Pagina 1 din 2

Nou pe aici

Scris: Mar 08-Mai-2012 14:44
de stefanbadarau
Salut dragi colegi
Sunt nou pe aici. De putin timp sunt posesorul unui C-Crosser 2.2 HDI.(SH)
Trebuie sa ii fac revizia de 45.000 km (3 ani) si as vrea sa stiu ce fel de ulei folositi.
Am gasit niste specificatii: 5W30 ACEA A3/B4. Sunt ok?
Voi pe la ce service-uri va faceti reviziile?

Scris: Mar 08-Mai-2012 14:58
de mihaistan
Salutare ...

Cel putin noi la atelier am folosit si 5w30 si 5w40 la c-crosser 2.2 hdi , masina cu 80 000 km 5w30 nu a fost chiar ok .. a consumat ! asa ca de cateva revizii folosim 5w40 fara probleme ! Noi la atelier folosim Mobil :wink:

Scris: Mie 09-Mai-2012 12:10
de stefanbadarau
E in regula daca vreau sa merg in modul 4X4 un drum mai lung? (de exemplu daca ploua etc...)
Am auzit povesti si povesti, as vrea un sfat de la utlizatori, mai ales ca nu am niciun manual
Multumesc

Scris: Mie 09-Mai-2012 18:29
de Rica
dar de ce sa mergi daca nu e nevoie?
ploaia pe asfalt...ce are 4x4?
de ce mergi pe 4x4
am mers cu 4x4 distante scurte,viteza mica...pana am iesit din incurcatura
4x4 pe drum acoperit de zapada tasata
pe ploaie?
niciodata

Scris: Joi 10-Mai-2012 09:06
de stefanbadarau
ma gandesc la tinuta de drum, sunt destule masini care au 4x4 permanent, in afara de consum ce motive ar mai putea fi?
intreb pentru ca nu cunosc foarte bine genul asta de masini...

Scris: Joi 10-Mai-2012 10:06
de mbc
Nu cred ca 4x4 de pe C-Crosser este atat de bun incat sa te ajute la ceva pe ploaie. Problemele pe ploaie de obicei sunt de franare, nu de tractiune. Poti sa mergi 4x4 si pe trasee lungi si la viteza mare. Teoretic uzurile sunt mai mari si consumul va creste. La fel, acceleratia va fi mai lenta teoretic.

Scris: Joi 10-Mai-2012 11:33
de Rica
Diferentele sunt foarte mari
Cele concepute 4x4 permanent au alt raport de transmisie al puterii,in functie de viteza transmite mai mult pe spate,daca e o curba negociata mai sportive transmite rotii care are nevoie
Pe cand cele 4x2…4x4 nu pot face asta ca nu sunt concepute pentru asa ceva
Cele concepute 4x4 la nevoie au alte rapoarte la transmisie si nu permit viteze mari pe distante lungi
Cuplezi…iesi din incurcarcatura decuplezi si o lasi pe tractiune fata-spate cum este construita
In mare astea sunt diferentele,daca vrei mai multe detalii trebuie deschis topic separat ca sunt multe de povestit

Scris: Joi 10-Mai-2012 11:41
de Rica
Pe scurt cele 4x4 permanent nu sunt 4x4 permanent,sunt cu 4x4 la nevoie

Scris: Lun 28-Mai-2012 16:46
de colega
Manualul de utilizare spune ca pozitia implicita a selectorului este cea din mijloc.

Cu tractiune fata masina e ridicol de ineficienta, plecarile de pe loc si tinuta in curbe te intristeaza. Consumul nu e influentat in vreun fel. Asa ca: 4x4.
Iti trimit maine un link catre manualul de utilizare; pentru bluetooth, cel putin, e imperativ necesar.

Scris: Lun 28-Mai-2012 23:35
de mbc
colega scrie:Cu tractiune fata masina e ridicol de ineficienta, plecarile de pe loc si tinuta in curbe te intristeaza.


Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar daca ai vrut Citroen, trebuia sa iti iei C5 sau C6. Daca vroiai SUV trebuia sa iti iei Honda CRV / Toyota RAV4 / Subaru Forester / Nissa Xtrail. Daca vroiai un SUV adevarat, trebuia sa iti iei Land Rover sau Nissan Pathfinder / Navara.

Ideea e ca daca o marca e buna la ceva ce produce (si C5 chiar imi place) asta nu inseamna ca e buna la orice.

Scris: Joi 05-Iul-2012 14:04
de stefanbadarau
Faptul ca se inrudeste cu o marca ce are 'ceva' experienta in domeniul 4x4 da un plus de credibilitate asupra produsului in cazul lui C-Crosser.
M-am lamurit intre timp ca selectorul e bine lasat la pozitia 4x4.
Am 7000 de km parcursi si sunt foarte incantat de el. Urmeaza cat de curand revizia.
O intrebare pentru posesori: a inceput sa ma 'deranjeze' lumina de pe faza lunga si as vrea sa schimb becurile cu unele cu halogen. A facut cineva manevra asta?

Scris: Joi 05-Iul-2012 14:06
de stefanbadarau
colega scrie:Iti trimit maine un link catre manualul de utilizare; pentru bluetooth, cel putin, e imperativ necesar.

nu am pe volan acele butoane (cele asimetrice, care am vazut ca sunt cele raspunzatoare de acest lucru) :(

Scris: Vin 06-Iul-2012 21:53
de colega
Faza lunga are 'becuri cu halogen' indiferent daca faza scurta e cu xenon sau nu...

Daca nu are butoane,nu are dinte albastru. :( Oricum sistem mai complicat si neergonomic decat asta nu am gasit...

Scris: Lun 09-Iul-2012 07:03
de stefanbadarau
mie mi se pare ca e o lumina cam galbena la faza lunga ca sa fie cu halogen... Am sa ma duc si in fata masinii, poate de la volan compar cu cea de faza scurta si mi se pare, dar parca prea mare ar fi diferenta intre xenon si halogen la culori cel putin...
cat ulei de motor intra la un schimb?

Functionare subwoofer

Scris: Mar 10-Iul-2012 06:41
de stefanbadarau
M-a mancat undeva si am umblat prin setari la sistemul audio si acum nu se mai aude nimic pe subwoofer. Are cineva montat si stie ce anume am bulit pe acolo? (nu cred ca e ceva de conectica).