Pagina 1 din 1
Eroare anti pollution fault
Scris: Dum 11-Noi-2012 17:09
de costevlad
De ce oare primesc aceasta eroare? ... voi cum procedati cu filtrul de particule il curatati sau schimbati?
Merci anticipat de raspunsuri si sugestii.
Scris: Mar 13-Noi-2012 15:49
de vvv23
la trei ateliere am fost ; doua imi schimbau sonda lambda si ...costa; la radacini motors am dat de un mecanic care a resetat calculatorul si mi-a recomandat sa nu mai ajung cu indicatorul de la benzina pe rosu si "periodic" sa conduc si sportiv.
Ciudat nu ?
nici macar nu am platit nimic pentru ca masina nu avea practic nici un defect
Scris: Mar 13-Noi-2012 18:58
de SPF
Nu are nicio treaba experienta ta cu masina pe benzina cu problema omului cu masina diesel. Absolut nicio treaba.
On topic: incepe cu o diagnoza.
Scris: Mie 14-Noi-2012 14:06
de costevlad
Am descoperit problema...era de la calitatea proasta a motorinii de la petrom. Am alimentat de la mol si dupa o zi a disparut si merge tot perfect. Poate o sa spal o data rezervorul.
Ce stiti despre cresterea puterii motorului. La motorul meu 2.0 hdi ma gandeam sa fac o crestere de 30 de cai. Mai multi amici si-au facut si au un consum mai mic cu 0.4-.07.
Scris: Mie 14-Noi-2012 14:23
de SPF
I grija cu remaparea ca eu am facut si numai probleme am avut fara sa stiu de la ce. Abia cand am schimbat softul cu cel original mi-au disparut problemele.
In principiu imi scotea cruise control cand urcam un deal pe autostrada si imediat dupa masina devenea extrem de lesinata.
Si imi smulgea si furtunul de admisie aer la turbina si imi facea franjuri garnitura rosie, semn ca turbina baga prea multa presiune si facea back boost.
Eu m-am lecuit de chip tuning. O las asa cum a venit de la mama ei, nu mai fac alte incercari.
Scris: Mie 14-Noi-2012 20:44
de costevlad
SPF scrie:I grija cu remaparea ca eu am facut si numai probleme am avut fara sa stiu de la ce. Abia cand am schimbat softul cu cel original mi-au disparut problemele.
In principiu imi scotea cruise control cand urcam un deal pe autostrada si imediat dupa masina devenea extrem de lesinata.
Si imi smulgea si furtunul de admisie aer la turbina si imi facea franjuri garnitura rosie, semn ca turbina baga prea multa presiune si facea back boost.
Eu m-am lecuit de chip tuning. O las asa cum a venit de la mama ei, nu mai fac alte incercari.
Cati cai ai bagat in plus?
Scris: Mie 14-Noi-2012 20:51
de SPF
Pai am bagat 125 de euro sa schimb senzorul FAP.
1500 de euro sa schimb turbina ca mi-au zis de la service ca din cauza ei e lesinata masina.
60 de euro sa schimb un senzor de presiune turbo.
Chip tuningul nu l-am platit pentru ca cel care mi l-a pus mi-a zis ca ii platesc numai daca sunt multumit. Nu am fost multumit niciodata. Acum sunt multumit ca mi-a pastrat softul meu original si a putut sa mi-l puna la loc.
Deci sfatul meu e sa stai cuminte cu chip tuningul. Daca masina merge bine si te duce din a in b e suficient. Daca vrei masina sport ia-ti porsche.
Scris: Joi 29-Noi-2012 23:17
de altair4819
Salut domnilor!
Am un C5 2.0 HDI de 138 CP - cutie automata - din 2009 si acum cateva zile mi-a aparut si mie eroarea cu anti pollution system fault (a aparut cand am ambalat-o mai puternic pentru o depasire).
Am citit pe alte site-uri ca cea mai frecventa cauza este senzorul MAF (mass airflow sensor), insa toti spuneau ca aceasta eroare vine cu o diminuare drastica a puterii (limp home mode activated) insa la mine masina parea mai nervoasa decat inainte (sau poate eram eu ala nervos si o calcam mai tare decat de obicei).
Am ajuns la destinatie, am stat cateva ore si cand am repornit masina eroarea nu mai aparea.
Aveti idee care ar putea fi cauza?
Off-topic: pana acum am condus doar masini de firma si alimentam de unde era mai ieftin. Acum ca e a mea as vrea sa alimentez cu carburant de calitate (cata se gaseste prin RO). Voi de unde alimentati?