Oscilatii pe directia fata spate la viteza constanta
Scris: Lun 05-Sep-2016 16:29
Salutare!
Detin un C5 din 2011 1.6 E- Hdi cu cutie manuala pilotata.
De ceva vreme in viteza a 3-a la o turatie constanta de aproape de 2000 de ture ceea ce corespunde unei viteze de 43 - 45Km/h apar niste zgaltaieli pe directia fata spate (motorul parca ar avea mici intreruperi) care dispar doar daca trec peste aceasta turatie sau prin ACTIVAREA pilotului automat si astfel merge la turatia respectiva fara probleme. Aceleasi probleme apar si in viteza a 2-a si foarte putin sesizabil in a 4-a, iar in urmatoarele viteze nu sunt sesizabile.
Am crezut ca e valva EGR pe care am curatat-o cu toate ca avea doar o pulbere superficiala pe ea.
Daca dispare la activarea pilotului m-am gandit ca ar putea fi de la prescrierea din pedala de acceleratie si am pus diagnoza constatand ca cele doua tensiuni si valoarea procentului de apasare ala pedalei pe care le afiseaza diagnoza nu variaza la turatia respectiva deci ar parea ca prescrierea de la pedala sa fie ok.
Masina nu afiseaza nicio eroare!
S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Poate ca senzorul de la pedala sa dea un astfel de comportament?
Acum incerc sa gasesc un senzor sa-l inlocuiesc, care probabil trebuie instalat cu lexia, in acest caz nu am idee cum se face. Oare il vede nou in sistem si imi spune ca trebuie inregistrat?
Pedala este BOSCH cu codul RB 0 280 755 259 si cod PSA 96 862 129 80.
Senzorul din pedala are seria F00C 3P2 706 care este scris chiar pe mufa.
Are cineva o idee?
Multumesc!
Detin un C5 din 2011 1.6 E- Hdi cu cutie manuala pilotata.
De ceva vreme in viteza a 3-a la o turatie constanta de aproape de 2000 de ture ceea ce corespunde unei viteze de 43 - 45Km/h apar niste zgaltaieli pe directia fata spate (motorul parca ar avea mici intreruperi) care dispar doar daca trec peste aceasta turatie sau prin ACTIVAREA pilotului automat si astfel merge la turatia respectiva fara probleme. Aceleasi probleme apar si in viteza a 2-a si foarte putin sesizabil in a 4-a, iar in urmatoarele viteze nu sunt sesizabile.
Am crezut ca e valva EGR pe care am curatat-o cu toate ca avea doar o pulbere superficiala pe ea.
Daca dispare la activarea pilotului m-am gandit ca ar putea fi de la prescrierea din pedala de acceleratie si am pus diagnoza constatand ca cele doua tensiuni si valoarea procentului de apasare ala pedalei pe care le afiseaza diagnoza nu variaza la turatia respectiva deci ar parea ca prescrierea de la pedala sa fie ok.
Masina nu afiseaza nicio eroare!
S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Poate ca senzorul de la pedala sa dea un astfel de comportament?
Acum incerc sa gasesc un senzor sa-l inlocuiesc, care probabil trebuie instalat cu lexia, in acest caz nu am idee cum se face. Oare il vede nou in sistem si imi spune ca trebuie inregistrat?
Pedala este BOSCH cu codul RB 0 280 755 259 si cod PSA 96 862 129 80.
Senzorul din pedala are seria F00C 3P2 706 care este scris chiar pe mufa.
Are cineva o idee?
Multumesc!