Pagina 1 din 1

Suspensie Hidractive 3+

Scris: Vin 30-Sep-2016 16:17
de dan1967
Salutare tuturor. Nu stiu daca a mai fost scris despre acest subiect pe forum,dar doresc să pun o întrebare posesorilor de C5, cu suspensie hidropneumatica de ultimă generație. Există posibilitatea ca pompa de ulei sa se strice mai repede la această generație? Fiind un sistem mult mai complex decât la generațiile precedente,pompa de ulei sa cada mai repede? Am auzit că este predispusă la așa ceva și costul unei pompe nu este de neglijat. Poate cineva să-mi spună dacă a avut probleme pana acum. Si inca o întrebare. Posesori de C5 cu motoare pe benzina de 1.8 respectiv 2.0 la ce consumuri reale va încadrați. La un mers normal domestic. Va mulțumesc și vă doresc o zi minunata.

Re: Suspensie Hidractive 3+

Scris: Lun 03-Oct-2016 20:00
de lucianmarius
Eu nu am avut probleme cu pompa, 150.000 km la bord.
Motoarele de benzina de 1.8 au un consum mediu cu 1.5-2L mai mult decat un 2.0 diesel iar un 2.0 benzina cu 2.5l mai mult. Asta este in cartea masinii. In practica, bine ar fi sa fie doar atat in plus, c5 fiind o masina foarte grea iar benzina cuplu mic. Nu as recomanda in special pentru faptul ca dieselul este foarte bine antifonat si nu se prea simt vibratii in c5.

Re: Suspensie Hidractive 3+

Scris: Mar 04-Oct-2016 08:22
de iulian.arg
Pompele sunt extrem de fiabile ca orice sistem electrohidraulic. Orice defectiune la pompa se repara sau se inlocuieste relativ ieftin cu piese din dezmembrari. Piesele originale in reprezentanta costa totdeauna extrem de mult.
Motorizarea de 1.8 e nepotrivita. 2.0-ul mai merge dar e aproape la limita. Diferenta de consum intre cele 2 e mica.
Pe C5 III motorizarile de 1.8 si 2.0 sunt foarte rare si toate sunt Euro 4. Taxa de inmatriculare pentru ele e imensa. La vanzare la noi apar foarte rar si din cele care apar, si mai putine au H3+.

Re: Suspensie Hidractive 3+

Scris: Mar 04-Oct-2016 13:59
de dan1967
Salut. Va mulțumesc pentru ajutor. Mă gândesc că pentru un 2.0 de 140cp nu poate fi prea grea masina. În plus este motor aspirat care nu poate fi complicat(zic si eu). Am citit multe topicuri pe forum despre piese la diesel ce la un moment dat trebuiesc înlocuite gen filtru de particule si multe altele care dau dureri de cap. Iar un hdi euro 4 are taxa mare. Pe când un hdi euro 5 are taxa mica dar prețul mașini la acest model(c5) creste binisor că sa nu spun exponențial. În principiu mă bucur că la suspensie nu sunt probleme si ca pompa nu da bătăi de cap. Oricum va mulțumesc pentru răspunsuri. Numai bine.