Pagina 1 din 2

Brate oscilante

Scris: Mar 30-Iul-2013 22:35
de crisscream
De ceva vreme auzeam o pocnitora la rotile din fata de fiecare data cand franam mai puternic, mai ales la mersul inapoi.Dupa o verificare facuta de cei citroen sa descoperit jocuri la ambele brate oscilante(stanga-dreapta).Problema e ca pt schimbarea acestora(piese+manopera) mi-au cerut 700 (saptesute) de euro. Am zic ca nici intrun caz nu le dau atatia bani pt 2 bucati de fier. Intre timp le-am comandat de pe mister auto (120 euro buc) dar a trebuit sa le trimit inapoi deoarece nu sau potivit, erau pt varianta cu suspensie clasica iar eu am hidropneumatica. Am mai gasit si pe alte site-uri dar nicaieri nu se specifica pt ce tip de suspensie sunt.
Aici as avea nevoie de ajutorul vostru. Daca m-ati putea indruma catre un site ,magazin (sau chiar persoana) unde sa pot gasi aceste brate oscilante.
Multumesc anticipat!!

Scris: Mie 31-Iul-2013 10:49
de mbc
Iei seria de sasiu si intri pe service.citroen.com, iti faci cont, cauti brat oscilant in engleza, gasesti variantele - si pentru suspensie de tabla si pentru Hydractive, iei seria aia de identificare si te duci la un magazin si comanzi.

Scris: Joi 01-Aug-2013 01:04
de viperthevenom
Mi-ai putea spune cum arata bratul oscilant? O poza daca s-ar putea? Si eu aud o pocnitura la o roata de obicei virat si cu frana sau la difrente de nivel cand cade roata. Tinana cont de pret imi imaginez ca ar putea fi vorba de unul din cele 2 brate.
http://images5.okr.ro/auctions.v3/700_7 ... 00_700.jpg
http://thumbs1.picclick.com/d/w500/pict ... -LOWER.jpg

Daca este cel mai mic se pot schimba doar bucsele din spate, pana in 100RON una.
Pentru cel de-al doilea ma mai interesez

Scris: Vin 02-Aug-2013 22:28
de crisscream
Asa arata bratele... ....
Imagine
si asa arata silentblock-urile dupa 65000 de km

Imagine
Noroc ca am dat peste un mecanic bun si cinstit care mi-a propus sa schimbam doar bucsele in ciuda faptului ca cei de la citroen au spus ca nu se poate schimba, ci doar impreuna cu bratele.

Cost total : 60 de euro bucsele + 2 ora de manopera.
Ma duc sa ma imbat ca doar ce am economisit 500 de euro!!! :roll: :roll: :D


Numai bine!!!

Scris: Sâm 25-Apr-2015 00:35
de lucianmarius
Salut!

As vrea sa le schimb si eu pe astea, am un mic joc la accelerare/decelerare si cred ca e de la astea. A tinut schimbatul bucsilor? Stiu ca se gasessc greu aftermarket sa se potriveasca ca nu li se potriveste o ridicatura. La Radacini mi-au cerut 325 euro piesele OE si manopera.

Scris: Sâm 25-Apr-2015 07:30
de florindaniel
Am schimbat si eu aceste piese, acum 1an jumatate, cu unele aftermarket si pana acum tin. Le-am gasit destul de greu, cate una la 2 magazine, asta dupa ce am returnat unele la alt magazin ca erau mici ca dimensiuni, dar aveau aceeasi forma. Parca au fost Spidan, astea bune. Am gasit ce trebuie dupa ce m-am bagat sub masina si am masurat aprox.
Spor.
PS. M-au costat aprox. 300lei-piesele

Scris: Sâm 25-Apr-2015 12:36
de silviu_79
La dealer bratele sunt 750 lei si bucsa de la mijloc e reper separat la 85 lei.
Voi ce ati schimbat? Bucsile de la jumatate sau silentblock-urile?

Scris: Sâm 25-Apr-2015 15:24
de lucianmarius
La dealer ai -20% la piesele astea.

Scris: Dum 26-Apr-2015 14:40
de florindaniel
Eu am schimbat doar silentblock-urile.

Scris: Mar 28-Apr-2015 07:04
de bogwol
de curiozitate, pe la cati km ati schimbat bucsele la bratele astea? eu le-am schimbat saptamana trecuta, la 68.500 km

Scris: Mar 28-Apr-2015 08:26
de lucianmarius
bogwol scrie:de curiozitate, pe la cati km ati schimbat bucsele la bratele astea? eu le-am schimbat saptamana trecuta, la 68.500 km


:o :o 130.000 km le am de noi. Mai merg.

Scris: Mar 28-Apr-2015 08:47
de bogwol
lucianmarius scrie:
bogwol scrie:de curiozitate, pe la cati km ati schimbat bucsele la bratele astea? eu le-am schimbat saptamana trecuta, la 68.500 km


:o :o 130.000 km le am de noi. Mai merg.


datorita faptului ca o ai automata, probabil ca a gestionat mai bine socurile de la schimbarea de viteze. Oricat de bun ai fi pe manuala, tot exista un mic soc (mai sesizabil sau nu) de fiecare data cand schimbi vitezele

Scris: Mar 28-Apr-2015 15:33
de iulian.arg
Atentie mare la meseriasii din service.
Am fost la un test mecanic la reprezentanta (Servunion) si desteptul de mester a pus levierul la bucsa spate trapez (silentblock-uri) a tras si a vazut ca are joc pe orizontala.
Mi-a zis ca au joc si sunt praf. Eu nu era sa-l contrazic si am comandat bucsele.
In realitate, dupa cum se vede si pozele puse de crisscream mai sus, bucsele sunt goale pe stanga si pe dreapta (in plan orizontal), drept urmare era normal sa aibe un joc atat timp cat nu sunt rupte. Golurile care se vad nu sunt din cauza c-a pierdut cauciuc ci din constructie. La C5 2, sunt similare dar nu identice.
Cand am ajuns sa le montez, mi-am dat seama ca cele de pe masina sunt inca bune si nu are rost sa le schimb.
Piesa buna si mai ales originala nu se schimba decat atunci cand e intr-adevar stricata (cum sunt cele din poza colegului).

Pe langa diagnostic gresit la brate, a ratat sa-mi spuna insa ca bieletele de directie sunt amandoua duse. Cu masina pe elevator e normal ca bieleta e strunita si nu mai sta in pozitia ei uzuala dar cine sa stie.

Acum a trebuit sa returnez, din vina desteptului din service dar pe cheltuiala mea, bucsele si sa-mi comand bielete.

Profesionistii sa traieste!!

Scris: Mar 28-Apr-2015 21:40
de lucianmarius
Nu te shpara ce iti zic dar e o regula : fraierul plateste! Citeste legea si vezi urmatorul lucru: pe diagnoza, cand te platesc, esti responsabil.

Intrebari standard la diagnoza: ce se intampla daca nu schimb piesa aceea? Ce imbunatatire am daca schimb? Poate afecta alta piesa? Imi este afectat confortul? Siguranta? Si asa iau deciziile :)

Scris: Mie 29-Apr-2015 15:26
de bogwol
iulian.arg scrie:Atentie mare la meseriasii din service.
Am fost la un test mecanic la reprezentanta (Servunion) si desteptul de mester a pus levierul la bucsa spate trapez (silentblock-uri) a tras si a vazut ca are joc pe orizontala.
Mi-a zis ca au joc si sunt praf. Eu nu era sa-l contrazic si am comandat bucsele.
In realitate, dupa cum se vede si pozele puse de crisscream mai sus, bucsele sunt goale pe stanga si pe dreapta (in plan orizontal), drept urmare era normal sa aibe un joc atat timp cat nu sunt rupte. Golurile care se vad nu sunt din cauza c-a pierdut cauciuc ci din constructie. La C5 2, sunt similare dar nu identice.
Cand am ajuns sa le montez, mi-am dat seama ca cele de pe masina sunt inca bune si nu are rost sa le schimb.
Piesa buna si mai ales originala nu se schimba decat atunci cand e intr-adevar stricata (cum sunt cele din poza colegului).

Pe langa diagnostic gresit la brate, a ratat sa-mi spuna insa ca bieletele de directie sunt amandoua duse. Cu masina pe elevator e normal ca bieleta e strunita si nu mai sta in pozitia ei uzuala dar cine sa stie.

Acum a trebuit sa returnez, din vina desteptului din service dar pe cheltuiala mea, bucsele si sa-mi comand bielete.


Profesionistii sa traieste!!


Da-mi voie sa te contrazic. Am schimbat saptamana trecuta piesa respectiva iar piesele noi vin "pline", fara golul de care zici si care il aveam si eu. Asa ca doar ai amanat schimbarea piesei....
Iar chestia ca mecanicul a pus ranga si a tras: te asigur ca la mersul masinii, fortele care lucreaza acolo sunt mult mai mari decat presiunea exercitata cu ranga... parearea mea