Brate oscilante

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Mie 29-Apr-2015 15:57

Salut.
Da-mi si mie voie sa te contrazic.
Piesele noi, pe care le-am si returnat, erau tot goale pe orizontala. Miscarea axului central pe orizontala putea fi facuta si cu mana.
Probabil cele noi ale tale erau pline dintr-un alt motiv.
Ale mele, cele noi erau Lemforder si aratau exact ca cele originale de pe masina.

Sunt foarte constient de fortele ce sfarsesc in bucsele respective (accelerari, franari, decelerari, gropi, si franade mana/parcat in viteza) insa tind sa cred ca designul asta cu gol influenteaza confortul si durata de viata a piesei.

La mine asa arata cele de pe masina si asa aratau si cele noi:

Imagine

Spor.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 30-Apr-2015 06:56

piesa arata cum o am si eu; mie mi se pare o diferenta majora intre "golul" de care spui tu (mie mi se pare plin comparativ cu vechea piesa) si zdrentele in care era piesa schimbata. ma rog, fiecare cum considera ......

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Joi 30-Apr-2015 08:13

Salut.

Cand am zis "gol" m-am referit la scobiturile ale care se vad, nicidecum la un gol dintr-o parte in alta.

Oricum, mie mi se par atipice fata de o bucsa normala care de cele mai multe ori e umpluta uniform cu cauciuc.

Daca zici ca si ale tale cele noi sunt la fel, inseamna ca am exprimat/inteles gresit "golul".

Spor.

bogwol
pasionat
Mesaje: 770
Membru din: Lun 25-Mai-2009 18:12
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III Comfort, 140 cp, 2.0 HDI
2: Nissan Micra 1.2 benzina

Mesajde bogwol » Joi 30-Apr-2015 10:00

poate gresesc, dar analizand piesa noua si ce ramane dupa utilizare, mie imi lasa impresia ca acel cauciuc e un fel de "camera de aer" (cum sunt cauciucurile) care la un moment dat se uzeaza, se sparge si raman respectivele resturi care isi fac treaba partial

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Re: Brate oscilante

Mesajde lucianmarius » Dum 01-Mai-2016 21:09

Reinvii un topic mai vechi...simt miscari fata spate ale masinii cand retrogradeaza sau cand stau pe loc in N si accelerez brusc apoi dau drumul brusc la acceleratie. Daca merg pe o panta cat de mica si bag in p, se blocheaza rotile din fata si nu mai face deloc.
Toate tampoanele motor sunt noi.

O fi de la aceste brate?
Mai sunt si alte piese ce pot creea joc pe puntea fata?


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo