Pagina 1 din 1

Fiabilitate si service Citroen C5

Scris: Lun 02-Ian-2012 09:52
de ami84
Buna ziua tuturor si un an nou fericit! As dori in cursul acestui an sa achizitionez noul Citroen C5, am avut unul inchiriat in Franta si am ramas foarte placut impresionat de cat de comfortabila este aceasta masina. Ar fi o masina perfecta de zi cu zi pentru strazile noastre.

Eu am citit un pic pe forum si am devenit usor reticent cu privire la aceasta achizitie. Vad multe plangeri legate de service-ul Citroen din Bucuresti si de asemenea multe persoane care se plang de cum sunt tratati acolo. Din experienta posesorilor de C5 ati spune ca faceti vizite la service mai des decat cu alte masini? Cat de multumiti sunteti de masini si de service? Intreb aceste lucruri din cauza ca in astfel de medii online numarul celor care se plang este in general mult mai mare decat numarul celor care sunt multumiti de masina si de service/garantie/etc. Nimeni nu posteaza sa isi laude masina sau service-ul. Motivul pentru care sunt usor reticent nu este nicidecum masina in sine, ci calitatea service-ului. Nu am dispozitia si nici timpul necesar sa imi fac nervi pe la service-uri, si nu vreau ca intretinerea masinii sa fie inca o problema de rezolvat. In ultimii ani masinile pe care le-am cumparat au fost japoneze sau germane, si nu am avut nici un fel de repros la adresa celor de la service-uri, si pe viitor as vrea sa mentin statusul quo :D

Va multumesc

Scris: Lun 02-Ian-2012 12:35
de mbc
Parerea mea sincera este sa nu iti iei masina noua Citroen, Peugeot sau Renault. PUNCT. Daca ai bani de o japoneza noua, nici nu te gandi la Citroen. Citroen este, intr-adevar, special prin suspensie, dar daca masina pe care o iei are multilink (si ma gandesc ca are) e in regula. In plus, situatia colegului care a luat masina noua care nu porneste bine si pe aia de la service i-a durut in cur, a fost destul de trista.

E o afacere sa iei Citroen 2nd hand pentru ca devalorizarea este foarte mare si cumperi la sfert de pret masina de 5 ani, pe cand la japoneze in 5 ani o iei la jumate din pretul de noua.

Scris: Lun 02-Ian-2012 16:28
de mihaistan
Buna ziua ,
C5 III inca nu am avut asa multe, insa uitandu-ma la clientii nostri cu c5 s1 si s2 ... chiar este o masina super pentru Romania (din cauza suspensiei in mare parte .)
Avem la atelier clienti cu Citroen luate de noi care acum au depasit 300 000 km ,fara probleme majore ! Atata timp cat masina are intretinerea corecta si la timp nu vad sa fie probleme . Poate doar daca intradevar este o problema de fabricatie la masina respectiva .
Ca recomandare ... un singur lucru : Citroen c5 numai cu suspensie Hidro-pneumatica!

Scris: Sâm 07-Ian-2012 18:23
de jmekeru2010
salutare la toata lumea si un an nou cat mai bun va urez.urmaresc de mult timp acest forum,deoarece si eu doresc achizitionarea unui C5 normal cel mult 3-4 ani(adica ultimul model) :D .eu locuiesc in italia momentan dar masina as vrea sa o cumpar din romania.aici nu te lipesti de ele +actele care te costa mult si altele.....masina o sa fie folosita un maxim de 15000 km pe an dintre care 10000 pe autostrada.as ruga cunoscatorii pe ce motor sa merg.am vazut foarte multe de vanzare dar cu motor de 1.6.nu este cam mic?nu am avut niciodata masini franceze pana acum.doar italiene si nemtoaice :lol: iar in al 2-lea rand suspensia.de care sa fie?cea metalica nu e buna?in rest toata lumea stie ca masina SH este ca lozul in plic.fiecare cu norocul lui.cu toate ca am cautat peste tot nu prea vad nimic sa se vorbeasca de fiabilitate.probabil unde sunt noi si de mai au pana sa pice.o alta chestie ciudat mi se par preturile masinilor aduse de afara,sigur au km mai multi decat scrie acolo.o ultima intrebare ar fi :sa cumpar masina cea care a fost cumparata din romania?sau una adusa de afara?multumesc anticipat.o seara frumoasa.

Scris: Sâm 07-Ian-2012 21:24
de mbc
Mie mi s-a parut mic (lenes) motoru de 2.0 140 de cai de pe ultimul C5, cel de 1.6 este anemic si pe C5 2 (masina mai usoara). 1.6 pe ultimul C5 nu e tocmai cea mai fericita alegere.

In legatura cu diesel vs benzina, condu un 2.0 benzina si un 2.0 diesel si vezi care iti place mai mult.

Scris: Joi 12-Ian-2012 18:56
de paul72
eu cred ca drive-testul ramane cea mai buna varianta pentru a vedea ce ti se potriveste ! Motorizarizarea diesel de 1,6 l este destul de vioaie pana la viteze de pana la 100 km/h dar varianta cea mai convenabila ramane motorul de 2,0 l 163 cp iar varianta cea mai buna motorul de 2,2 l biturbo 173 cp ! La benzina iti recomand cu incredere motorul 1,6 THP 156 cp facut in colaborare cu BMW!

Scris: Joi 12-Ian-2012 19:11
de mbc
Motorul 2.2 biturbo diesel s-a retras. Acela era foarte puternic dar si foarte pacatos. Cer putin asa zic unii. Motorul de 1.6 thp l-am drive testuit la peugeot 508 dar nu e mai tare decat 2.0 aspirat. Puterea e mai mare pe hartie, dar in condus normal nu se vede. Daca il tii in turatii exagerate, da, dar nu-i asa usor sa il tii pe la 6000 rpm tot timpul. Eu am simtit turbo lagul din plin.

Scris: Joi 12-Ian-2012 19:12
de jmekeru2010
cam greu de gasit pe benzina la noi si sa fiu sincer as merge si pe disel.pana acum toate masinile le-am avut pe benzina.sunt indecis intre 1.6 HDI sau 2.0 HDI .in legatura cu suspensia as vrea sa stiu cum se comporta cea metalica?

Scris: Joi 12-Ian-2012 19:35
de Rica
deci ramane 2.0 163 CP
dar ca model care?
1,2 sau 3?
ma uit si eu lung dupa un C5 si sigur nu va fi cu suspensie clasica
daca vreau clasica iau orice alta masina
am vazut un breack ... moama...moama in ce fel arata si cum ma chema la el :rolleyes:

Scris: Joi 12-Ian-2012 20:32
de mbc
Cea clasica se comporta ca un Peugeot 407. Adica nasol. Ia ceva cu hidrapneumatica pentru intreaga experienta.

Scris: Mie 18-Ian-2012 11:50
de bogwol
Rica scrie:deci ramane 2.0 163 CP
dar ca model care?
1,2 sau 3?
ma uit si eu lung dupa un C5 si sigur nu va fi cu suspensie clasica
daca vreau clasica iau orice alta masina
am vazut un breack ... moama...moama in ce fel arata si cum ma chema la el :rolleyes:


in nici un caz nu o sa gasesti motorul de 163 cp pe modelele 1 sau 2; acest motor a fost introdus pe masini din 2010
pe modele anterioare era motorul de 138 cp

ref la fiabilitate, eu am masina de 2 ani si 2 luni si nu am avut probleme majore: am inlocuit in garantie volanul (jupuire piele) si un ornament de plastic de la scaun. Km rulati: 30.000

ref la serviceuri: cel de la Prestige nu prea mi-a inspirat incredere; am fost multumit de cel de la ATS (revizia de un an - din pacate nu mai sunt service autorizat Citroen), Radacini (inlocuit placute de frana) si de cel de la Valcea (revizia de 2 ani)

ref la achizitia de masini second din Romania, va recomand sa luati in calcul si alte variante; din experienta avuta, 99,99% din masinile rulate/ aduse in Romania au kilometrii manariti, daca nu si alte probleme mai delicate ca inlocuiri de piese originale si punerea de piese de provenienta mai dubioasa. Eu mi-am adus, inainte de achizitia C5-ului, 2 seconduri din Germania la care nu am avut probleme majore (un Passat la 160.00 care pe la 190.000 incepusera sa ii cada diverse piese, dar nu unele esentiale si scumpe) si un Nissan Micra luat la 80.000 km la care nu am avut absolut nici o problema.

Scris: Mie 18-Ian-2012 15:48
de jmekeru2010
cel mai probabil o sa merg pe varianta 2.0 HDI.pentru mine e suficient.referitor la masinile aduse din afara ai dreptate dar o sa caut doar masini cu cartea de revizii + ca ma gandesc ca este cineva care stie sa vada daca km sunt reali sau nu,pentru ca asa e majoritatea masinilor vin din afara.si sa fim sinceri o masina second hand e ca un loz in plic.deocamdata mai caut,poate cine stie prin cunostinte o sa gasesc o masina buna.ciao.