eric_cartman scrie:Va salut pe toti posesorii de Citroen care rupeti cateva minute din timpul vostru pentru a raspunde pe acest forum.
Imi cer scuze pentru initiatorul topicului,dar fiind in exact aceeasi situatie cu el nu am mai deschis un alt topic.Suma de bani fiind limitata la in jur de 10.000 euro,la aceasta valoare masinile gasite se invart in jurul a 150.000 km+.In cazul acesta as avea o intrebare legata de cutia de viteze automata;este ''maintenance free''sau pentru siguranta este bine sa fie schimbat uleiul?O alta nelamurire este legata de faptul ca vad in Romania la vanzare C5-uri cu km si optiuni la niste preturi sub piata din afara.Exista o posibilitate de a ''manarii'' VIN-ul masinii,in afara de ati da un alt cod sau a da km cat mai aproape de ultima revizie?Cer ajutorul celor care au achizitionat masinile din tara.Merita sa caut in tara?Cate masini ''aranjate pentu vanzare ati intalnit in cautarea voastra?Banuiesc ca totul se reduce la cat de bine poti verifica masina si la..noroc.
o sa iti raspund eu din "spovedaniile" unui baiat care se ocupa de aducerea de masini de afara:
- faptul ca masinile sunt mai ieftine la noi decat afara este dat de urmatorul exemplu: se ia o masina cu 250.000 km la bord, la un pret de 7000 euro. Se da nr de km inapoi ( de obicei intre 85-110.000 km) si ti-o vinde cu 9.500 euro. O masina cu 85-110.000 euro afara este sa spunem de 11.000 euro afara.. De aceea ti se pare ca sunt mai ieftine in Romania, dar tu de fapt nu compari nr de km reali
- ref la falsificarea VIN, eu nu am auzit pana acum, dar asta nu inseamna ca nu e posibil; daca cineva iti da un VIN sa il verifici, faci verificarea si daca te duci sa vezi masina live, verifici daca VIN-ul dat este acelasi cu cel pe care ti l-a dat; daca nu e, fereste-te ca de dracu, masina putand fi chiar si furata
- o alta smecherie pe care o fac baietii din "biznis" e urmatorul: o masina are ultima revizie facuta la service autorizat la 100.000 km, de exemplu; daca masina are 200.000 km acum si intre timp nu a mai fost la service autorizat, ii dau nr de km inapoi pde la 110.000 km si chiar iti recomanda sa o verifici dupa VIN, diferenta de km neoutand fi evidentiata pe nicaieri
- ca o recomandare personala, eu m-as feri de samsari: 99,99% din masini sunt manarite, unele chiar au avut accidente destul de grave dar sunt facute sa arate bine la o prima vedere, posibile probleme de motor (iti merg 1000 - 2000 km dupa achizitie si iti pica dupa accea cine-stie-ce piesa de iti cad plombele cand ceri un pret de piesa noua). Apropo de masini cu accidente stiu un caz dintr-un service in care o caroserie a fost "lipita" din partile a doua caroserii similare (s-a luat partea din fata de la una si partea din spate de la alta si s-au sudat partile in dreptul stalpului dintre usi); masina rezultata arata foarte bine, dar va dati seama ce rezistenta avea sasiul!!!!!
- ca o a doua recomadnare, daca ai posibilitatea sa iti cumperi tu direct din Germania, fa-o; fereste-te de cei care spun ca vorbesc limbi din est: romana, poloneza, rusa, bulgara, intrucat masini sunt deja manarite pentru est
in rest, bafta la achizitie: poti sa ai ghinion cu o masina noua dupa 2000 km (stiu un caz cu un A6 care a avut probleme cu motorul dupa nr asta de km) si sa nu ai nicio problema cu o masina de 200.000 km