C5 Exclusive 2.2HDI

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 17-Dec-2009 11:21

alex21iasi scrie:Snow Motion functioneaza in trei faze:
Faza 1: Sistemul masoara informatiile venite din partea soferului (acceleratia, unghiul de rotatie al volanului) si analizeaza conditiile din exterior (inclinatia drumului, aderenta, grosimea stratului de zapada);
Faza 2: Informatiile venite in urma actiunilor celui aflat la volan sunt comparate cu realitatea de pe drum si o unitate electronica de control calculeaza setarile recomandate pe care le trimite apoi sistemului de control al motorului si sistemului de franare;
Faza 3: Diferenta intre setarile recomandate si raspunsul autovehiculului este determinata instantaneu, iar ajustarile necesare sunt facute pentru a optimiza comportamentul masinii in functie de actiunile celui aflat la volan si realitatea existenta pe sosea.


Mai bine ii puneau 4x4 si gata :D poate la C-Crosser.
Ce ti-e si cu marketingul asta.... te face sa crezi ca s-a reinventat controlul tractiunii.
Sistemele astea de control al tractiunii electronic, nu sint bune pentru ca se bazeaza pe... pierderea aderentei. Totdeauna masina intii va derapa si apoi sistemul va reactiona.
Eu unul nu mi-as face mari sperante.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Joi 17-Dec-2009 12:06

nicum scrie:
alex21iasi scrie:Snow Motion functioneaza in trei faze:
Faza 1: Sistemul masoara informatiile venite din partea soferului (acceleratia, unghiul de rotatie al volanului) si analizeaza conditiile din exterior (inclinatia drumului, aderenta, grosimea stratului de zapada);
Faza 2: Informatiile venite in urma actiunilor celui aflat la volan sunt comparate cu realitatea de pe drum si o unitate electronica de control calculeaza setarile recomandate pe care le trimite apoi sistemului de control al motorului si sistemului de franare;
Faza 3: Diferenta intre setarile recomandate si raspunsul autovehiculului este determinata instantaneu, iar ajustarile necesare sunt facute pentru a optimiza comportamentul masinii in functie de actiunile celui aflat la volan si realitatea existenta pe sosea.


Mai bine ii puneau 4x4 si gata :D poate la C-Crosser.
Ce ti-e si cu marketingul asta.... te face sa crezi ca s-a reinventat controlul tractiunii.
Sistemele astea de control al tractiunii electronic, nu sint bune pentru ca se bazeaza pe... pierderea aderentei. Totdeauna masina intii va derapa si apoi sistemul va reactiona.
Eu unul nu mi-as face mari sperante.


Aceste info sunt din cadrul comunicatelor CITROEN...
Aceasta PREMIERA MONDIALA este brevetata de CITROEN.
Daca domnia voastra o considera strategie de MARKETING... e optiunea domniei voastre sa o considerati astfel, dar va rog sa va pastrati parerea acasa la dvs.
Si da, binenteles, controlul tractiunii a fost REINVENTAT!
Nici nu vad in ce v-ati pune sperantele daca considerati ca o masina derapeaza si apoi sistemele reactioneaza... oare s-ar putea invers???

Ati circulat vreodata cu o masina care are doar ESP din generatie veche si sa incercati sa urcati o panta cu ESP-ul in functie sa vedeti ce se intampla? Cum ESP-ul franeaza masina, cum nu poti urca daca nu il decuplezi???

Ei bine, asta e o premiera, PREMIERA MONDIALA, SNOW MOTION by CITROEN.

Ma asteptam la o replica de genul asta, dar nu de la un MODERATOR.

FIN

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Joi 17-Dec-2009 12:23

Si ca "MARKETINGUL" sa fie complet:
iata: http://www.citroen.com/index.php?news=250&lang=en

Naspa tehnologia asta...

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 17-Dec-2009 20:56

silviu_79 scrie:Da, o poza ar fi binevenita. Eu nu am nimic scris pe husa de la schimbator.

sambata sper sa pot sa fac o poza
Ultima oară modificat Joi 17-Dec-2009 21:00 de către bogwol, modificat 1 dată în total.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 17-Dec-2009 20:57

silviu_79 scrie:Se pare ca ar trebui sa avem toti. Am mai cautat pe net si se monteaza in standard din octombrie 2008 pe toate C5 in afara de 2.0i BVA. (Nu stiu insa daca e standard in toate tarile sau doar in Fr).

ref la standard, era standard doar in franta si germania; se pare ca acum au extins si la alte tari din moment ce eu o am

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 18-Dec-2009 11:31

alex mai usor ca te infierbinti! fiecare are parerea lui si e liber sa o sustina, nu trebuie sa disperi din cauza asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Vin 18-Dec-2009 13:04

peace man

Ceva noutati cu Snow Motion?

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Sâm 19-Dec-2009 21:39

iata si poza de la masina cu marcarea snow motion
Imagine
scuze pentru impuritatile care apar in imagine, dar cu vremea asta nu am mai ajuns la spalatorie

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Dum 20-Dec-2009 00:25

10x pt poza.
Ai incercat snow motion-ul pe zapada? Ceva impresii? Cum functioneaza, cum se simte?

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Dum 20-Dec-2009 08:58

testari speciale nu am facut, in sensul de a vedea cum merge fara si cum merge cu. oricum am cauciiucuri de iarna destul de bune (Nokian WR g2) si conteaza si acest aspect.
singura observatie pe care o am ref la mersul pe zapada: sunt anumite momente (rare ce-i drept) cand are o usoara tendinta de a fugi de spate

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Mar 22-Dec-2009 11:14

bogwol scrie:testari speciale nu am facut, in sensul de a vedea cum merge fara si cum merge cu. oricum am cauciiucuri de iarna destul de bune (Nokian WR g2) si conteaza si acest aspect.
singura observatie pe care o am ref la mersul pe zapada: sunt anumite momente (rare ce-i drept) cand are o usoara tendinta de a fugi de spate

Multam pt foto.
Ca observatie legata de ce ai afirmat... intrebare... se poate dezactiva??? Nu prea cred (doar poate prin OFF ESP)...
Cauciucurile de iarna nu fac decat sa ajute acest sistem.
Iar tendinta de a fugi de spate se intalneste la orice masina cand e gheata, atunci apare ESP-ul
Inca un filmulet pt SnowMotion:
http://www.youtube.com/watch?v=H-VyGih_ ... L&index=13

Tudor.Oprea
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 11:09
Localitate: Iasi

Mesajde Tudor.Oprea » Lun 11-Ian-2010 10:46

Salut Alex si in acelasi timp va salut si pe voi Club Citroen! Este primul meu post pe forumul vostru!

Vad ca esti din Iasi ca si mine. Cine de la Grand Auto ti-a vandut masina? Vali, Gabi sau Marius? Am lucrat si eu la Grand Auto aproximativ doua luni din Octombrie pana in Decembrie 2008. Am ramas puternic impresionat de C5 pe care l-am condus in diverse variante de motorizare, dar la dealerul Cartec din Pitesti, nu la Iasi, unde patronul nici agenda cu pix nu-ti da :)) La Iasi am mers cu 2.2 cand a fost caravana aceea asta vara. 2.7-le a fost si el prezent la Iasi, dar era o masina de imprumut a cuiva de Citroen .ro

Am mers cu 2.0, 2.2 si 2.7, toate HDi. Sunt un fan al acestor motoare PSA si trebuie sa recunosc faptul ca varianta de 2.2 mi s-a parut cea mai echilibrata. Usor greoaie la demaraj, necesita un pic de exercitiu. Masina este cam "grasa" :D Ceea ce vreau sa te intreb este daca e adevarat ce am mai citit prin presa de specialitate, cum ca modurile "sus si foarte sus" (cele doua nivele de ridicare a garzii la sol peste nivelul normal) pot fi folosite doar pana la 40 km/h respectiv 10 km/h. Cu cat o ridici mai sus cu atat viteza cu care poti circula e mai mica. Nu am apucat sa le testez chiar foarte in amanunt la vremea respectiva...

Astept sa apara varianta de 2 litri si 165 de cai, sunt curios sa merg sa o testez poate intr-un viitor nu foarte indepartat fac un upgrade :)

Mult succes cu masina, drumuri bune si multa motorina sa ai sa te plimbi. Poate ne intalnim candva sa o vad si eu live desi s-ar putea sa o stiu, sati cumva pe Uzinei, spre sediul E-ON?
HDi all the way!

silviu_79
pasionat
Mesaje: 592
Membru din: Joi 04-Dec-2008 17:21
Localitate: ag

Mesajde silviu_79 » Lun 11-Ian-2010 11:55

Da, pe treapta Sus se merge cu maxim 40kmh si pe cea maxim sus cu maxim 10kmh. Daca depasesti aceste viteze coboara singura (sa nu crezi ca daca e ridicata nu poti depasi acele viteze).

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Lun 11-Ian-2010 12:33

La achizitia masinii am colaborat mai mult cu Vali... o persoana deosebita, un adevarat profi.
Una din celelalte doua persoane mentionate de tine m-a bagat in ceata cand mi-a prezentat un C5 alb... care il aveau pt prezentari, o masina full spre deosebire de ce am cumparat eu (vezi istoria de la inceput...).

Masinuta e intradevar grasuta dar motorul e mai mult decat OK, ai pt ce sa apesi pedala, face fata. Pt 0-100 sprint nu e nici o preformanta deosebita (9 sau 10 sec. in functie de ce info gasesti) dar apoi se vede puterea.

Legat de treptele de ridicare:
-Ultima treapta SUS e valabila pt diverse rampe, borduri, etc... si e valabila pana in vit de 10Km/h
-Penultima treata SUS e pt drumuri grele (cred ca o ridica si automat?!) pana la 40km/h
-treapta mers normal
-treapta coborare JOS e pt speed... o coboara automat la vit peste 110 km/h(in functie de drum!!!). Se poate cobori si in stationare, e necesara la unele reglaje in service, sau pt impresii in stationare... Se ridica automat la peste 10km/h

In realitate masina coboara de pe treapta penultima undeva la 42-43KM/h.
Intotdeauna mai intai coboara fata si apoi spatele sau urca spatele si apoi fata.
Nu se ridica pe ambele axe simultan.

Sa nu uitam si de butonul SPORT care intareste suspensia, este foarte buna si indicata la drum intins.

Nu locuiesc la adresa mentionata de tine.... dar e posibil sa fi vazut masina pe acolo ;) Stiu ca mai este una aceeasi culoare in Iasi dar echipare medie si un break argintiu... altele nu am vazut deocamdata :)

308-ul tau e cumva gri si parcat in aceeasi zona?

Tudor.Oprea
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 11:09
Localitate: Iasi

Mesajde Tudor.Oprea » Mie 13-Ian-2010 23:23

Nu nu, eu trec pe acolo in fiecare dimineata in drum spre munca. 308-ul meu e ceva mai inchis, tot o nuanta de gri. Asa e Vali e un super om, am fost colegi atat la Peugeot cat si la Citroen.

Deci sa inteleg ca butonul sport doar intareste suspensia, nu o si coboara? Sau asta doar pana in 100?
HDi all the way!


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187668
    Total subiecte 18616
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11703
    Cel mai nou membru Vertu