Citroen C5-III

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Joi 17-Mai-2012 21:54

bogwol scrie:
kristi scrie:
bogwol scrie:vad ca uleiul respectiv e pentru motoare in 2 timpi..... :shock:


Exact, si se pune in motorina in cantitate 1:200, vad ca nu stii nimic despre acest subiect si eu nu-ti spun sa faci ca mine dar daca vrei sa te documentezi poti cauta Adding 2 Stroke oil to Diesel si vei gasi multe forumuri unde vei gasi si explicatiile referitoare la ce beneficii poate aduce funtionarii masinii.

unul din cele mai documentate topicuri pe tema uleiului 2t in motorina este acesta:
http://www.freel2.com/forum/topic878.html


din ce am citit chiar in site-ul respectiv, cat si prin alta parte, parerile sunt impartite, trecend de la beneficii sublime prin plaja de "oarece beneficii" -> "nu scoate la fel de mult fum" -> "merge mai rotund motorul" -> " nu simt nimic" pana la "mi-a blocat injectoarele"

probabil ca pe undeva ar trebui sa fie ceva beneficii, dar variind atat de multi factori (masina, motor, calitatea motorinei, stil condus, locatia in care conduci preponderent, etc) e greu sa tragi o concluzie clara.

deocamdata nu am fost convins de beneficiile potentiale a autilizarii uleiului in motorina




Cum am spus eu am cam 100000 de km de cand folosesc ulei 2T in motoare Hdi, ca si la un Opel corsa pe benzina, la corsa nu am computer de bord si mi-e mai greu sa spun ce efecte am avut dar la fostul c5 efectele au fost foarte bune. Pe linga asta deja am ajuns la 230000 km si nu am schimbat absolut nimic la motor, am si interfata de diagnoza si am verificat parametrii motorului cu Lexia, nu am absolut nici o eroare iar parametrii de lucru ai motorului sunt perfecti, deci ma astept la inca multi kilometri fara nici o problema.

La noul meu C5 care e euro5 sunt deja la al doilea plin in care am pus ulei iar saptamana trecuta am fost la rar sa-mi obtin cartea de identitate a masinii si am facut si ITP-ul unde la testul de noxe facut pentru standardul euro5 masina l-a trecut din prima fara nici o problema.

In afara de asta nu am sfatuit decat pe prietenii mai sa foloseasca, cine este neincrezator nu are decat sa creada ce vrea si sa faca ce vrea, dar sunt convins ca la un moment dat va avea probleme cu pompa de inalta presiune.
Ultima oară modificat Joi 17-Mai-2012 22:04 de către kristi, modificat 1 dată în total.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 17-Mai-2012 21:59

pai motorul de 138 cp e acelasi de pe C5 var II. A avut cineva probleme cu pompa de inalta presiune? E o intrebare - chiar nu stiu.


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187753
    Total subiecte 18614
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru RobertErymn