Reparatii turbina, mod de a ajunge la aceasta
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Reparatii turbina, mod de a ajunge la aceasta
Scurgeri de ulei in zona turbinei pe suportul de la fap.Am fost la service , mi s-a spus ca nu pot sa observe de unde pica ulei, decit daca dau jos o palca metalica intre cele doua lonjeroane ,,jug'.intrebarea mea, ce este- acel ,jug ?se poate da jos?-afecteaza cumva masina avind in vedere ca acea placa, groasa de4-5 mm prinsa in suruburi rafoseaza masina si sustine ,printre altele si bascule infeioare -se da jos?-daca se da jos reusesc sa .o monteze fara s-a afecteze masina?.-ce rol are acea placa? MA AJUTA CINEVA . Pina luni trebuie sa iau o decizie, sunt chemat la service ,peste o luna iese din garantie sau sa o las asa ? precizez ca stiam de acele scurgei de ulei ,cam de la prima revizie ,daR ei au zis sa o las asa mie mi-a fost frica in timp probabil se va duce turbina. am 25000 km si la 8000 am observat acele scurgeri ulei pe scut AJUTOR!!!!!!!
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Ce sa-ti afecteze daca e data jos???Doar nu a fost facuta pe viata si procesul de montare ireversibil, nu?Si daca zici ca mai ai garantie o luna ce mai astepti?Sa sari cu mai multi bani din buzunar dupa expirarea ei?Si de unde stii ca ai scurgeri de ulei de la turbina ? Cel putin in zona fap-ului, care este sub masina si nu pe langa turbina?Pana nu o verifici exact, nu are rost sa faci presupuneri inutile si ipoteze apocaliptice, pt ca la km care spui ca are masina mi-e greu sa cred ca pica o turbina, cel putin de HDI.Si aceasta cand papa ulei, ti-l arunca pe evacuare.Bafta !
Sa zicem ca ai o problema cu turbina, cum poti sa umbli la ea ,care este procedura corecta, se da motorul jos sau acea placa?. de ce spun asta:turbina este asezata in spate ctre habitaclu,accesul si vizibilitate este 0 . imi este teama sa nu fie conducta care unge turbina altfel as lasa-o asa. daca repar scurgerea de ulei si ma trezesc cu alte probleme mai grave?. la astia de la service nu prea le convine! ceva nu este inregula! ei zic sa o las asa ,ori nu stiu sa o repare, ori este foarte grea manopera ,ca de platit, plateste citroen.
Uleiul vine de la pompa de injectie , nu mai tine garnitura , eu am schimbat -o la citroen si iar vad scurgeri de ulei pe furtunul de admisie turbina , pe cutie etc...mai putin deocamdata dar e foarte greu de identificat zona cel mai simplu momentan se da jos bateria si caseta cu sigurante , nu afecteaza pompa dar nu mai tine garnitura . Nu am reusit sa inteleg de ce ...garnituri proaste , se ovalizeaza pompa ( aceeasi problema am avut-o si la un passat ).Singura problema e uleiul care scurge.Garnitura e 16 lei ...ironia ...data viitoare le spun sa monteze trei garnituri poate nu mai curge ulei.
Conducta care alimenteaza turbina e foarte usor de observat deci daca e de acolo ar trebui sa fie vizibil.Initial eu am crezut ca nu mai tine garn de la baie , e destul de inselator uleiul cand se prelinge peste tot.
Conducta care alimenteaza turbina e foarte usor de observat deci daca e de acolo ar trebui sa fie vizibil.Initial eu am crezut ca nu mai tine garn de la baie , e destul de inselator uleiul cand se prelinge peste tot.
Multumesc pentru raspunsuri. Am fost la service ,fusesem programat pentru ora 9, cind m-au vazut le-a cam picat fata pina la ora 4 nu s-au apucat de masina ,m-au chemat .au spus ca e putin ulei, ca sa dea cdrau jos pentru atita lucru ,rezervarea lor frica mea ca nu o sa mai puna acel cadru la loc ma convins sa nu mai umblu la ia. AM facut bine sau nu nu stiu .nu inteleg de ce le e teama de acel cadru sau trebuie sa dea motorul jos poate asta este procedura corecta .
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Nu trebuie demontata placa de jos ca sa ajungi la turbina, se desface bieleta antirasturnare din partea stanga amotorului si acestea se trage spre radiator in felul acesta se creaza un spatiu de lucru intre motor si caroserie si poti vedea turbina, egr, si ce mai este pe acolo. Aceasta e si procedura de inlocuire a bujiilor incandescente.
MESERIAS
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187751
Total subiecte 18612
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdnanS2024