Noul Citroen C-Elysee !

Totul despre Citroen, zvonuri şi informatii despre noutatile, conceptele, prototipurile prezentate de Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Valentin90
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 25-Iul-2013 22:46
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Elysee 1.6 HDI 92cp

Mesajde Valentin90 » Joi 25-Iul-2013 22:56

Buna seara ,

De aprox. 20 de zile am acest model in variata de echipare seduction 1.6Hdi cu 2 optionale ( jante 15" + sistemul audio + cotiera ) , sunt multumit de ea . La aceasta masina moturul face toti bani , in oras consum 5.7 - 6.0 cu A.C , afara la 100-120 km/h ~ 4.5 .

Avatar utilizator
mihai ham
pasionat
Mesaje: 470
Membru din: Mar 21-Iun-2011 17:44
Localitate: Valcea

Mesajde mihai ham » Joi 25-Iul-2013 23:19

SĂŁ o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos și cât mai mulți km fĂŁrĂŁ probleme!!!MĂŁcar 4.ooo.ooo cum se laudĂŁ ei cĂŁ au testat-o :D :D :D :D

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Mie 01-Ian-2014 09:57

http://www.autoexpert.ro/Teste/Citroen- ... -CP/354/1/

Citroen C-Elysee 1.6 HDi/92 CP

Primul lucru care atrage atenĂžia la C-ElysĂŠe ĂŽl reprezintĂŁ, pe lângĂŁ apariĂžia sa subitĂŁ precum cea a unei ploi de varĂŁ, designul ĂŽndrĂŁzneĂž Âşi destul de agresiv cu care Citroen ĂŽncearcĂŁ sĂŁ se alĂŁture celorlalĂži producĂŁtorii francezi care au ĂŽmbrĂŁĂžiÂşat de la un timp aceastĂŁ modĂŁ. Rezultatul nu este tocmai rĂŁu Âşi face din C-ElysĂŠe o prezenÞã interesantĂŁ Âşi foarte uÂşor de observat ĂŽntr-un trafic dominat de prezențe destul de anoste.


Interiorul a fost gândit de la ĂŽnceput pentru a fi unul impunĂŁtor ĂŽn aceastĂŁ clasĂŁ din punct de vedere al spaĂžiului oferit, iar de acest lucru te poĂži convinge imediat ce ai urcat, fie la volan, fie pasager pe scaunul din dreapta sau pe banchetĂŁ. Singurele minusuri la acest capitol sunt date de insuficienĂža spaĂžiilor de depozitare, concentrate mai mult cĂŁtre partea din faÞã a habitaclului. Vizibilitatea este un capitol la care C-ElysĂŠe stĂŁ destul de bine, singurele dezavantaje ĂŽn zonele aglomerate fiind date de perspectiva redusĂŁ asupra extremitĂŁĂžilor caroseriei, lucru care se deprinde ușor dupĂŁ o perioadĂŁ de acomodare.


Planºa de bord este desenatã simplist, destul de ergonomicã ºi lejerã În exploatare, comparativ cu mult mai sofisticatele abordãri stilistice din trecut ºi care nu se adresau foarte eficient unui public larg. Materialele nu sunt la cel mai Înalt nivel, dar par durabile ºi, În mare parte, sunt Îmbinate corespunzãtor, singurele extravaganÞe de care se bucurã ocupanÞii fiind cele câteva elemente lãcuite ºi volanul sau schimbãtorul Îmbrãcate În piele, accesorii care intrã desigur pe lista opÞionalelor.


DeÂşi zgomotul motorului nu este foarte perceptibil ĂŽn habitaclu, cel puĂžin la turaĂžii joase, insonorizarea este un capitol la care se mai putea lucra, ĂŽn special la partea de plafon unde, spre exemplu, o simplĂŁ ploaie de varĂŁ este ĂŽn stare sĂŁ aducĂŁ un disconfort sonor deloc de neglijat. La capitolul dotĂŁri lucrurile stau modest dacĂŁ vorbim de echiparea standard, dar acest aspect se poate ĂŽmbunĂŁtĂŁĂži printr-o listĂŁ de opĂžionale care include aer condiĂžionat manual, pilot automat, limitator de vitezĂŁ, sistem audio cu conectare USB Âşi Bluetooth, geamuri cu comandĂŁ electricĂŁ, senzori de parcare, parbriz Âşi scaune ĂŽncĂŁlzite.


Scaunele ºi bancheta sunt disponibile doar cu Îmbrãcãminte textilã ºi s-au dovedit suficient de confortabile pentru mai multe ore de condus relaxant, lipsit de excese sportive. Portbagajul este unul dintre cele mai generoase din clasã, care oferã, În ciuda prezenÞei unei roÞi de rezervã de dimensiuni normale, un volum de 506 litri, ce se poate mãri semnificativ dacã pe lista de opÞionale aÞi bifat-o ºi pe cea care vizeazã bancheta rabatabilã. Accesul nu este unul nemaipomenit, dar lucrul care necesitã ºi mai multã obiºnuinÞã este acela cã pentru a deschide portbagajul nu existã decât douã alternative, fie din telecomandã, fie prin intermediul unui buton dedicat, plasat pe bord.


Din punct de vedere dinamic, C-ElysÊe este destul de temperat ºi nu agreazã excesele, În primul rând din cauza trenului de rulare setat mai mult cãtre confort ºi care nu tolereazã abordãrile sportive. Sistemul de direcÞie este Însã unul destul de precis ºi confortabil, cu o setare foarte corectã pentru o maºinã de familie.


Motorul de 1.6 litri pe care l-am mai ĂŽncercat Âşi pe alte surate din grupul PSA este unul de 92 CP, destul de paÂşnic ca reprize, dar silenĂžios Âşi foarte economic, condus vĂŁdit ĂŽn aceastĂŁ direcĂžie de cĂŁtre o transmisie manualĂŁ cu cinci rapoarte foarte lungi. Un “gol” de putere resimĂžit ĂŽn plaja joasĂŁ de turaĂžii penalizeazĂŁ demarajele, dar odatĂŁ urcat ĂŽn ture, motorul trage excelent Âşi poate susĂžine viteze de croazierĂŁ destul de ridicate.


Fãrã a folosi o formulã costisitoare, Citroen pare cã a reuºit sã aducã suficientã originalitate unui model construit având la bazã o platformã pe care grupul PSA nu i-a dedicat-o exclusiv ºi care oferã suficiente avantaje pentru un model low-cost. Principalele atuuri ale lui C-ElysÊe rãmân consumul de combustibil foarte redus ºi preÞul, lucruri deloc de neglijat În prezent ºi care vin asezonate ºi cu puÞin ºarm francez.



Ne place:
Motor diesel rafinat si economic, oferta generoasa de spatiu interior,

Nu ne place:
Insonorizare perfectibila, tinuta dinamica modesta,


Date tehnice
Indicativ motorizare 1.6 HDi
An producĂžie 2013
NumĂŁr uÂşi / locuri 4 / 5
MasĂŁ min / max (kg) 1165 / 1548
L / l / h (mm) 4427 / 1548 / 1466
Ampatament (mm)
Portbagaj min/max (l) 506 /
Transmisie / nr. trepte Manuala / 5
Combustibil Motorina
Sistem alimentare common rail
Cilindree (cmc) 1560
Putere max. (CP/rpm) 92 / 4000
Cuplu max (Nm/rpm) 230 / 1750
VitezĂŁ max (km/h) 180
0-100 km/h (s) 11.2
Consum urban / extraurban / mixt (l/100km) 4.9 / 3.9 / 4.3
Emisii CO2 (g/km) 112
Website www.citroen.ro
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

gigiipse
simpatizant
Mesaje: 44
Membru din: Mar 10-Sep-2013 11:55
Localitate: Bucuresti
Masina: C4-Picasso 1.6 BlueHDI

Mesajde gigiipse » Mie 08-Ian-2014 14:02

Dupa 3 luni pot sa zic ca sunt multumit de ea.

Ca minusuri am observat ca mai scartaie (greierasi) din cand in cand la denivelari, putin dar totusi ciudat pentru o masina noua. La fel si oglinda stanga scartaie bine cand o pliez. Portbagajul e mare dar uneori bratele de sustinere incomodeaza la inchidere.

Am luat-o de la Teneo. Baietii s-au comportat impecabil.

Vasea30
pasionat
Mesaje: 723
Membru din: Joi 23-Feb-2012 10:03
Localitate: Iasi
Masina: Renault Scenis 2, 1.6 b, 2006
Contact:

Mesajde Vasea30 » Joi 09-Ian-2014 11:39

Domnilor Valentin90 si gigiipse , de ce nu faceti topic se parat de prezentare a masinii. multumim!
CITROEN C5 CLUB ROMANIA - facebook.com/groups/110645719379127/

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Joi 09-Ian-2014 18:46

Vasea30 scrie:http://www.autoexpert.ro/Teste/Citroen-C-Elysee-1-6-HDi/92-CP/354/1/

...
Primul lucru care atrage atenĂžia la C-ElysĂŠe ĂŽl reprezintĂŁ, pe lângĂŁ apariĂžia sa subitĂŁ precum cea a unei ploi de varĂŁ, designul ĂŽndrĂŁzneĂž Âşi destul de agresiv cu care Citroen ĂŽncearcĂŁ sĂŁ se alĂŁture celorlalĂži producĂŁtorii francezi care au ĂŽmbrĂŁĂžiÂşat de la un timp aceastĂŁ modĂŁ. Rezultatul nu este tocmai rĂŁu Âşi face din C-ElysĂŠe o prezenÞã interesantĂŁ Âşi foarte uÂşor de observat ĂŽntr-un trafic dominat de prezențe destul de anoste.


Eu cred ca cel care a scris articolul sufera de personalitate dubla. Citez tot din articol, explicatiala prima poza

Linii exterioare simple, oarecum in contrast cu restul gamei Citroen, ceva mai elaborata ca design.

Sincer sa fiu eu sunt mai degraba cu a doua voce din capul jurnalistului :)

Masina e stearsa rau (adica, am vrut sa spun are linii simple rau) parca ar fi skoda, n-are nimic indraznet. Iar interiorul pare copiat dupa Daewoo de acum 15 ani (parere proprie, evident). Citroen au dintotdeauna masini foarte frumoase si chiar extravagante si dpdv estetic si tehnic, insa asta e o masina care pare desenata de fiica-mea (care are 4 ani).
Si cu un motor de 92CP intr-adevar, e absolut remarcabila, ceva ce n-a vazut Parisul... sunt sigur ca milioane de potentiali cumparatori isi vor vinde hyundaiurile si toyotele cele anoste si vor da buzna sa cumpere o asemenea perla...

Avatar utilizator
Valentin90
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 25-Iul-2013 22:46
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C-Elysee 1.6 HDI 92cp

Mesajde Valentin90 » Mie 19-Mar-2014 11:41

Sa adaug cateva poze cu masina




Imagine
Imagine
Imagine


Înapoi la “Lumea CITROEN”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv