Pagina 2 din 2

Scris: Joi 05-Noi-2015 09:00
de maxddm
Subscriu si eu aici deoarece la o sap[tamana dupa ce am achizitionat Citronul C5 sh cu 147000 de km...la semafor nu a am mai putut si schimba in treapta intai..pur si simplu pedala de ambreiaj s-a lipit de podea...nororc ca am avut garantie...rulmentul de presiune era spart....mi-a fost schimbat tot chitul (original) si uleiul in cutie iar acum functioneaza foarte bine.
Ideea e ca noi cei de pe acest forum ar trebui sa postam aici problemele cutiei, numarul de km parcursi in momantul aparitiei problemei....pt ca ceilalti sa isi faca o idee si sa isi puna bani de o parte pt schimbarea acestui chit....eu pana la voi ....nu am auzit sa schimbit chit la Opelul care l-am avut mai jos de 120000 de km.....al meu a casut la 130000 la Vectra C.....sa cada un ambreiaj la mai putin de 100000 mi se pare o mare problema de fiabilitate.