Zgomot ciudat, fum si ulei

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mar 21-Apr-2015 17:33

eu zic ca injectorul nu are nimic. probabil s-a slabit pur si simplu si scapa compresia pe linga el.ce sa aiba injectorul incit sa scoata fum pe acolo? daca e dus ,scoate pe esapament,nu ?poti merge linistit cu ea 1 km.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Mar 21-Apr-2015 17:46

Am fost cu ea în service azi. Am pornit-o la recomandarea mecanicului de acolo și am mers cu ea. Tremura destul de tare dar a mers pe roțile ei. Încă este în service, mâine e gata, și mi-a zis că nu va trebui decât desfăcut și curățat. Pierde compresie și ulei pe acolo. Schimbat garnituri și pus la loc. Am să mai scriu și mâine alte posibile detalii.

Am schimbat distribuția cu tot, inclusiv curea accesorii și rola de la accesorii. Preț undeva pe la 1000 lei cu tot cu manoperă. Mâine plătesc! :)

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Mie 22-Apr-2015 10:37

Eu sunt de alta parere, carpeala doar prin inlocuirea saibei de foc(5 lei) la injectorul cu pricina nu va tine mult, sa te tii bine de masa peste o perioda de timp cand vei schimba pistonul si biela, pune-l pe nea' mecanicu' sa faca testul cu ''paharelele'' la returul de motorina dupa ce inlocuieste saiba de 5 lei, daca rezulta ok inseamna ca ai noroc, dar nu pentru mult timp.

Nu sunt aici sa dau cu parerea, am avut un "harb de tdi" care a fost carpit cu saibele de foc, a crapat dupa un timp si a facut pistonul praf fara sa i fac testul cu paharelele daca acel injector era ok sau nu, masina avea multi km in bord peste 400k, injectoarele nu tin o viata, pilitura din pompa le scurteaza viata, grija de unde alimentati frecvent, interesati-va daca seful de statie face manarie cu motorina la pompa. (app injectia delphi are ultra cunoscuta problema cu pilitura din pompa, partea frumoasa este ca injectorul il repari in birou pe o coala de hartie :roll:)

Referitor la minunata saiba, te uiti atent daca o decaleste inainte, daca nu spune-i o ''vorba obraznica'' lui nea' mecanicu' :razz:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 22-Apr-2015 12:57

problema nu e atat pufaiala cat este faptul ca a zis ca iese ulei! acum... daca bate tare, nu e de la saiba de foc de obicei. cand e de la saiba de foc doar pufaie, dar cand bate tare, de regula e un injector care da prea mult in camera. iar daca e doar de la saiba de foc, nu e mare bai. se rectifica scaunul in chiuloasa, se pune saiba noua, si gata.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
edward_eeu
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Lun 24-Sep-2012 19:10
Localitate: Teleorman

Mesajde edward_eeu » Mie 22-Apr-2015 14:17

M-am întors de la service. Mașina nu mai pufăie, nu mai aruncă ulei. Celelalte injectoare sunt curate. Totuși motorul are un tremurat. Mecanicul a zis că tremuratul este de la EGR. A găsit eroare pe tester la EGR. Ideea este că acum un an am fost cu ea la reprezentanță (aveam martorul aprins în bord). Cei de acolo mi-au zis că vana EGR dă eroare pe partea electronică și că nu se poate decât schimbată. Un prieten (de la reprezentanță) mi-a zis că îmi șterge eroarea și să-i dau pace că merge și așa și nu se întâmplă nimic. Acum la serivice-ul unde am fost ieri, mi-a zis că e posibil să fie înfundat EGR-ul și de aceea tremură. Oare?!

Legat de injectoare... nu știu care este testul cu paharele, însă la un tester nu se vede corecția la fiecare injector și dacă un injector bagă prea mult?!

Mulțumesc pentru răspunsuri. Pentru comparație, distribuția (curea, întinzător, rolă, pompă apă) + accesorii (curea, întinzător) + injector curățat (șaibă ,etc.) a fost cu manoperă cu tot 1100 lei.

calorifer4
pasionat
Mesaje: 371
Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
Localitate: Focsani

Mesajde calorifer4 » Joi 23-Apr-2015 15:45

Off topic, de ce m-am ferit de aia nu am scapat, app de injectoare, am cuparat pentru crafter un injector nou marca bosch si l-am montat ieri, surpriza este defect de nou!... Nu am fost atent ce scrie pe cutie, treaba cu remanufactured se adevereste din nou, la mine. Am comandat altul si cu asta voi sta la garantie minim o luna au spus :(

Imagine

Imagine


Înapoi la “Mecanica - C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187752
    Total subiecte 18613
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024