Comportament cutie automata C5 2008
Scris: Sâm 15-Apr-2017 22:54
Va salut ! Detin un c5 exclusiv din 2008, 2.0 hdi automat. Masinuta o detin cam de 6 luni si sunt super incantat de ea insa am ceva nelamuriri legat de comportamentul cutiei automate. Mentionez ca e prima mea masina automata.
Primu lucru ciudat este: atunci cand stau la semafor in D cand dau drumul la frana masina pleaca de pe loc usor si imediat imi da un mic soc, ca si cum ai ridica abreiajul putin mai repede la o cutie manuala, mentionez ca socul nu este mare si nu este nici deranjant vreau doar sa stiu daca este normal sa faca asa sau este ceva wrong. Mai mentionez ca nici nu face tot timpul, spre exemplu daca la semafor pun in N dupa cuplez in D pleca lin frumos fara nici un fel de soc.... La voi cum se manifesta ?!
A doua chestie ciudata este atunci cand retrogradeaza, cand schimba vitezele in jos, are un comportament ciudat, in loc sa schimbe din 4 in 3 imediat, din 4 scoate pe liber (scade turatia la relanti) dupa care baga in a 3a si cupleaza ambreiajul cam repede si da un mic soc. Toata povestea asta dureaza cam 2 secunde pe cand daca pun in mod manual, schimbarea din 4 in 3 se produce instantaneu la fel in oricare alta viteza...
De ce nu se intampla asta si in modul automat ?
Mentionez ca uleiul cutiei este schimbat. Sper ca am fost destul de explicit. O sa incerc sa fac si un filmulet unde s ar vedea clar.
Exista vre o posibilitate de a pune cutia la "setarile din fabrica' ?
Va multumesc si Hristos a Inviat !!!
Primu lucru ciudat este: atunci cand stau la semafor in D cand dau drumul la frana masina pleaca de pe loc usor si imediat imi da un mic soc, ca si cum ai ridica abreiajul putin mai repede la o cutie manuala, mentionez ca socul nu este mare si nu este nici deranjant vreau doar sa stiu daca este normal sa faca asa sau este ceva wrong. Mai mentionez ca nici nu face tot timpul, spre exemplu daca la semafor pun in N dupa cuplez in D pleca lin frumos fara nici un fel de soc.... La voi cum se manifesta ?!
A doua chestie ciudata este atunci cand retrogradeaza, cand schimba vitezele in jos, are un comportament ciudat, in loc sa schimbe din 4 in 3 imediat, din 4 scoate pe liber (scade turatia la relanti) dupa care baga in a 3a si cupleaza ambreiajul cam repede si da un mic soc. Toata povestea asta dureaza cam 2 secunde pe cand daca pun in mod manual, schimbarea din 4 in 3 se produce instantaneu la fel in oricare alta viteza...
De ce nu se intampla asta si in modul automat ?
Mentionez ca uleiul cutiei este schimbat. Sper ca am fost destul de explicit. O sa incerc sa fac si un filmulet unde s ar vedea clar.
Exista vre o posibilitate de a pune cutia la "setarile din fabrica' ?
Va multumesc si Hristos a Inviat !!!