Pagina 1 din 1

Stop!!!

Scris: Mie 24-Iun-2015 22:34
de C5EXCLUSIVE
Salutare,
Am achizitionat de curand un model de C5 varianta exclusive.
Am si eu o problema in aglomeratie sau cand e cald afara mi se aprinde in bord Stop the engie the temperature is too hight!In momentul respectiv masina nu mai functioneaza la parametrii normali, cutia de viteze (automata)
nu mai schimba la parametrii normali numai dupa 4000 de turatii, aerul conditionat nu mai baga rece.O opresc, o pornesc din nou si merge normal, pana cand iar incepe sa faca, asta depinde de trafic, e aglomerat iar incepe sa faca figuri, e liber nu mai apare problema.
Mentionez ca am facut ca 10000km de cand am luat masina si la drum lung nu face nici o schema, ruleaza perfect.
Ce service bun de Citroen imi recomandati, va multumesc.

Scris: Joi 25-Iun-2015 09:19
de calorifer4
Mufa cu contact imperfect a senzorului temperatura apa motor sau senzorul defect
Imagine
Ai verificat daca mai ai antigel in vasul de expansiune...posibil sa nu ai apa in motor :drive:

Scris: Joi 25-Iun-2015 09:21
de C5EXCLUSIVE
multumesc mult, dar ma gandeam de ce nu baga aer sa nu fie si ventilatorul ala!! sti ceva in sensul asta??

Scris: Joi 25-Iun-2015 09:28
de calorifer4
daca era problema de la termocupla(electroventilatorul nu pornea) , aveai engine fault + stop in bord(eroare care nu se poate sterge decat cu inlocuirea piesei defecte), turatia era limitata din start la max 2500 pe toata perioada defectului...
Cand intra in overheat sa inteleg ca nu se invarte ventilatorul ala neam?... cum de iti merge AC atunci cand nu are probleme???... eu sincer cred ca este senzorul defect sau nu ai apa suficienta in motor.

Scris: Joi 25-Iun-2015 09:40
de C5EXCLUSIVE
Ok ms mult!

Scris: Joi 25-Iun-2015 11:32
de james kilowatt
Dupa simtopme ar putea fi si problema de ventilator, daca problemele apar in aglomeratie. Sau de chiar de EGR.

Incearca sa pui mana pe radiator si vezi daca e fierbinte uniform de sus pana jos. Un motor supraincalzit si un radiator pe jumate rece inseamna circuit infundat sau termostat blocat.

Scris: Joi 25-Iun-2015 11:48
de C5EXCLUSIVE
Nu este absolut deloc incins radiatorul dar se simte un miros de incins si nu imi dau seama de unde???!

Scris: Joi 25-Iun-2015 13:27
de james kilowatt
Dacă apa e supraincalzita iar radiatorul e (destul de) rece e fie înfundat, fie are termostatul blocat.

Scris: Joi 25-Iun-2015 13:35
de C5EXCLUSIVE
ok, sper sa fie minora problema, multumesc mult!!!

Scris: Vin 26-Iun-2015 11:17
de danny29
Cea mai mare problema e ca vei arde uleiul din cutie si sa vezi atunci costuri, eu zic ca iti este imbacsit radiatorul de clima, eu asa am patit, nu mai circula cu masina daca se incalzeste apa prea mult, strici cutia de viteza, noroc ca ai cutie automata si pune motorul in protectie.

NU MAI CIRCULA CU MASINA PANA NU REZOLVI PROBLEMA.

Scris: Mie 26-Aug-2015 01:02
de C5EXCLUSIVE
Am rezolvat problema dupa 10000 de vizite la diverse service-uri, i-am dat de cap!
Problema era de la ventilator ca nu mai intra in treptele de racire.
Toti "priceputii" ca imi trebuie ventilator nou care apropo cu tot cu montaj ajungea la 2000 de lei, ca nu mai merge calculatorul sau ca nu mai are carbuni si ca nimeni nu schimba carbunii ca astea sunt capsulate din fabrica si nu se pot desface.
Am fost undeva si mi-a decapsulat ventilatorul a schimbat carbunii si merge perfect!
Cost operatiune 250 lei.
Asadar va multumesc tuturor pentru sfaturi si va doresc drumuri bune!!!