calorifer4 scrie:Am fost aseara inapoi la service, au tras de toate si nimic

am stat capsuna langa iei sa fiu eu sigur, volanta nu bate, nu se aude nimic la relantii , iar pe drumul cu pavaj se aude ceva la suspensie dar ce poate sa fie, maneta de viteze nu tremura, tampoanele motor sunt intacte ( se zdruncina putin motorul cand il opresc si pornesc, posibil sa fie normal), intrebare: este un reglaj la aceste tampoane O.E. bdw?
Salut!
Eu am avut acest simptom cand am luat masina si in timp s-a accentuat. Am sa ma ocup de el deoarece este singurul lucru ce ma nemultumeste pe C5. Am schimbat bucsa rotunda de sub motor, am schimbat bieleta antirasturnare. Aftermarket erau prea tari - mi-am nenorocit confortul. Le-am scos, am cumparat originale, mi-a revenit confortul dar problema nu se rezolvase. Nimic nu s-a imbunatatit.
Eu tind sa cred ca este de la tamponul de sub bieleta antirasturnare. Este ca o para. Gandeste-te, cand accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie, aceasta este legata de bieleta antirasturnare, functioneaza impreuna.
Mai sunt tampoanele motor stanga si dreapta. Poate fi si de la astea. Tampoanele motor ar trebui schimbate la 5 ani, nu cum se schimba in RO cand se rup. Este un cauciuc care chiar daca arata la exterior bine poate sa nu mai amortizeze, isi pierde din elasticitate, devine ori prea moale ori prea tare.
Am sa schimb toate tampoanele motor. Daca nu merge, posibil sa fie ceva la roti/planetare. Daca nici aia, mai imi ramane resoftare cutie si convertizor de cuplu, alte idei n-am.
Asta dupa ce imi platesc un teren pentru casa mea. A venit vremea pentru investitii inteligente

nu sa tot aruncam bani in masini. Bafta multa si sa ma anunti daca gasesti ce este, m-ar ajuta.