Pagina 1 din 2
Reglaj inaltime C5 III H3+
Scris: Mie 05-Noi-2014 21:23
de flaviumuste
Are cineva idee care sunt valorile de inaltime a puntilor pt. modelul C5 III cu Hydractive 3+? Sau formula de calcul?
Scris: Mie 29-Apr-2015 19:51
de danny29
Hai ca scriu si aici ca poate ma ajuta un coleg binevoitor sa isi puna ruleta pe masina sa imi dea si mie niste dimensiuni la un C5 III X7 hidractive. Masurati va rog cand e masina oprita in parcare ce inaltime are din cauciuc pana in aripa?
La mine la partea din fata am 8 centimetri si la partea din spate 4, nu ar trebui sa fie egal?
Cu stima
Daniel
Scris: Mie 29-Apr-2015 22:16
de lucianmarius
La mine cand e oprita e la fel fata cu spatele. Cand e pornita fata e putin mai ridicata decat spatele. Ruleta e departe.
Scris: Joi 30-Apr-2015 08:13
de danny29
fa si tu rost de o ruleta ;)
Scris: Sâm 02-Mai-2015 10:34
de kyn
Pus un liniar pe roata si masurat.
Spate distanta e de 4, 5 cm
Fata 6, 5cm
Scris: Dum 03-Mai-2015 23:16
de lucianmarius
Masurat asta seara! Am 8.5 cm atat pe spate cat si pe fata distanta
Scris: Lun 04-Mai-2015 07:45
de danny29
da, mersi colegii am rezolvat-o, la tine lucianmarius ii un pic cam sus parerea mea, am mai citit prin franta pe forum si ar trebui sa fie fata 6.5 cm si spate 4.5, se face presiune mare tot timpul pe amortizor, nu simti cand treci peste denivelari mai in viteza un zgomot ca si cum ajunge telescopul in capat?
Scris: Lun 04-Mai-2015 09:03
de Petrish
Salutare, si la mine sta un pic cam sus, in special pe fata. Amortizeaza f lin si placut denivelarile mici si medii, insa la gropile mai ascutite la colturi sau la limitatoarele de viteza, parca e f rigida si zdruncina cumva tot bordul
Scris: Lun 04-Mai-2015 18:57
de lucianmarius
danny29 scrie:da, mersi colegii am rezolvat-o, la tine lucianmarius ii un pic cam sus parerea mea, am mai citit prin franta pe forum si ar trebui sa fie fata 6.5 cm si spate 4.5, se face presiune mare tot timpul pe amortizor, nu simti cand treci peste denivelari mai in viteza un zgomot ca si cum ajunge telescopul in capat?
Nu stiu cum e sunetul ala. Cred ca e acela ca si cum as fi direct pe metal nu? Adica suna tare in toata masina, ca si o lovitura? Daca e ala , nu se aude asa. De ala comentez eu cand merg cu Golf GTI

)
Scris: Mie 06-Mai-2015 07:14
de danny29
Salut si eu avem pe fata in jur la 8.5 cm si se auzea cand treceam peste denivelari un fel de zgomot infundat de la amortizoare, acum nu se mai aude si parca sta masina si mai bine in curbe, am facut 5 cm pe partea din fata si 4,5 pe partea din spate la spate nu am umblat atat era din fabrica.
Scris: Mie 06-Mai-2015 08:07
de lucianmarius
danny29 scrie:Salut si eu avem pe fata in jur la 8.5 cm si se auzea cand treceam peste denivelari un fel de zgomot infundat de la amortizoare, acum nu se mai aude si parca sta masina si mai bine in curbe, am facut 5 cm pe partea din fata si 4,5 pe partea din spate la spate nu am umblat atat era din fabrica.
Si cum ai facut modificarea asta?
Scris: Mie 06-Mai-2015 19:22
de Petrish
Si eu sunt curios cum. Tocmai ce am masurat 9.5 fata si 8 spate.

Scris: Mie 06-Mai-2015 20:58
de danny29
In fata are pe bara de torsiune pe partea stanga un fel de colier din care pleaca o tija si se desface cu o cheie de 10, nu mai stiu exact cum e, cand invarti in sus parca coboara sau invers, dupa ce rotiti de colierul ala asteptati chiar 2-5 secunde ce nu se ridica instant sau coboara. Revin cu poze maine.
Scris: Mar 19-Mai-2015 05:46
de danny29
Scris: Mar 19-Mai-2015 17:15
de calorifer4
Sincer nu recomand sa va jucati la acel senzor de inaltime doar daca cineva a intervenit prosteste la bara atiruliu, masina are auto-calibrarepana la un anumit nivel in functie de viteza/greutate si starea carosabilului (probabil doar la modelele vechi se face calibrarea din surub) In parcare cateodata sta mai ridicata de bot si mai lasata de spate(pentru ca intotdeauna citroenul cu hidractive sta in parcare la ''cumpana'')... care este problema, voi credeti ca asa merge masina si pe drum... lol NU,.. chiar se lasa prea mult de bot la peste 120km/h (eu la varianta veche am facut praf un scut din acest motiv cand am luat o groapa sa zic nu foarte adanca)! Faceti un test simplu atunci cand mergeti cu masina la servici/piata/... uitativa atent la stationarea semaforului cand va intalniti cu o alta masina din acceiasi categorie sa zicem (vw passat, ford mondeo bmw seria 5) la coltul oglinzi lui, daca oglinda ta si oglinda lui sunt sunt la acceiasi inaltime atunci sigur suspensia este aliniata corect sectorului de drum, si nu are rost sa te bagi pe dedesupt sa reglezi nustiu ce surub

.