Pagina 1 din 2
depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Mie 08-Iun-2016 22:29
de amstafff
Salut ,
am achiziotionat un c5 2008 decemrbrie exclusive 2.2 175 de cai , si de vreo saptamana apare depolution system faulty , dupa mers cu a 3 a disparut si iar a aparut , am fost la cei de la service citroen si mi-a zis ca o sa faca o regenerare din soft ?! nu prea am inteles foarte multe . Ideea e ca am o garantie la ea de 6 luni si nu as vrea sa ma duca cu presuletul pana expira..
Acum in mod normal la cati km se schimba filtru de particule , unde as putea sa verific in bucuresti cate regenerari mai are .
Mentionez ca sunt incepator chiar si nu prea ma pricep de acceea am zis sa pun intrebari aici. Poate ma lamureste cineva cu filtru de particule ; cel de la service mi-a zis mergeti linistit l-am regenerat pe soft , dar sar putea sa mai apara.... pai eu o sa plec 2000 de km ce se intampla daca mai apare pot ramane cu masina in drum?
Edit : si inca o intrebare , still de condus ?
In oras sunt tentat sa o dau pe a 4 chiar daca am 40km la ora , e sub turata sau e ok? Un prieten tot imi spune ca nu e normal sa merg cu 35-45 cu a 4 .
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 09-Iun-2016 07:03
de bogwol
amstafff scrie:Salut ,
Acum in mod normal la cati km se schimba filtru de particule , unde as putea sa verific in bucuresti cate regenerari mai are .
Mentionez ca sunt incepator chiar si nu prea ma pricep de acceea am zis sa pun intrebari aici. Poate ma lamureste cineva cu filtru de particule ; cel de la service mi-a zis mergeti linistit l-am regenerat pe soft , dar sar putea sa mai apara.... pai eu o sa plec 2000 de km ce se intampla daca mai apare pot ramane cu masina in drum?
Edit : si inca o intrebare , still de condus ?
In oras sunt tentat sa o dau pe a 4 chiar daca am 40km la ora , e sub turata sau e ok? Un prieten tot imi spune ca nu e normal sa merg cu 35-45 cu a 4 .
Filtrul de particule se schimba in functie de stilul de condus si de locatia unde a fost condusa majoritar: o masina condusa majoritar in oras va solicita regenerari mai dese si la un moment dat si inlocuirea filtrului mai devreme decat una condusa majoritar pe autostrada sau in afara orasului.
Nu exista un nr limita de regenerari. Masina le face in functie de necesitati
Ref la stil condus, mi se pare foarte subturata la 40 km/h in treapta a 4-a. Eu am un C5 de 140 cai si la 40 km/h e cam la limita si in treapta a 3-a.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 09-Iun-2016 07:07
de florindaniel
A 4-a, pe la 70 km/h...
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 09-Iun-2016 09:57
de iulian.arg
@amstaff daca dupa curatarea pe care au facut-o si dupa drumul de 2000 de km iti mai apare eroarea ar trebui sa le ceri sa iti curete filtru demontandu-l de pe masina si trimitandu-l la o firma care face curatare profi.
Cand regenerari repetate pe masina nu mai dau nici un rezultat, se demonteaza filtrul de pe masina si se face curatarea termica intr-un cuptor special cu temperaturi si presiuni mari. Din aceasta procedura, filtrul iese ca nou si este singura procedura de curatare corecta a unui filtru de particule pentru care curatarea pe masina nu mai da rezultat. Spalarile cu apa sau curatarile chimice nu pot face ce face tratamentul termic de durata.
Filtrul de particule se schimba cand chiar nu se mai poate face nimic ceea ce se intampla foarte, foarte rar.
In legatura cu vesnica discutie "la cate ture tre sa schimb" nu exista o reteta universal aplicabila. Trebuie sa schimbi astfel incat masina sa nu se simta sugrumata si nici macar sa nu se simta ca isi atinge limitele.
Eu de exemplu am cutie automata si la mers normal prin oras sta cam tot timpul intre 1400-1800 de ture.
Imi schimba a 4-a la 40 km/h, a 5-a la 50km/h si in a 6-a trece la 75 km/h si de fiecare data revine in jurul a 1400-1500 de ture.
Unii ar zice ca e subturata dar mie mi se par turatii suficiente pentru nivelul de efort pe care il presupune o deplsare normala.
Daca apas mai energic pedala lucrurile se schimba si turatia creste peste 2000 si chiar 2500 de ture.
Daca apas pedala pana la podea, schimba si la 4-5000 de ture.
Recent am condus un Vw cu DSG6 si statea si mai jos, pe la 1200-1500 ture permanent la mers normal.
Ca o concluzie turatiile necesare tin de efortul cerut. Pentru efort mare tine turatiile ridicate 2500-3000, pentru efort normal (fara accelerari bruste, fara pante abrupte sau depasiri) 1500-1800 ture poate fi ok. Tine cont ca ai motor biturbo care iti ofera un cuplu mult mai bun la tuartii joase comparativ cu un turbo simplu. E un motor care se descurca mai bine la turatii joase decat un turbo simplu.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 09-Iun-2016 22:00
de amstafff
@iulian.arg Multumesc pt timpul petrecut pt a-mi explica . Deocamdata nu a mai aparut eroarea cu filtru ,dar din cate inteleg o sa-mi apara sigur la stilul de mers ziua in bucuresti bara/bara.
Seara buna
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Vin 10-Iun-2016 02:10
de lucianmarius
Salut baieti!
Cu a 4-a la 70kmh mi se pare exagerare. Am un audi de 350 cp si asistentul de schimbare treapta imi spune sa dau a 4-a la fix 40 la ora daca merg economic. Deci la o masina de 140-175 cp nu stiu despre ce vorbim.
Despre filtru, cum ti-au spus si colegii, sunt 3 variante:
Filtru bun - se regenereaza singur, fara probleme , apare destul de rar in bord. La mine nu a aparut niciodata, adica a aparut eroarea asta dar era de la regulatorul de inalta presiune.
Filtru imposibil de regenerat din soft - masina cerea regenerare dar din faptul ca nu a avut timp sa se incalzeasca nu s-a activat regenerarea si s-a infundat. Trebuie demontat si curatat profesinist, la revenire pe masina trebuie sa devina un filtru bun.
Filtru ce necesita schimbat - daca nici din soft nici demontat nu se desfunda, altul si drumuri bune!
Este 5.500 lei daca nu gresesc. De asemenea, daca vrei sa iti ramana acoperita problema si dupa ce iesi din garantie te duci la service si scrii tu pe fisa intrare - probleme filtru de particule cu mana ta si semnezi.
Bafta!
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Mar 21-Iun-2016 16:33
de Arian
Daca schimbi la 40/h in treapta 4, mergi cam subturat, asta duce la infundarea filtrului mai repede, cand ai ocazia in afara orasului incearca sa-i dai talpa la turatii mai mari de 3000, asta ajuta putin la desfundare. Daca nu-ti poti rezolva cu garantia problema filtrului ai si posibilitatea sa-l anulezi complet. La mine este anulat fizic si din soft si masina respira mai bine si trage mai bine. Nu ai nici o problema legala pentru asa ceva. E o solutie mai ieftina si mai benefica pentru masina (nu si pentru mediu).
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Mar 21-Iun-2016 16:55
de jony
filtru particule ,unde ai anulat din soft filtrul de particule si fizic si daca se poate cat a costat ? eventual un nr de telefon .multumesc anticipat.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Mar 21-Iun-2016 17:16
de Arian
http://www.anularedpf.ro/ ia legatura cu Alex Stancu este cea mai buna investitie bagata in masina, eu am facut si o crestere de putere si am avut un pret mai bun. Suna-l si sigur va intelegeti. Are filiale in multe orase.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Sâm 28-Ian-2017 11:35
de amstafff
Update : Am fost la neortic motors , am puso pe tester , se pare ca imi aparea eroare de la un senzor pedala de acceleratie care a trebuit schimbata si inca un comutator . Pret 1000 lei .
De cand am schimbat cele doua chestii am parcurs 5000 km . Nici o problema .
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Lun 30-Ian-2017 22:11
de lucianmarius
buna treaba. De obicei aceasta eroare este generica, nu este neaparat de la filtru de particule cum am crezut si eu la inceput.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 08-Mar-2018 10:43
de amstafff
7.3.2018 a aparut iar mesajul depolution system faulty . in urma diagnozei - clapeta de mixaj / Sensor Presiune diferentiala
Eroarea mi-a aparut , in urma unui drum de la brasov - bucuresti - mers numai cu 80 in a 6 deci subturat motorul . mers la consum . Viteza maxima 90km.Am venit asea incet pt ca imi picasera pernele de aer , suspension faulty ( 2cm de asfalt - era doar un furtun spart - si 5l de ulei pierduti) masina numai avea cum sa ridice .
Offtopic dupa ce au reparat pernele parca mi-au dat alta masina .
Inainte spatele cam troconea la speedbumbs , sau topaia de spate . dupa schimbarea furtunului masina a devenit mult mai barca , nu mi-a venit sa cred ca am stat 1 an asa cu suspensia crezand ca e normala sa fie mai topaitoare de spate fiind pe perne.
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 08-Mar-2018 10:47
de amstafff
Eroarea a aparut iar cu depolution system faulty dupa cam 25.000km facuti intr-un an si 2 luni
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Joi 08-Mar-2018 15:01
de jony
ai reparat la brasov ?
Re: depolution SYSTEM FAULTY
Scris: Vin 09-Mar-2018 13:06
de amstafff
Nu , eroarea mi-a aparut dupa drumul subturat brasov-bucuresti . Odata ajuns in bucuresti am fost la neortic motors , au pus lichidul LDS si schimbat 1 furtun au reparat suspensile nota 10 , iar pt depolution sistem faulty nu au facut decat sa reseteze eroare si mi-au zis ca o sa=mi emita deviz pt clapeta de mixaj etc.
As vrea sa trag o fuga si pana la ploiesti la fam. Stan am auzit ca se ocupa exclusiv de citroen etc. vezi forum thread.
O sa revin cu mai multe info dupa ce am devizul de la neortic motors si fam stan.