Pagina 2 din 3

Scris: Mie 30-Ian-2013 19:29
de autoclasic
Cei din Brasov,pot sa vada C-ELYSEE exact la reprezentanta,acolo l-am vazut si eu,am oprit special pentru asta,au modelul 1.6 EXCLUSIVE. In ce priveste categoria din care face parte, C-ELYSEE este un model low cost dar pentru brandul Citroen,nu este un low cost care sa tina piept brandurilor consacrate in acesta categorie, faceti aceasta deosebire de nuanta ,am spus intr-un comentariu anterior ca singurul motiv pentru care poate fi considerat un produs low cost este lipsa unor ornamente care sa mascheze tabla vopsita in compartimentul portbagajului si lipsa sistemului de navigatie in optiune,in rest,conceptia,executia sau materialele sunt foarte in regula si cu siguranta vor aparea variante superior echipate in viitor. Nu uitati ca toata gama Dacia ,cu care este comparat C-ELYSEE,indiferent de model ,se bazeaza pe platforma Loganului,de la structura,la punti ,interior si alte foarte multe componente comune,asta este o filozofie low cost autentica.Deocamdata o comparatie de bun simt poate fi facuta eventual cu Skoda Rapid,cam asta e echivalentul. Nu considerati ca dispretuiesc Dacia,este laudabila evolutia ei si ne putem mandri cu asta,partial,dar pana sa ajunga un brand pe care sa-l putem compara cu modelele ieftine, nici macar de mijloc ale unor producatori celebri,mai este destul de mult!

Scris: Mie 30-Ian-2013 19:55
de Vasea30
aveti dreptate!
dar nu noi comparam LOGAN cu C-ELYSEE, sunt in alte ligi :)
C-elysee se bate cu rapid, 301, viitorul model quros din china, viitorul model low-cost VW, viitorul model DATSUN ( facut pe platforma LADA = RENAULT ), etc.....

Logan e singur in liga lui, pana vin chinezii :)

Scris: Lun 25-Feb-2013 10:46
de Vasea30
http://www.carnewschina.com/2013/02/25/ ... -in-china/

Spy Shots: new Citroen C-Elysee seen testing in China

Another spy shot from the new Citroen C-Elysee testing in China, it will be launched on the Chinese car market in the second half of this year. The new C-clysee will be made by the Dongfeng-PSA joint venture and replace the current c-Elysee that is based on the very first generation Citroen ZX. The new c-Elysee is identical to the new Peugeot 301, which will be made in China as well.

The current C-Elysee. Price starts at 73.800 yuan and ends at 88.800 yuan. Lone engine is a 106hp 1.6 liter engine, mated to a 5-speed manual or 4-speed automatic. The new C-Elysee will be powered by a new 1.6 liter MPI engine with 114hp, mated to a 5-speed manual or CVT. A 1.8 and possibly a 1.6 turbo are expected to become available next year. The new C-Elysee will compete directly with the Volkswagen Jetta and Volkswagen Santana.

The new Citroen C-Elysee debuted on the Paris Auto Show in September last year. It will also be made in Spain and in a yet unknown country in South America. Size: 4430mm/1700mm/1470mm, wheelbase is 2650.


Imagine



Imagine



Imagine



Imagine

Scris: Mie 13-Mar-2013 09:41
de albuster
Am testat eu dimineata noul Citroen C-Elysee versiune Laureate, motorizare 1.6 HDI 92 CP, si am fost placut surprins de design, si de spatiu la interior si...cam atat. Interiorul...mi-as lua LOGAN!
Butoane geamuri langa schimbatorul de viteze, manere la usi, scobite, de fapt montate si se vedeau suruburile in interiorul acestora, bordul imens, guri de ventilatie imense, buton avarii postat pe bord in partea dreapta langa pasager, radio cd player.
In schimb, masina se simte bine in demaraj, in curbe sta bine pe sosea, modelul testat are un pret de 13.000 euro
Pentru modelul Exclusive, pretul creste cu aproximativ 1.000 euro, in plus fiind introduse - modul climatic, navigatie, presuri interior, faruri xenon siii cam atat :D
Nu am mers decat vreo 40 de km, consumul fiind irelevant pentru stilul de condus adoptat.
Si cateva poze:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Scris: Joi 20-Iun-2013 15:18
de balanel
A mers cineva cu motorul 1.2 VTi?
Eu imi voi lua o masina noua luna asta.
Prima varianta desigur este C-Elysee, dar nu imi permit decat varianta Seduction 1.2 VTi, care este acum la oferta, 8500 euro prin Remat.
Mi-e frica sa nu fie prea slab motorul. La drive-test nu e disponibila aceasta varianta.
Fata de cel de la 208, acesta NU are distributie variabila, raportul de compresie e redus de la 11 la 10, dar in schimb poate merge cu benzina de 91.
documentatie 1
documentatie 2

Ce parere aveti?

Scris: Joi 20-Iun-2013 15:37
de mihai ham
Am mers eu și motorul trage destul de bine.La noi la Rm.Vâlcea au una pentru drive test

Scris: Joi 20-Iun-2013 15:45
de balanel
Prin comparatie cu masina ta din profil spui asta?
Ca si eu conduc acum un diesel de vreo 110 cai, si ma gandeam ca un motor pe benzina, chiar daca are mai putini cai, e prin natura lui mai fasnet decat unul pe motorina.

Scris: Joi 20-Iun-2013 15:58
de albuster
@balanel, eu zic sa te reprofilezi, nu-ti lua C-Elysee ca nu se merita. Te-ai urcat in masina? Cum ti se pare calitatea materialelor? Cum ti se pare casetofonul ala aftermarket cu butoanele alea de prost gust? Daca te urci si in logan, o sa-ti placa mai mult decat in C-Elysee. Stiu pe cineva la citroen si nu va pot spune decat ca citroenul va fi o masina low cost si nu una premium asa cum ne-au obisnuit. PUG 208 este altceva fata de C-Elysee sau PUG 301 care e aceeasi masina ca C-Elysee.
NU laud loganul sau ceva, eu am ford, si nu-mi place, mi-as lua C5, am avut xsara, mi-as lua si pug 306, insa C-Elysee-ul nu mi-a placut deloc la interior, urat.

Scris: Joi 20-Iun-2013 16:07
de balanel
Da, am vazut interiorul, si e multe clase peste Symbolul pe care il am acum.
Sigur ca daca ai Ford, deja e cu totul altceva, asa cum e si C4 fata de C-Elysee.

Dilema mea era in ceea ce priveste motorul, nu masina.

Scris: Joi 20-Iun-2013 21:26
de mihai ham
Nu.ĂŽn comparație cu un logan....1,4

Scris: Joi 20-Iun-2013 23:39
de balanel
Daca are cineva in zona Bucuresti si imprejurimi, un C-Elysee sau 301, cu acest motor 1.2 VTi, fac cinste cu o bere + benzina consumata, daca ma da si pe mine o tura cu masina.

Scris: Vin 21-Iun-2013 09:45
de autoclasic
Eu cred ca orice comparatie a C-ELYSEE cu orice model Dacia este exagerata,asa cum am mai spus in posturile anterioare,este adevarat totusi ca C-ELYSEE are suficiente lipsuri ,dar doar in comparatie cu modelele Citroen superioare sau cu concurenta de acelasi nivel .Dacia si Renault au adus calitatea interioarelor modelelor de baza atat de jos incat acest aspect nici nu mai conteaza, observati Clio,Simbol,Megane,Megane Scenic generatiile mai vechi si de asemenea orice model Dacia,interioare mai prost finisate si prelucrate nu prea am vazut.

Scris: Dum 23-Iun-2013 09:26
de balanel
Fac marti un test drive cu C-Elysee, inca nu stiu ce motor, si revin cu impresii.

Scris: Mar 25-Iun-2013 11:28
de albuster
@balanel, am intrebat pe cineva si am inteles ca nici la 301 nu este cu distributie variabila.
Daca ai informatii sigure...eu asta am aflat, este clasicul ( de acum) 1.2 vti de la PSA.

Scris: Mar 25-Iun-2013 15:05
de balanel
Nu are VVT la 301 si C-Elysee, dar are la 208 si C3.

Am testat azi C-Elysee, 1.6 VTi. Grupul motopropulsor este de exceptie, peste tot ce am testat pana acum - toate benzina (Astra J 1.6 115, Clio 4 Estate 0.9 TCe, Aveo 1.4 100, Sandero 0.9 TCe - le-am pus in ordinea descrescatoare a performantei percepute).
Masina se vede ca e construita pentru piete emergente. Finisarea este cea mai slaba din cele straine testate, dar asta nu ma deranjeaza. Oricum e peste Logan 2 si Sandero.
Suspensia imi da impresia ca va fi foarte rezistenta. Are un echilibru bun intre confort si tinuta de drum. Amortizeaza perfect asfaltul cariat si liniile de tramvai, si mai sec denivelarile mari.

Schimbatorul de viteze are acele zgomote tehnologice la schimbarea de trepte, specifice PSA - exact cum era la Peugeot-ul 206 1.4 75 benzina, pe care l-a avut mai demult tatal meu. Am studiat atunci problema si am inteles ca e ceva specific grupului francez.

Una peste alta aceasta este alegerea mea, acum sa vedem daca resusesc sa o duc la bun sfarsit.

Daca se intampla minunea, voi face aici un jurnal de bord.