suport motor sau volanta?
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
- Localitate: Numana(AN) , Italy
suport motor sau volanta?
De ceva vreme am observat ca atunci cand las acceleratia se simt cateva socuri destul de puternice i, ca si cum motorul s-ar misca inainte si inapoi de 2/3 ori.In plus si la oprirea motorului scutura destul de tare. Din ce am citit pe net , deobicei cauza e una din cele 2 citate in titlul subiectului..Am auzit de un test prin care se poate verifica starea suportilor inpingand usor masina inainte si inapoi cu cutia cuplata in treapta 1-a dar nu prea stiu ce ar trebui sa vad (sau sa aud ? )Daca stie cineva mai multe despre acest test il rog sa-mi dea mai multe detalii.
-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danutz scrie:Mai mult ca sigur ai uzata bieleta antirasturnare din cadrul suportului motor de pe partea dreapta.La mine aia a fost.
e posibil ca la el sa fie altceva. din ce am vazut tu ai C5generatia a II iar crisscream are generatia a III. E posibil sa fie diferite
Ref la trepidatii, si la mine apar aleator - le simt dar nu sunt foarte puternice; eu le-am observat cateodata cand sta masina in relanti la semafor: 2 - 3 scuturari dupa care masina merge mai departe lin; fara sa fiu expert in mecanica, cred ca daca ar fi volanta sau suportii motorului trepidatiile s-ar simti tot timpul si nu doar cateodata, 2-3 zdruncinaturi.
-
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
- Localitate: Numana(AN) , Italy
Multumesc pt raspunsuri.Am sa merg prin eliminare si am sa schimb suportul antirasturnare. Daca tot asa face inseamna ca e volanta, dar nu am s-o schimb pana nu se mai agraveaza .
Pt Bogwol: cred ca stiu despre ce vb dar nu e aia. Si eu mai simt uneori acele trepidati, in special cand isi face regenerarea la FAP .La mine se simt cand iau brusc piciorul de pe acceleratie (si nu le-as descrie ca "trepidati" ci mai degraba "socuri"), daca las usor pedala nu se simte absolut nimic.
Pt Bogwol: cred ca stiu despre ce vb dar nu e aia. Si eu mai simt uneori acele trepidati, in special cand isi face regenerarea la FAP .La mine se simt cand iau brusc piciorul de pe acceleratie (si nu le-as descrie ca "trepidati" ci mai degraba "socuri"), daca las usor pedala nu se simte absolut nimic.
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Pai de aia ziceam si eu; cand apesi sau eliberezi brusc acceleratia, inclusiv la pornire-oprire motor, simti acele socuri, pe care si eu le-am remarcat.Chiar daca C 5 II difera de III (estetic vorbind), prin ce difera motorul RHR de pe unul pe celalalt????Nu au acelasi sistem de prindere, sau ce?Chiar daca ar fi alt sistem, cred ca tot acea bieleta ar fi de vina, oriunde s-ar afla ea.....
Eu am scapat de acest simptom dupa schimbarea piesei cu pricina, dar poate ma insel si am schimbat-o "degeaba"(nu chiar, pt ca a costat vreo 250 lei originala + manopera).
P.s. Al tau 2.0 hdi e tot RHR, sau nu? Pt a nu plasa mai departe informatii eronate !Din cate stiu e acelasi ca cel de pe C 5 II, dar nu stiu de ce gasesti peste tot puterea de 140 caluti, desi reali sunt doar 136.Poate ma insel, dar sunt curios sa aflu !


P.s. Al tau 2.0 hdi e tot RHR, sau nu? Pt a nu plasa mai departe informatii eronate !Din cate stiu e acelasi ca cel de pe C 5 II, dar nu stiu de ce gasesti peste tot puterea de 140 caluti, desi reali sunt doar 136.Poate ma insel, dar sunt curios sa aflu !

-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danutz scrie:P.s. Al tau 2.0 hdi e tot RHR, sau nu? Pt a nu plasa mai departe informatii eronate !Din cate stiu e acelasi ca cel de pe C 5 II, dar nu stiu de ce gasesti peste tot puterea de 140 caluti, desi reali sunt doar 136.Poate ma insel, dar sunt curios sa aflu !
Cea cu 140 cai e chestie de marketing pentru masini vandute in vest (toate masinile din vest apr cu 140 cai). nu difera cu absolut nimic fata de motoarele de la noi. Iar despre putere modotului, parca la mine HDI-ul are 138 cai

-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
danutz scrie:Chiar daca C 5 II difera de III (estetic vorbind), prin ce difera motorul RHR de pe unul pe celalalt????Nu au acelasi sistem de prindere, sau ce?Chiar daca ar fi alt sistem, cred ca tot acea bieleta ar fi de vina, oriunde s-ar afla ea.....
Iarasi din cate stiu, pot sa difere piesele de la o generatie la alta (asta este si motivul pentru care esti intrebat de VIN-ul masinii, altfel ar la toti la fel) sau chiar in cadrul aceleiasi generatii dar in perioade diferite de fabricatie.
Producatorul isi face un update/upgrade permanent la piesele care au probleme si pot sa difere chiar si solutiile constructive, nu numai producatorul piesei cu probleme.
Revenind la subiectul initial, eu incepusem sa am probleme cu volanta la masina anterioara (un passat) si trepidatiile erau tot timpul, cu mentiunea ca se simteau mai puternic la relanti pentru ca in mers esti tentat sa pui trepidatiile pe seama carosabilului.
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
bogwol scrie:danutz scrie:Mai mult ca sigur ai uzata bieleta antirasturnare din cadrul suportului motor de pe partea dreapta.La mine aia a fost.
e posibil ca la el sa fie altceva. din ce am vazut tu ai C5generatia a II iar crisscream are generatia a III. E posibil sa fie diferite
Ref la trepidatii, si la mine apar aleator - le simt dar nu sunt foarte puternice; eu le-am observat cateodata cand sta masina in relanti la semafor: 2 - 3 scuturari dupa care masina merge mai departe lin; fara sa fiu expert in mecanica, cred ca daca ar fi volanta sau suportii motorului trepidatiile s-ar simti tot timpul si nu doar cateodata, 2-3 zdruncinaturi.
Si pana la urma ce rezolvare este, astazi am simtit si eu aceeasi treaba la C5 ph.1



-
- pasionat
- Mesaje: 770
- Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
- Localitate: Bucuresti
- Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
- 2: Nissan Micra 1.2 benzina
pai crezi ca iti poata da cineva un diagnostic numai pe baza celor descrise de tine? sau ai avea curajul sa schimbi niste piese doar pe recomandarile unora care nici nu au vazut macar masina? cel mai simplu este sa te duci la un service si sa vezi ce iti spun acolo. daca nu esti convins, poti sa te duci si la altul pentru o a doua opinie. Problema mare e atunci cand parerile nu coincid....
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Am fost aseara inapoi la service, au tras de toate si nimic
am stat capsuna langa iei sa fiu eu sigur, volanta nu bate, nu se aude nimic la relantii , iar pe drumul cu pavaj se aude ceva la suspensie dar ce poate sa fie, maneta de viteze nu tremura, tampoanele motor sunt intacte ( se zdruncina putin motorul cand il opresc si pornesc, posibil sa fie normal), intrebare: este un reglaj la aceste tampoane O.E. bdw?

-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
calorifer4 scrie:Am fost aseara inapoi la service, au tras de toate si nimicam stat capsuna langa iei sa fiu eu sigur, volanta nu bate, nu se aude nimic la relantii , iar pe drumul cu pavaj se aude ceva la suspensie dar ce poate sa fie, maneta de viteze nu tremura, tampoanele motor sunt intacte ( se zdruncina putin motorul cand il opresc si pornesc, posibil sa fie normal), intrebare: este un reglaj la aceste tampoane O.E. bdw?
Salut!
Eu am avut acest simptom cand am luat masina si in timp s-a accentuat. Am sa ma ocup de el deoarece este singurul lucru ce ma nemultumeste pe C5. Am schimbat bucsa rotunda de sub motor, am schimbat bieleta antirasturnare. Aftermarket erau prea tari - mi-am nenorocit confortul. Le-am scos, am cumparat originale, mi-a revenit confortul dar problema nu se rezolvase. Nimic nu s-a imbunatatit.
Eu tind sa cred ca este de la tamponul de sub bieleta antirasturnare. Este ca o para. Gandeste-te, cand accelerezi si iei piciorul de pe acceleratie, aceasta este legata de bieleta antirasturnare, functioneaza impreuna.
Mai sunt tampoanele motor stanga si dreapta. Poate fi si de la astea. Tampoanele motor ar trebui schimbate la 5 ani, nu cum se schimba in RO cand se rup. Este un cauciuc care chiar daca arata la exterior bine poate sa nu mai amortizeze, isi pierde din elasticitate, devine ori prea moale ori prea tare.
Am sa schimb toate tampoanele motor. Daca nu merge, posibil sa fie ceva la roti/planetare. Daca nici aia, mai imi ramane resoftare cutie si convertizor de cuplu, alte idei n-am.
Asta dupa ce imi platesc un teren pentru casa mea. A venit vremea pentru investitii inteligente

-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
bun, poate m-am exprimat gresit, bag in tr. 1 accelerez usor pana la ~3000 ture in mers, iau piciorul de pe acceleratie o las putin in frana de motor si calc ambreiajul... eh atunci apare acel ''clac'' (un zgomot infundat la motor si cv) + cand merc pe piatra cubica accelasi zdranganit metalic infundat (toata bucsaraia a fost inlocuita inclusiv caseta de directie OE pentru accel ''clac''... arculetele la placute sunt verificate culisante etriere gresate si stranse bine).... mda am sa cumpar si eu un teren mai bine 

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo