consum C5 tourer exclusive

Forum de discutii generale despre Citroen C5 III (2008-prezent). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7664
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 27-Iul-2013 00:27

nici un nivel de echipare nu iti mareste consumul in asa hal. poate sa difere cu 1-2, hai maxim 300 ml / 100 km. tu ai o problema, si trebuie sa o descoperi. daca ai o problema la fap, e normal sa fie mare consumul. chiar daca nu are multi km, daca cine a avut-o a mers cu ea subturat, e clar ca s-a naclait. incearca sa iesi cu ea la drum, sa o tii pe manual si sa mergi cu ea vreo 20 km in jur de 3500 de ture, si vezi dupa aia ce mai zice.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

miezul
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Lun 22-Iul-2013 10:44
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde miezul » Dum 28-Iul-2013 07:45

La masina dun semnatura am 6,5 in afara si 8l in oras in aglomeratie fara sa o menajez

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Dum 28-Iul-2013 10:37

PĂŁi fap-ul s-a regenerat de 5 ori ĂŽn 500 km la drum ĂŽntins afarĂŁ (160-180 km/h) imediat dupĂŁ eroarea: "engine management system failure".
Am fost la mare pe A2 cu 160-180 km/h si pe 241 km am consum 9.7, iar la ĂŽntoarcere combinat cu un drum national si fara pilot automat, tot la 160-180 km/h, am venit cu un consum de 7.7.
Dupã acest drum am mers prin oras fãrã sã alimentez. Am mers cu ea pânã la autonomie 30 km, dupã care nu a mai afisat nimic si am alimentar cu 10l de teamã!
Bilant final consum mixt: 680 km cu 72 l de motorinĂŁ ĂŽn rezervor vĂŁzutipe tester la plecarea din Bucuresti la mare!
Mare zic eu consumul!

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Mar 30-Iul-2013 09:31

Am iesit aseara cu ea pe A2 pana la Fundulea cu 4.000 rot/min dus-ĂŽntors. Nu mi s-a parut nimic in neregula.
Sper sa fi fost de folos. Astazi merg sa o pun pe tester si sa curatam fap-ul!
Va mai tin la curent poate mai aveti si voi idei.
Va multumesc anticipat!

iulian.arg
pasionat
Mesaje: 725
Membru din: Mie 31-Iul-2013 12:31
Localitate: Iasi
Masina: C5 III 2012 break 1.6 THP aut6 Exclusive
2: ex: C5 III 2009 break 2.0i Man5 GPL Prins VSI 2.0
3: ex: C5 II 2007 break 2.0 HDI Aut6

Mesajde iulian.arg » Mie 31-Iul-2013 15:26

Salut, sunt nou pe aici, sper viitor posesor de C5.

Nu sunt expert, dar dupa simptomele pe care le ai cel mai probabil unul sau mai multe injectoare baga mult prea multa motorina decat este necesar, motorina care nu arde. Surplusul de motorina nearsa este prins de filtrul de particule care pare sa se imbacseasca mult mai repede decat de obicei si comanda regenerarea cu o frecventa mult mai mare decat la o functionare normala.

Deci FAP-ul functioneaza corect, insa injectia nu. Si nu cred ca e vorba despre comandarea injectiei, care dupa diagnoza pare corecta, ci despre cat anume ajunge in camera de ardere, ceea ce e mult mai mult decat ar fi necesar.
Cred ca unul sau mai multe injectoare cam picura, nu mai injecteaza.
Mergi la un service care are stand de testare si curatare injectoare si verifica injectoarele. La cum descrii tu problema, ar trebui sa se vada de la o posta care injector e defect. Toata operatiunea nu ar trebui sa coste mai mult de 4-500 lei.
Cred ca daca nu ai avea FAP, ai merge in permanenta cu o mare dara de fum negru in urma.
Ai mai putea sa o urci pe o rampa si sa deconectezi efectiv evacuarea dinaintea FAP-ului si sa pornesti motorul cu masina pe rampa si sa vezi exact ce intra in FAP (ma refer la gazele evacuate pe care le-ar scoate masina daca nu ar avea fap). Daca scoate un nor de fum mai mult ca sigur e vorba de excedent de motorina la injectie.
Asta cred ca ar trebui sa fie primul pas, inainte de a merge la standul de injectoare.

Sper sa nu fiu mult pe langa problema :)

Spor, si tine-ne la curent.

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Lun 05-Aug-2013 14:59

Am decis sĂŁ completez eolis-ul. Amount-ul pe tester era de 700 ml, deci ar fi trebuit sĂŁ intre 1.600 ml pânĂŁ la 2.300 ml. Surpriza a fost cĂŁ au intrat 2.000 ml și mai intrau lejer 300 ml.
Am mers cu ea pânĂŁ mi-a afișat autonomie sub 30 km pânĂŁ la pompĂŁ.
Am alimentat cu 30 l și am autonomie 340 km...sa speram ca ramane asa!

alex21iasi
pasionat
Mesaje: 116
Membru din: Joi 17-Sep-2009 11:37
Localitate: iasi

Mesajde alex21iasi » Mie 07-Aug-2013 16:46

Daca tot veni vorba de consum... Record minim propriu Iași Tisita Tecuci Galați BrĂŁila Macin Constanța Albena 625km consum 6,4l/100km.
Mai "ieftin" de atât nu se poate :))

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Joi 08-Aug-2013 10:41

alex21iasi eu sincer te invidiez.....mai ales cĂŁ ai motor și mai mare decât al meu.
Am vorbit cu cei de la SD și o sĂŁ-i facem dosar de asistențĂŁ ĂŽn Franța!

marianmarian
pasionat
Mesaje: 941
Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
Localitate: cernavoda

Mesajde marianmarian » Vin 09-Aug-2013 06:51

eu am scos consum de 5,4 pe traseul Cernavoda ,Bucuresti,Arges,Bilea Lac, Fagaras 540km.
am pus motorina de 350 ron si 600grame ulei 2t.

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Vin 13-Dec-2013 01:52

Ai rezolvat?

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Joi 19-Dec-2013 21:18

Pur și simplu nu-i dau de cap: am schimbat senzorul de presiune de pe rampa de injectoare și electrovalvele de la turbinĂŁ - practic cele 2 erori de pe tester - și tot nu e ĂŽn regulĂŁ.....ba mai mult a crescut consumul la 15...nu mai știu ce sĂŁ fac!
Între senzorul de presiune și electrovalve, la recomandarea mecanicului care mi-a spus cĂŁ nu a regenerat fap-ul am alergat-o din nou pânĂŁ la Fundulea cu 4.000rot/min.
M-am dat cu una asemĂŁnĂŁtoare, doar cu 1 an mai tânĂŁrĂŁ și 160 cp la care consumul urban pe un trafic infernal nu a trecut de 9.
Chiar nu mai știu ce sĂŁ fac.....mașina ĂŽmi place, dar consumul e de netolerat...idei?
La ĂŽntoarcere din Turcia am mers cu un Passat și o jetta ambele 2009. Am alimentat cu toți la Belek și când i-am sunat sĂŁ ne oprim cĂŁ nu mai am motorinĂŁ au rĂŁs amândoi ei având rezervoarele aproape de 2/3.
Sfaturi? Idei? PĂŁreri?

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 19-Dec-2013 21:48

NU poti sa-ti trimit PM-uri, iti dau un email imediat. BAFTA
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

arares
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Mar 23-Iul-2013 14:06
Localitate: Bucuresti

Mesajde arares » Joi 19-Dec-2013 21:53


Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 19-Dec-2013 22:02

Stiu, era in profil, ti-am trimis acum 5 minute.

BAFTA :!:
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

lucianmarius
pasionat
Mesaje: 588
Membru din: Dum 04-Mar-2012 00:22
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5 III 2.0hdi Automat H3+ 100kw
2: Audi S5 V8 4.2FSI 260kw

Mesajde lucianmarius » Dum 22-Dec-2013 01:08

Aici zici ca ai schimbat senzorul de pe rampa in alt thread zici ca ai schimbat regulatorul de presiune.
Eu nu mai inteleg!

In mod normal ar trebui sa se rezolve prin schimbat regulator de presiune! Daca ai sunet metalic poate fi de la temperaturile mici, cand uleiul este rece sau de la faptul ca pompa de inalta presiune are prea mare preiune si baga mai mult deca trebuie pe injectoare.

Am avut asa ceva dar nu aveam un asemenea consum.

Daca nu ii dai de cap iti pot recomanda mecanic bun.

Batfta!


Înapoi la “Citroen C5 III”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 24 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern