consum C5 tourer exclusive
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nici un nivel de echipare nu iti mareste consumul in asa hal. poate sa difere cu 1-2, hai maxim 300 ml / 100 km. tu ai o problema, si trebuie sa o descoperi. daca ai o problema la fap, e normal sa fie mare consumul. chiar daca nu are multi km, daca cine a avut-o a mers cu ea subturat, e clar ca s-a naclait. incearca sa iesi cu ea la drum, sa o tii pe manual si sa mergi cu ea vreo 20 km in jur de 3500 de ture, si vezi dupa aia ce mai zice.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
PĂŁi fap-ul s-a regenerat de 5 ori ĂŽn 500 km la drum ĂŽntins afarĂŁ (160-180 km/h) imediat dupĂŁ eroarea: "engine management system failure".
Am fost la mare pe A2 cu 160-180 km/h si pe 241 km am consum 9.7, iar la ĂŽntoarcere combinat cu un drum national si fara pilot automat, tot la 160-180 km/h, am venit cu un consum de 7.7.
Dupã acest drum am mers prin oras fãrã sã alimentez. Am mers cu ea pânã la autonomie 30 km, dupã care nu a mai afisat nimic si am alimentar cu 10l de teamã!
Bilant final consum mixt: 680 km cu 72 l de motorinĂŁ ĂŽn rezervor vĂŁzutipe tester la plecarea din Bucuresti la mare!
Mare zic eu consumul!
Am fost la mare pe A2 cu 160-180 km/h si pe 241 km am consum 9.7, iar la ĂŽntoarcere combinat cu un drum national si fara pilot automat, tot la 160-180 km/h, am venit cu un consum de 7.7.
Dupã acest drum am mers prin oras fãrã sã alimentez. Am mers cu ea pânã la autonomie 30 km, dupã care nu a mai afisat nimic si am alimentar cu 10l de teamã!
Bilant final consum mixt: 680 km cu 72 l de motorinĂŁ ĂŽn rezervor vĂŁzutipe tester la plecarea din Bucuresti la mare!
Mare zic eu consumul!
-
- pasionat
- Mesaje: 725
- Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
- Localitate: Iasi
- Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
- 2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
- 3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6
Salut, sunt nou pe aici, sper viitor posesor de C5.
Nu sunt expert, dar dupa simptomele pe care le ai cel mai probabil unul sau mai multe injectoare baga mult prea multa motorina decat este necesar, motorina care nu arde. Surplusul de motorina nearsa este prins de filtrul de particule care pare sa se imbacseasca mult mai repede decat de obicei si comanda regenerarea cu o frecventa mult mai mare decat la o functionare normala.
Deci FAP-ul functioneaza corect, insa injectia nu. Si nu cred ca e vorba despre comandarea injectiei, care dupa diagnoza pare corecta, ci despre cat anume ajunge in camera de ardere, ceea ce e mult mai mult decat ar fi necesar.
Cred ca unul sau mai multe injectoare cam picura, nu mai injecteaza.
Mergi la un service care are stand de testare si curatare injectoare si verifica injectoarele. La cum descrii tu problema, ar trebui sa se vada de la o posta care injector e defect. Toata operatiunea nu ar trebui sa coste mai mult de 4-500 lei.
Cred ca daca nu ai avea FAP, ai merge in permanenta cu o mare dara de fum negru in urma.
Ai mai putea sa o urci pe o rampa si sa deconectezi efectiv evacuarea dinaintea FAP-ului si sa pornesti motorul cu masina pe rampa si sa vezi exact ce intra in FAP (ma refer la gazele evacuate pe care le-ar scoate masina daca nu ar avea fap). Daca scoate un nor de fum mai mult ca sigur e vorba de excedent de motorina la injectie.
Asta cred ca ar trebui sa fie primul pas, inainte de a merge la standul de injectoare.
Sper sa nu fiu mult pe langa problema
Spor, si tine-ne la curent.
Nu sunt expert, dar dupa simptomele pe care le ai cel mai probabil unul sau mai multe injectoare baga mult prea multa motorina decat este necesar, motorina care nu arde. Surplusul de motorina nearsa este prins de filtrul de particule care pare sa se imbacseasca mult mai repede decat de obicei si comanda regenerarea cu o frecventa mult mai mare decat la o functionare normala.
Deci FAP-ul functioneaza corect, insa injectia nu. Si nu cred ca e vorba despre comandarea injectiei, care dupa diagnoza pare corecta, ci despre cat anume ajunge in camera de ardere, ceea ce e mult mai mult decat ar fi necesar.
Cred ca unul sau mai multe injectoare cam picura, nu mai injecteaza.
Mergi la un service care are stand de testare si curatare injectoare si verifica injectoarele. La cum descrii tu problema, ar trebui sa se vada de la o posta care injector e defect. Toata operatiunea nu ar trebui sa coste mai mult de 4-500 lei.
Cred ca daca nu ai avea FAP, ai merge in permanenta cu o mare dara de fum negru in urma.
Ai mai putea sa o urci pe o rampa si sa deconectezi efectiv evacuarea dinaintea FAP-ului si sa pornesti motorul cu masina pe rampa si sa vezi exact ce intra in FAP (ma refer la gazele evacuate pe care le-ar scoate masina daca nu ar avea fap). Daca scoate un nor de fum mai mult ca sigur e vorba de excedent de motorina la injectie.
Asta cred ca ar trebui sa fie primul pas, inainte de a merge la standul de injectoare.
Sper sa nu fiu mult pe langa problema
Spor, si tine-ne la curent.
Am decis sĂŁ completez eolis-ul. Amount-ul pe tester era de 700 ml, deci ar fi trebuit sĂŁ intre 1.600 ml pânĂŁ la 2.300 ml. Surpriza a fost cĂŁ au intrat 2.000 ml și mai intrau lejer 300 ml.
Am mers cu ea pânĂŁ mi-a afișat autonomie sub 30 km pânĂŁ la pompĂŁ.
Am alimentat cu 30 l și am autonomie 340 km...sa speram ca ramane asa!
Am mers cu ea pânĂŁ mi-a afișat autonomie sub 30 km pânĂŁ la pompĂŁ.
Am alimentat cu 30 l și am autonomie 340 km...sa speram ca ramane asa!
-
- pasionat
- Mesaje: 116
- Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
- Localitate: iasi
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Pur și simplu nu-i dau de cap: am schimbat senzorul de presiune de pe rampa de injectoare și electrovalvele de la turbinĂŁ - practic cele 2 erori de pe tester - și tot nu e ĂŽn regulĂŁ.....ba mai mult a crescut consumul la 15...nu mai știu ce sĂŁ fac!
Ăntre senzorul de presiune și electrovalve, la recomandarea mecanicului care mi-a spus cĂŁ nu a regenerat fap-ul am alergat-o din nou pânĂŁ la Fundulea cu 4.000rot/min.
M-am dat cu una asemĂŁnĂŁtoare, doar cu 1 an mai tânĂŁrĂŁ și 160 cp la care consumul urban pe un trafic infernal nu a trecut de 9.
Chiar nu mai știu ce sĂŁ fac.....mașina ĂŽmi place, dar consumul e de netolerat...idei?
La ĂŽntoarcere din Turcia am mers cu un Passat și o jetta ambele 2009. Am alimentat cu toți la Belek și când i-am sunat sĂŁ ne oprim cĂŁ nu mai am motorinĂŁ au rĂŁs amândoi ei având rezervoarele aproape de 2/3.
Sfaturi? Idei? PĂŁreri?
Ăntre senzorul de presiune și electrovalve, la recomandarea mecanicului care mi-a spus cĂŁ nu a regenerat fap-ul am alergat-o din nou pânĂŁ la Fundulea cu 4.000rot/min.
M-am dat cu una asemĂŁnĂŁtoare, doar cu 1 an mai tânĂŁrĂŁ și 160 cp la care consumul urban pe un trafic infernal nu a trecut de 9.
Chiar nu mai știu ce sĂŁ fac.....mașina ĂŽmi place, dar consumul e de netolerat...idei?
La ĂŽntoarcere din Turcia am mers cu un Passat și o jetta ambele 2009. Am alimentat cu toți la Belek și când i-am sunat sĂŁ ne oprim cĂŁ nu mai am motorinĂŁ au rĂŁs amândoi ei având rezervoarele aproape de 2/3.
Sfaturi? Idei? PĂŁreri?
rares.stoian@gmail.com e adresa mea!
-
- pasionat
- Mesaje: 588
- Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
- 2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw
Aici zici ca ai schimbat senzorul de pe rampa in alt thread zici ca ai schimbat regulatorul de presiune.
Eu nu mai inteleg!
In mod normal ar trebui sa se rezolve prin schimbat regulator de presiune! Daca ai sunet metalic poate fi de la temperaturile mici, cand uleiul este rece sau de la faptul ca pompa de inalta presiune are prea mare preiune si baga mai mult deca trebuie pe injectoare.
Am avut asa ceva dar nu aveam un asemenea consum.
Daca nu ii dai de cap iti pot recomanda mecanic bun.
Batfta!
Eu nu mai inteleg!
In mod normal ar trebui sa se rezolve prin schimbat regulator de presiune! Daca ai sunet metalic poate fi de la temperaturile mici, cand uleiul este rece sau de la faptul ca pompa de inalta presiune are prea mare preiune si baga mai mult deca trebuie pe injectoare.
Am avut asa ceva dar nu aveam un asemenea consum.
Daca nu ii dai de cap iti pot recomanda mecanic bun.
Batfta!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187675
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern