schimb ulei
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 02-Iul-2015 07:35
- Localitate: tecuci
- Masina: C4 AIRCROSS
- 2: DS3
schimb ulei
buna ziua,am si io un citroien c5 din 2011 de 2l 140 cp si vreau sa fac schimbul de consumabile.si nu stiu ce fel de ulei sa cumpar,si daca dupa ce schimb uleiul trebuie sa resetez ceva la masina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
Re: schimb ulei
eby2424 scrie:buna ziua,am si io un citroien c5 din 2011 de 2l 140 cp si vreau sa fac schimbul de consumabile.si nu stiu ce fel de ulei sa cumpar,si daca dupa ce schimb uleiul trebuie sa resetez ceva la masina.
Salut, eu am pus filtre mann si ulei Liqui Moly 5w30 nu mai stiu exact cum se numea...nu trebuie sa resetezi nimic dupa ce schimbi uleiul...producatorul recomanda Total Quartz Ineo parca pentru c5 diesel...tot 5w30...acum nu stiu ce sa zic eu am auzit de firma Total ca nu este producator de uleiuri ci doar le reambaleaza si au fost cativa clienti nemultumiti deja aici pe forum...recomand Motul sau Liqui Moly....eu am parcurs deja peste 3000 de km cu Liqui Moly si pana acum sunt multumit.
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Eu zic ca decat sa vorbim vorbe sau sa dam zvonuri mai departe, mai bine discutam chestii concrete si sigure.
Total intr-adevar e un banal ambalator cu peste 200 de miliarde de dolari cifra de afaceri in 2014. Sursa: Wikipedia.
Total Ineo ECS e uleiul recomandat pentru motoare PSA si indeplineste doar specificatiile standardului ACEA C2.
fisa tehnica Total Ineo ECS 5w-30
fisa tehnica Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Totalul, inafara de temperatura de curgere (-36 vs -42 grade), arata mai bine decat LM .
E un ulei mai subtire si la 40 si la 100 de grade lucru care se vede si in indicele de vascozitate.
Ce nu vad in schimb in fisa de la Total este vascozitatea la temperaturi mici ca sa pot compara cu LM.
Eu am pus ECS dupa ce am studiat fisa tehnica. Atentie insa daca iei Total sa pui doar INEO ECS nu INEO MC3 sau altele.
MC3-ul e echivalentul lui LM si indeplineste mai multe norme si mai multe recomandari. ECS-ul este un ulei specific pentru PSA pe cand MC3-ul e un ulei universal.
Uite fisa pentru INEO MC3. Poti s-o compari de curiozitate cu ECS si sa vezi diferentele de vascozitate.
PS: nu am vreo pasiune deosebite pentru Total dar am alergie la zvonistica.
Total intr-adevar e un banal ambalator cu peste 200 de miliarde de dolari cifra de afaceri in 2014. Sursa: Wikipedia.
Total Ineo ECS e uleiul recomandat pentru motoare PSA si indeplineste doar specificatiile standardului ACEA C2.
fisa tehnica Total Ineo ECS 5w-30
fisa tehnica Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Totalul, inafara de temperatura de curgere (-36 vs -42 grade), arata mai bine decat LM .
E un ulei mai subtire si la 40 si la 100 de grade lucru care se vede si in indicele de vascozitate.
Ce nu vad in schimb in fisa de la Total este vascozitatea la temperaturi mici ca sa pot compara cu LM.
Eu am pus ECS dupa ce am studiat fisa tehnica. Atentie insa daca iei Total sa pui doar INEO ECS nu INEO MC3 sau altele.
MC3-ul e echivalentul lui LM si indeplineste mai multe norme si mai multe recomandari. ECS-ul este un ulei specific pentru PSA pe cand MC3-ul e un ulei universal.
Uite fisa pentru INEO MC3. Poti s-o compari de curiozitate cu ECS si sa vezi diferentele de vascozitate.
PS: nu am vreo pasiune deosebite pentru Total dar am alergie la zvonistica.
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
iulian.arg scrie:Eu zic ca decat sa vorbim vorbe sau sa dam zvonuri mai departe, mai bine discutam chestii concrete si sigure.
Total intr-adevar e un banal ambalator cu peste 200 de miliarde de dolari cifra de afaceri in 2014. Sursa: Wikipedia.
Total Ineo ECS e uleiul recomandat pentru motoare PSA si indeplineste doar specificatiile standardului ACEA C2.
fisa tehnica Total Ineo ECS 5w-30
fisa tehnica Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
Totalul, inafara de temperatura de curgere (-36 vs -42 grade), arata mai bine decat LM .
E un ulei mai subtire si la 40 si la 100 de grade lucru care se vede si in indicele de vascozitate.
Ce nu vad in schimb in fisa de la Total este vascozitatea la temperaturi mici ca sa pot compara cu LM.
Eu am pus ECS dupa ce am studiat fisa tehnica. Atentie insa daca iei Total sa pui doar INEO ECS nu INEO MC3 sau altele.
MC3-ul e echivalentul lui LM si indeplineste mai multe norme si mai multe recomandari. ECS-ul este un ulei specific pentru PSA pe cand MC3-ul e un ulei universal.
Uite fisa pentru INEO MC3. Poti s-o compari de curiozitate cu ECS si sa vezi diferentele de vascozitate.
PS: nu am vreo pasiune deosebite pentru Total dar am alergie la zvonistica.
nu stau sa ma contrazic cu tine, fiecare pune ce vrea pe masina lui, asta i-am recomandat pentru ca asta am folosit si eu si asta am inteles ca e mai bun. fiecare e liber sa aleaga cum doreste te-au platit cei de la total? Chiar nu iti inteleg nemultumirile...
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Nemultumirea mea tine strict de
"acum nu stiu ce sa zic eu am auzit de firma Total ca nu este producator de uleiuri ci doar le reambaleaza si au fost cativa clienti nemultumiti deja aici pe forum"
afirmatie fara prea mare fundament.
Pe langa asta ti-am pus in fata fisele tehnice ale celor doua uleiuri cel incriminat de tine si cel recomandat tot de tine de unde reiese ca Totalul are parametri mai buni la temperaturi medii si inalte decat LM.
"acum nu stiu ce sa zic eu am auzit de firma Total ca nu este producator de uleiuri ci doar le reambaleaza si au fost cativa clienti nemultumiti deja aici pe forum"
afirmatie fara prea mare fundament.
Pe langa asta ti-am pus in fata fisele tehnice ale celor doua uleiuri cel incriminat de tine si cel recomandat tot de tine de unde reiese ca Totalul are parametri mai buni la temperaturi medii si inalte decat LM.
Re: schimb ulei
PatrascuRadu195 scrie:...nu trebuie sa resetezi nimic dupa ce schimbi uleiul...
Serios? Si conturul de revizie nu zice nimic?
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
Re: schimb ulei
silviu_79 scrie:PatrascuRadu195 scrie:...nu trebuie sa resetezi nimic dupa ce schimbi uleiul...
Serios? Si conturul de revizie nu zice nimic?
Eu ma opresc aici, consider ca am fost de folos intr-un fel sau altul
-
- simpatizant
- Mesaje: 41
- Membru din: Joi 19-Mar-2015 11:39
- Localitate: Bucuresti
iulian.arg scrie:Nemultumirea mea tine strict de
"acum nu stiu ce sa zic eu am auzit de firma Total ca nu este producator de uleiuri ci doar le reambaleaza si au fost cativa clienti nemultumiti deja aici pe forum"
afirmatie fara prea mare fundament.
Pe langa asta ti-am pus in fata fisele tehnice ale celor doua uleiuri cel incriminat de tine si cel recomandat tot de tine de unde reiese ca Totalul are parametri mai buni la temperaturi medii si inalte decat LM.
te invit sa cauti postarile in care cativa sunt nemultumiti de acest ulei total, sa il bagi cui vrei tu pe gat, si daca nu e bun apoi sa ii dai tu banii inapoi omului?
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
- gabi_1050
- pasionat
- Mesaje: 174
- Membru din: Joi 11-Iul-2013 23:56
- Localitate: Deva
- Masina: 5O8 GT 2O4cp
- 2: Vw Polo 9N,1.4,16V,75cp
- 3: ex car:407,1.6hdi,80kw
Uite aici motiv:
-testat pe 1.6 hdi 80kw+fap modat LM ful sintetic si la un schimb (10-12.000km) imi consuma cca 0.5 litrii si nu sunt singurul,mai e un coleg aici.....revenit pe Total si nu am mai avut consum de ulei.
-alt coleg cu 2.0 hdi a folosit Castrol si tot asa .....trecut la Motul si nu a mai avut consum.
Pe 2.2hdi folosesc doar Total,1 an sau maxim 10.000km,nu am mai facut alte experimente.
Drumuri bune.
-testat pe 1.6 hdi 80kw+fap modat LM ful sintetic si la un schimb (10-12.000km) imi consuma cca 0.5 litrii si nu sunt singurul,mai e un coleg aici.....revenit pe Total si nu am mai avut consum de ulei.
-alt coleg cu 2.0 hdi a folosit Castrol si tot asa .....trecut la Motul si nu a mai avut consum.
Pe 2.2hdi folosesc doar Total,1 an sau maxim 10.000km,nu am mai facut alte experimente.
Drumuri bune.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187754
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru RobertErymn