Achizitie Citroen C5 III

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mie 28-Oct-2015 13:50

Tocmai de aceea este indicat, daca e posibil, ca iarna sa fie rezervorul mai mereu plin, pt ca motorina de pe retur se intoarce calda in rezervor, ceea ca favorizeaza condensul .Eu alimentez doar de la OMV si nu am avut probleme, decat la -25 grade, cand pornea la a 2-a sau a 3-a cheie.Iarna pun doar motorina care rezista la temperaturi joase, chiar daca e un pic mai scumpa, decat sa stau dimineata sa zapacesc masina la automat daca e foarte frig.

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Mie 28-Oct-2015 14:16

eu tin plin rezervorul tot timpul, sunt prea zgarcit sa il tin gol, e mai usor sa complectez cate 20-30l decat sa bag 60-65 dintr-o data. Problema e ca la mine in oras benzinaria MOL are motorina mai de calitate, nu avem OMV.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Mie 28-Oct-2015 16:31

Eu am facut 3 ierni deja cu motorul DW10 si nu a fost nici o problema sa nu porneasca niciodata.

Asta iarna am fost in Petrosani la parinti, au un loc de parcare langa apa si erau -25 grade si a luat-o, deci no problem. Despre faza cu sa nu ai ghinion si nu vei avea probleme, asa este.

Mi se pare o masina destul de matura, se mai poate dar e suficient.

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Mie 28-Oct-2015 17:15

Eu zic ca daca e proasta motorina (chiar daca este vanduta ca premium) poti sa ai orice marca de motor. Ce am patit eu era cu un C5 I si un Logan, dar eu sunt convins ca motorina era de vina. Cu fiecare masina am patit-o in ani diferiti, mai exact C5 I acum 2 ierni, iar cu Loganul, iarna trecuta. Cu loganul circuland mai mult prin tara (e masina de serviciu) am posibilitatea sa alimentez in alte localitati, la actualul C5 voi evita MOL-ul de aici deoarece acum folosesc masina numai la drumuri lungi si atunci am posibilitatea sa nu fac plinul nici la asta aici in oras.

Legat de ce se spune de motoare, electronica si alte BUBE ale lui Citroen si Peugeot eu le-am auzit in principal de la oameni care habar nu au ce inseamna aceste masini. Pentru ei masinile nemtesti sunt masini, iar restul sunt niste porcarii.

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Mie 28-Oct-2015 18:08

O alta chestie foarte importanta ( poate va fi si altora de ajutor) : nu am depistat inca de ce cand era foarte frig (cu toate ca aveam bujii + baterie noua), instalatia de alimentare se dezamorsa si trebuia sa dau de cateva ori la automat pt a porni, deoarece nu se facea presiune suficienta in rampa iar dupa pornire am observat si bule de aer pe tur.Asta, pana am depistat ca pompita de cauciuc de la turul de combustibil era moale.Dupa ce am amorsat-o, pornirea a fost foarte usoara, chiar si asta iarna la cca - 25 grade, dar repet ca am avut si motorina de iarna de la OMV.

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Joi 29-Oct-2015 09:11

supapa de sens din pompita este uzata, pune-i o supapa de sens inainte de pompita si ai sa vezi ca nu mai ai treaba, pe probate

danutz
pasionat
Mesaje: 593
Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
Localitate: Falticeni-Suceava
Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
2: Ex : C 5 I și C 5 II
3: Tel : 0745.81.83.40

Mesajde danutz » Joi 29-Oct-2015 20:02

danny29 scrie:supapa de sens din pompita este uzata, pune-i o supapa de sens inainte de pompita si ai sa vezi ca nu mai ai treaba, pe probate

Am mai auzit de aceasta metoda, doar ca nu am mai apucat sa o si aplic; poate la iarna.Ai idee pe unde gasesc si cam cat costa ? Nu am reusit sa ma interesez inca de unde as putea procura.Ms anticipat !

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Vin 30-Oct-2015 18:11

vezi ca esti offtopic,
de la un magazin de piese, vreo 30 lei si tai furtunul de intrare in pompita si o bagi la cald.

laum
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 10-Mar-2015 20:57
Localitate: lugoj

Mesajde laum » Mie 09-Dec-2015 20:22

bogwol scrie:
laum scrie:Desi nu am masina decat de cateva luni, si am cu ea putin peste 8000 km parcursi, iti zic daca o sa iti iei un C5 cu motorizare de 2HDI si 120kw, o sa iti fie foarte greu sa mergi cu ea la consum. Acum consum foarte bun la un break de 1800 kg nu te astepta sa ai. Eu in acest timp am supus masina la tot felul de teste, iar legat de consum pot sa iti zic asa:

3) drum Timisoara - Sibiu- Bucuresti cu mers plictisit de pensionar consum 4.6
4) mers doar in Bucuresti prin oras toata ziua de dimineata pana seara, consum de 8.2
.



Nu vinzi masina? Consumurile tale sunt sub cele date de producator, si la alea toata lumea stie ca sunt ipotetice!!!! Pare ca ai un super-consum :shock:



Ca sa vezi ca ironia ta nu este fondata iti atasez cateva poze, si cu un consum chiar mai bun decat cel obtinut atunci.

Imagine

Imagine



Imagine

Imagine

Hakan
pasionat
Mesaje: 130
Membru din: Mar 06-Mai-2008 19:11
Localitate: campina

Mesajde Hakan » Joi 10-Dec-2015 15:27

EEEE, pai asa da, ai mers invers cu rotile in sus, frecarea cu asfaltul =0 transmisa la motor,
e normal sa ai consumul asta...

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Joi 10-Dec-2015 16:00

Hakan scrie:EEEE, pai asa da, ai mers invers cu rotile in sus, frecarea cu asfaltul =0 transmisa la motor,
e normal sa ai consumul asta...


:)))))))))))))))))))

ce tare e asta. acum ma prin si eu ca si-a pus masina cu rotile in sus si doar a calcat-o ;))

acuma pe bune, cum scoti tu consumurile alea ? ori eu sunt balaur la volan ori tu ai gasit secretul mersului cu jumate pe motorina jumate pe apa :P

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 10-Dec-2015 16:37

Kilometri putini si mers la drum intins cu viteza mica dar constanta.Eu la c4 1.6hdi am pe ultimii 7000km consum de 4.6 la viteza medie de 58km/h;daca mergi pe autostrada sau in general pe un drum relativ drept si cu viteza constanta imposibil sa nu scoti consumuri bune,insa consumul real se face de la plin la plin in functie de distanta parcursa intre alimentari.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

ovybd
pasionat
Mesaje: 466
Membru din: Sâm 31-Iul-2010 15:35
Localitate: Carei
Masina: Citroen C5 Exclusive, 163cp, cutie automata
3: Citroen C2 1.4HDi 90cp

Mesajde ovybd » Joi 10-Dec-2015 16:47

daca a mers constant cu cruise controlul la 90-91 km/h e normal sa iasa consum mic

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 10-Dec-2015 19:25

laum, cu tot respectul, tot nu cred ce arata acolo (probabil ceva nu indica corect pe undeva); ca sa scoti consum mai mic decat e dat de producator e imposibil; mai mult, si ca sa te apropii de ce e dat de producator e aproape imposibil sau il obtii pt perioade extrem de scurte de timp.
La motor de 2.0 (138 cai) cel mai mic consum a fost de 5.3 pe autostrada B- CT, cand a fost liber. In rest media (la mine) e pe undeva intre 5,6 -6,7 in afara. Iar in Bucuresti chiar nu cred consumul ala (probabil ti-a facut o medie cu ceva din afara).....

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Vin 11-Dec-2015 11:33

bogwol scrie: ca sa scoti consum mai mic decat e dat de producator e imposibil; mai mult, si ca sa te apropii de ce e dat de producator e aproape imposibil


Sa stii ca nu e chiar atat de absoluta treaba asta. Exemplu, petrolierul meu are un consum mediu declarat 7.6L/100km, si cel urban de 9.8l/100km. Eu pe ultimii 1800km am 7.2 pe BC. Insa din astia 1800 cam 1000 au fost facuti in plimbare intr-o tara unde limita de viteza e 113km/h, si pe care am si respectat-o pe deasupra.

Si chiar si urban unde discrepantele sunt de obice mari, consumul poate fi batut. Testul de consum urban se face pe 16km cu o viteza medie de 18.7km/h (in realitate ambele sunt 0 ca motorul e pe banc si nu se misca :D).

Uite doua exemple de consum sub sau apropiate de cel din carte, pur urbane, scoase de mine. Ala care e sensibil sub a fost facut fara consumatori, celalalt cu climatizare pentru dezaburire.


Chestia e ca daca reusesti sa scoti un "ciclu" mai eco (adica in mare cu mai putine franari) decat cel NDEC poti scoate si consumuri mai bune

Imagine

Imagine

PS
Masina nu e neaparat exceptionala, cu iconite sfintite si magneti la carburator pentru reducerea consumului. Poate sa consume si foarte mult cand vrea ea.... Pe autostrada pot merge si cu 6 daca merg calm si constant, si 9 daca merg ca hapciupaticul, desi media de viteze iese identica.... insa cand una doua te urci ba pe acceleratie ba pe frana se duce naibii calota glaciara, desi mai repede n-ajungi nicaieri :D

PPS
Nu incerc sa spun ca nu se fura si la testul de consum, insa se fura intr-o masura mai mica decat la cel de noxe. Insa furaciunea cea mai mare este felul in care se face testul insusi, care simuleaza conditii total nerealiste (gen accelerare 0-50 in 30s, se ignora consumatorii, etc) , nu neaparat "optimizarile" facute de constructori. Daca reusesti sa prinzi in realitate o situatie in care conditiile de trafic sunt mai bune decat ciclul poti "bate" consumul dat de constructor.

PPPS
Din experienta mea de pana acum la diesel in general furaciunea e mai mare decat la benzinare, ca procentaj. Pana acum am avut 4 benzinare cat de cat contemporane si inca una de pe vremea lui Stalin, si la toate am reusit sa scot consumul de carte atunci cand am vrut neaparat. Am avut un singur diesel (Euro4) insa la ala chiar n-am reusit sa ma apropii de ce zicea cartea, cifrele oficiale erau atat de minuscule iar realitatea a fost in mod constant cu 50% peste. Sau poate n-am reusit eu sa-l invat cum trebuie...


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo