.
Pe un site de specialitate se mentioneaza acolo ca acest filtru ar fi mai permisiv in ceea ce privste volumul de noxe care circula prin el.
A montat cineva un astfel de filtru? Daca raspunsul este da..atunci cum se comporta motorul? La testul de noxe la RAR se pastreaza incadrarea EU5 sau trece o treapta mai jos la EU4?
Dupa montajul unui astfel de FAP Sport au aparut eori in bord?
Stiu ca unii colegi militeaza pentru anularea FAP...insa eu sunt impotriva deoarece noxele nu se vor mai incadra la EU5.....
Astept parerile voastre.
Va multumesc.
Dragos.
Deschid acest topic din dorinta de a afla avantajele si dezavantajele montarii unui DPF/FAP Sport.
Pe un site de specialitate se mentioneaza acolo ca acest filtru ar fi mai permisiv in ceea ce privste volumul de noxe care circula prin el.
A montat cineva un astfel de filtru? Daca raspunsul este da..atunci cum se comporta motorul? La testul de noxe la RAR se pastreaza incadrarea EU5 sau trece o treapta mai jos la EU4?
Dupa montajul unui astfel de FAP Sport au aparut eori in bord?
Stiu ca unii colegi militeaza pentru anularea FAP...insa eu sunt impotriva deoarece noxele nu se vor mai incadra la EU5.....
Astept parerile voastre.
Va multumesc.
Dragos.