depolution SYSTEM FAULTY

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Mie 08-Iun-2016 22:29

Salut ,

am achiziotionat un c5 2008 decemrbrie exclusive 2.2 175 de cai , si de vreo saptamana apare depolution system faulty , dupa mers cu a 3 a disparut si iar a aparut , am fost la cei de la service citroen si mi-a zis ca o sa faca o regenerare din soft ?! nu prea am inteles foarte multe . Ideea e ca am o garantie la ea de 6 luni si nu as vrea sa ma duca cu presuletul pana expira..

Acum in mod normal la cati km se schimba filtru de particule , unde as putea sa verific in bucuresti cate regenerari mai are .

Mentionez ca sunt incepator chiar si nu prea ma pricep de acceea am zis sa pun intrebari aici. Poate ma lamureste cineva cu filtru de particule ; cel de la service mi-a zis mergeti linistit l-am regenerat pe soft , dar sar putea sa mai apara.... pai eu o sa plec 2000 de km ce se intampla daca mai apare pot ramane cu masina in drum?

Edit : si inca o intrebare , still de condus ?

In oras sunt tentat sa o dau pe a 4 chiar daca am 40km la ora , e sub turata sau e ok? Un prieten tot imi spune ca nu e normal sa merg cu 35-45 cu a 4 .

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde bogwol » Joi 09-Iun-2016 07:03

amstafff scrie:Salut ,


Acum in mod normal la cati km se schimba filtru de particule , unde as putea sa verific in bucuresti cate regenerari mai are .

Mentionez ca sunt incepator chiar si nu prea ma pricep de acceea am zis sa pun intrebari aici. Poate ma lamureste cineva cu filtru de particule ; cel de la service mi-a zis mergeti linistit l-am regenerat pe soft , dar sar putea sa mai apara.... pai eu o sa plec 2000 de km ce se intampla daca mai apare pot ramane cu masina in drum?

Edit : si inca o intrebare , still de condus ?

In oras sunt tentat sa o dau pe a 4 chiar daca am 40km la ora , e sub turata sau e ok? Un prieten tot imi spune ca nu e normal sa merg cu 35-45 cu a 4 .


Filtrul de particule se schimba in functie de stilul de condus si de locatia unde a fost condusa majoritar: o masina condusa majoritar in oras va solicita regenerari mai dese si la un moment dat si inlocuirea filtrului mai devreme decat una condusa majoritar pe autostrada sau in afara orasului.
Nu exista un nr limita de regenerari. Masina le face in functie de necesitati
Ref la stil condus, mi se pare foarte subturata la 40 km/h in treapta a 4-a. Eu am un C5 de 140 cai si la 40 km/h e cam la limita si in treapta a 3-a.

florindaniel
simpatizant
Mesaje: 64
Membru din: Sâm 24-Noi-2012 17:41
Localitate: ploiesti

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde florindaniel » Joi 09-Iun-2016 07:07

A 4-a, pe la 70 km/h...

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde iulian.arg » Joi 09-Iun-2016 09:57

@amstaff daca dupa curatarea pe care au facut-o si dupa drumul de 2000 de km iti mai apare eroarea ar trebui sa le ceri sa iti curete filtru demontandu-l de pe masina si trimitandu-l la o firma care face curatare profi.

Cand regenerari repetate pe masina nu mai dau nici un rezultat, se demonteaza filtrul de pe masina si se face curatarea termica intr-un cuptor special cu temperaturi si presiuni mari. Din aceasta procedura, filtrul iese ca nou si este singura procedura de curatare corecta a unui filtru de particule pentru care curatarea pe masina nu mai da rezultat. Spalarile cu apa sau curatarile chimice nu pot face ce face tratamentul termic de durata.

Filtrul de particule se schimba cand chiar nu se mai poate face nimic ceea ce se intampla foarte, foarte rar.

In legatura cu vesnica discutie "la cate ture tre sa schimb" nu exista o reteta universal aplicabila. Trebuie sa schimbi astfel incat masina sa nu se simta sugrumata si nici macar sa nu se simta ca isi atinge limitele.

Eu de exemplu am cutie automata si la mers normal prin oras sta cam tot timpul intre 1400-1800 de ture.
Imi schimba a 4-a la 40 km/h, a 5-a la 50km/h si in a 6-a trece la 75 km/h si de fiecare data revine in jurul a 1400-1500 de ture.
Unii ar zice ca e subturata dar mie mi se par turatii suficiente pentru nivelul de efort pe care il presupune o deplsare normala.
Daca apas mai energic pedala lucrurile se schimba si turatia creste peste 2000 si chiar 2500 de ture.
Daca apas pedala pana la podea, schimba si la 4-5000 de ture.
Recent am condus un Vw cu DSG6 si statea si mai jos, pe la 1200-1500 ture permanent la mers normal.
Ca o concluzie turatiile necesare tin de efortul cerut. Pentru efort mare tine turatiile ridicate 2500-3000, pentru efort normal (fara accelerari bruste, fara pante abrupte sau depasiri) 1500-1800 ture poate fi ok. Tine cont ca ai motor biturbo care iti ofera un cuplu mult mai bun la tuartii joase comparativ cu un turbo simplu. E un motor care se descurca mai bine la turatii joase decat un turbo simplu.
C5 III break 2.0i 2009 H3+ man5; GPL Prins VSI 2.0

Citroen ServiceBox download link: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=24814

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Joi 09-Iun-2016 22:00

@iulian.arg Multumesc pt timpul petrecut pt a-mi explica . Deocamdata nu a mai aparut eroarea cu filtru ,dar din cate inteleg o sa-mi apara sigur la stilul de mers ziua in bucuresti bara/bara.

Seara buna

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde lucianmarius » Vin 10-Iun-2016 02:10

Salut baieti!

Cu a 4-a la 70kmh mi se pare exagerare. Am un audi de 350 cp si asistentul de schimbare treapta imi spune sa dau a 4-a la fix 40 la ora daca merg economic. Deci la o masina de 140-175 cp nu stiu despre ce vorbim.

Despre filtru, cum ti-au spus si colegii, sunt 3 variante:

Filtru bun - se regenereaza singur, fara probleme , apare destul de rar in bord. La mine nu a aparut niciodata, adica a aparut eroarea asta dar era de la regulatorul de inalta presiune.

Filtru imposibil de regenerat din soft - masina cerea regenerare dar din faptul ca nu a avut timp sa se incalzeasca nu s-a activat regenerarea si s-a infundat. Trebuie demontat si curatat profesinist, la revenire pe masina trebuie sa devina un filtru bun.

Filtru ce necesita schimbat - daca nici din soft nici demontat nu se desfunda, altul si drumuri bune!

Este 5.500 lei daca nu gresesc. De asemenea, daca vrei sa iti ramana acoperita problema si dupa ce iesi din garantie te duci la service si scrii tu pe fisa intrare - probleme filtru de particule cu mana ta si semnezi.

Bafta!

Avatar utilizator
Arian
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Mar 30-Apr-2013 21:48
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 Exclusive (2010): 2.0hdi 163CP
Contact:

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde Arian » Mar 21-Iun-2016 16:33

Daca schimbi la 40/h in treapta 4, mergi cam subturat, asta duce la infundarea filtrului mai repede, cand ai ocazia in afara orasului incearca sa-i dai talpa la turatii mai mari de 3000, asta ajuta putin la desfundare. Daca nu-ti poti rezolva cu garantia problema filtrului ai si posibilitatea sa-l anulezi complet. La mine este anulat fizic si din soft si masina respira mai bine si trage mai bine. Nu ai nici o problema legala pentru asa ceva. E o solutie mai ieftina si mai benefica pentru masina (nu si pentru mediu).
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde jony » Mar 21-Iun-2016 16:55

filtru particule ,unde ai anulat din soft filtrul de particule si fizic si daca se poate cat a costat ? eventual un nr de telefon .multumesc anticipat.

Avatar utilizator
Arian
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Mar 30-Apr-2013 21:48
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 Exclusive (2010): 2.0hdi 163CP
Contact:

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde Arian » Mar 21-Iun-2016 17:16

http://www.anularedpf.ro/ ia legatura cu Alex Stancu este cea mai buna investitie bagata in masina, eu am facut si o crestere de putere si am avut un pret mai bun. Suna-l si sigur va intelegeti. Are filiale in multe orase.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Sâm 28-Ian-2017 11:35

Update : Am fost la neortic motors , am puso pe tester , se pare ca imi aparea eroare de la un senzor pedala de acceleratie care a trebuit schimbata si inca un comutator . Pret 1000 lei .

De cand am schimbat cele doua chestii am parcurs 5000 km . Nici o problema .

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde lucianmarius » Lun 30-Ian-2017 22:11

buna treaba. De obicei aceasta eroare este generica, nu este neaparat de la filtru de particule cum am crezut si eu la inceput.

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Joi 08-Mar-2018 10:43

7.3.2018 a aparut iar mesajul depolution system faulty . in urma diagnozei - clapeta de mixaj / Sensor Presiune diferentiala

Eroarea mi-a aparut , in urma unui drum de la brasov - bucuresti - mers numai cu 80 in a 6 deci subturat motorul . mers la consum . Viteza maxima 90km.Am venit asea incet pt ca imi picasera pernele de aer , suspension faulty ( 2cm de asfalt - era doar un furtun spart - si 5l de ulei pierduti) masina numai avea cum sa ridice .
Offtopic dupa ce au reparat pernele parca mi-au dat alta masina .
Inainte spatele cam troconea la speedbumbs , sau topaia de spate . dupa schimbarea furtunului masina a devenit mult mai barca , nu mi-a venit sa cred ca am stat 1 an asa cu suspensia crezand ca e normala sa fie mai topaitoare de spate fiind pe perne.

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Joi 08-Mar-2018 10:47

Eroarea a aparut iar cu depolution system faulty dupa cam 25.000km facuti intr-un an si 2 luni

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde jony » Joi 08-Mar-2018 15:01

ai reparat la brasov ?

amstafff
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 08-Iun-2016 21:16
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 2.2 HDi Exclusive 2009

Re: depolution SYSTEM FAULTY

Mesajde amstafff » Vin 09-Mar-2018 13:06

Nu , eroarea mi-a aparut dupa drumul subturat brasov-bucuresti . Odata ajuns in bucuresti am fost la neortic motors , au pus lichidul LDS si schimbat 1 furtun au reparat suspensile nota 10 , iar pt depolution sistem faulty nu au facut decat sa reseteze eroare si mi-au zis ca o sa=mi emita deviz pt clapeta de mixaj etc.

As vrea sa trag o fuga si pana la ploiesti la fam. Stan am auzit ca se ocupa exclusiv de citroen etc. vezi forum thread.

O sa revin cu mai multe info dupa ce am devizul de la neortic motors si fam stan.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187751
    Total subiecte 18612
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru AdnanS2024