Pagina 1 din 1

Schimbare capete de bara, la ce cuplu se strang in fuzeta?

Scris: Dum 20-Mar-2016 23:54
de VPP
Salutare tuturor!
Am gasit jocuri destul de mari la directie, mai exact la capetele de bara, mult mai mare pe partea stanga, in rest totul OK.
Cum la un service autorizat PSA mi s-a facut un deviz estimativ spre 3000 de lei cu manopera, care cuprindea pe langa capetele de bara si brate sau bucse(care sunt un pic crapate dar nu au pic de joc) si dupa ce am mai avut de aface cu ei pentru diferite interventii la fel de piperate m-am decis sa le schimb in "regie propie".
Cum dispun si de chei dinamometrice as dori, daca ma poate ajuta cineva care are in posesie un manual service, cu datele de strangere la cuplu a pivotilor capetelor de bara in fuzeta, ca daca tot fac ceva sa fac "ca la carte".
Multumesc!

Scris: Mar 22-Mar-2016 19:55
de toro
Daca esti de meserie * le poti strange la simt" . Daca nu ai incredere si doresti a le strange cu dinamomertica ... strangerea se face la 3.5 daN.m . 3.000 ron :?: mai sa fiu al naibii ce jecmaneala .

Scris: Mie 23-Mar-2016 13:32
de simply the lex
Cat e un cap de bara pt C5 ? Nu am intrat pe site-urile dedicate, te-am intrebat pt ca deja te-ai lovit de problema si am zis ca e mai rapid. Multam !

Scris: Mie 23-Mar-2016 23:44
de kady28
3000 lei cu tot cu manopera? cred ca daca schimbi toate bucsele si tot nu ajunge atata.
Cap de bara lemforder am vazut ca trece de 150 lei.
Ca sa le scoti pe cele vechi trebuie o presa, dar le poti da si un ciocan sa iasa din fuzeta, nu inainte de a scoate de tot piulita, sa nu se turteasca surubul.
E bine sa faci un semn inainte sa le scoti pe cele vechi ca sa le pui pe cele noi cam in aceeasi pozitie, dupa care oricum trebuie sa te duci la service sa-ti faca unghil.
Nu e absoluta nevoie de cheie dinamometrica, strangi cu o inelara sau tubulata cu clichet si gata, au piulite autoblocante si nu se desfac.

Scris: Sâm 26-Mar-2016 23:42
de VPP
Multumesc pentru raspunsuri. Am cumparat capetele Lemforder cu
180 lei bucata, le am strans la cuplu si am facut directia la un service. Pe fata pare sa fi iesit bine, si individul s a apucat sa imi regleze si pe spate cred convergenta si acum cand trec cu roata din spate peste un hop simt cum ma smuceste intr o parte. Am sa merg la alt service pentru ca aici nu mi s a parut prea mult profesionalism (s a apucat de directie fara sa verifice presiunea in roti) si ma gandesc ca poate si aparatul o fi decalibrat. Am sa revin....